-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво швидкозбірного каркасного багатоквартирного житлового будинку на вул. П.Орлика, 18-М в м. Дрогобич, Львівської області, для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб
3 категорія Замовника
Завершена
9 281 412.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 55 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 55 000.00 UAH
Номер:
1c355cf08c9c4e8d8a244e4f7645fc08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 17:49 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 33-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.03.2025 № 33-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-01-21-005301-a 21.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «ЮРАН-ТРАНСБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.01.2025 № 29/01/25, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРАН-ТРАНСБУД» (далі – ТОВ «ЮРАН-ТРАНСБУД»), протокольне рішення уповноваженої особи від 10.02.2025 № 10/02/25, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2025, договір підряду від 17.02.2025 № 17/02/25 на суму 8 260 816,80 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЮРАН-ТРАНСБУД» (далі – Договір), додаткові угоди від 25.02.2025 № 1, від 07.04.2025 № 2, повідомлення про внесення змін, пояснення надані Замовником 01.04.2025, 11.04.2025 та 14.04.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
14.04.2025 14:31 - 18.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2025 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
aabffc721c01499ca757d952e938d168
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.03.2025 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво швидкозбірного каркасного багатоквартирного житлового будинку на вул. П.Орлика, 18-М в м. Дрогобич, Львівської області, для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-01-21-005301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
58c29eded37945ddb0161c0b4c65ef3a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 13:41
Опис:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації, за виключенням робіт, які виконані благодійними організаціями: «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД МУВ ЮКРЕЙН» і Міжнародний фонд охорони здоров’я та навколишнього середовища «Регіон Карпат» (NEEKA).
Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був розмір кошторисних призначень, затверджений Замовником.
У результаті розгляду кошторисної документації по об’єкту будівництва «Нове будівництво швидкозбірного каркасного багатоквартирного житлового будинку на вул. П.Орлика, 18-М в м. Дрогобич, Львівської області, для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб» яка отримала позитивний експертний висновок, виданий ТОВ «Євроекспертиза» № 3391/24 від 10.05.2024, а також об’ємів робіт які виконані благодійними організаціями: «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД МУВ ЮКРЕЙН» і Міжнародний фонд охорони здоров’я та навколишнього середовища «Регіон Карпат» (NEEKA), робочою групою КП «Управління капітального будівництва» Дрогобицької міської ради (створена наказом № 54 від 25.10. 2024 року ) були визначені залишкові об’єми і вартість робіт які необхідно закупити по даному об’єкту (протокол №4 від 14.01.2025р.), які затверджені наказом №10 від 14.01.2025р. КП «Управління капітального будівництва» Дрогобицької міської ради.
Номер:
b60e71424bc840598d01cf15f4788d52
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво швидкозбірного каркасного багатоквартирного житлового будинку на вул. П.Орлика, 18-М в м. Дрогобич, Львівської області, для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-01-21-005301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 6.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити наступні документи:
«6.3. Довідка, у довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*, яка повинна включати дані щодо замовника (-ів) (із зазначенням найменування, адреси), предмета закупівлі. * Аналогічним вважається договір на нове будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт, який укладений Учасником в якості Генерального підрядника протягом останніх двох років (2022-2024).
На підтвердження інформації, яка зазначена в довідці, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копію або оригінал аналогічного договору,
- акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки КБ-3, які підтверджують виконання робіт (дозволяється надання договорів, які знаходяться у стадії виконання, при цьому ступінь виконання договору має бути не менше 50%)».
У якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮРАН-ТРАНСБУД» знаходиться копія або оригінал аналогічного договору, як це передбачено п.6.3 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a0500bf936374dedb4f3daaaad438dca
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.04.2025 13:59
Опис:
Копія або оригінал аналогічного договору, як це передбачено п.6.3 Додатку 1 до тендерної документації знаходиться в файлах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮРАН-ТРАНСБУД», а саме:
- Договір від 09.09.2024року №09-09;
- додаткова угода від 09.09.2024 №1;
- Д У №2 від 18.10.2024;
- дод угода №3 від 03 12 24;
- додаток 2 від 03 12 24;
- додаток 3 03 12 24;
- Акт №1 КБ-3;
- Акт №2 та КБ3;
- Акт №3 та КБ3;
- Акт та КБ3.
Номер:
a2a394f92f9c42a999fa8f3362d91ca4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2025 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво швидкозбірного каркасного багатоквартирного житлового будинку на вул. П.Орлика, 18-М в м. Дрогобич, Львівської області, для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-01-21-005301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Між Замовником та ТОВ «ЮРАН-ТРАНСБУД» укладено додаткову угоду від 07.04.2025 № 2 до договору підряду від 17.02.2025 № 17/02/25, відповідно до якої внесено зміни, керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону з урахуванням пункту 19 Особливостей, щодо «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Згідно з пунктом 19 Особливостей, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Просимо пояснити з яких причин Вами оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору з порушенням визначеного Законом строку – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
003495b017c6417da20cb536a50f18f0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.04.2025 10:45
Опис:
Між Замовником та ТОВ «ЮРАН-ТРАНСБУД» укладено додаткову угоду від 07.04.2025 № 2 до договору підряду від 17.02.2025 № 17/02/25, в якій внесено зміни щодо джерел фінансування робіт в 2025 році.
п.11.9. Договору зазначено істотні умови Договору , а саме:
«Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Істотними умовами договору відповідно до чинного законодавства є: предмет договору, обсяг робіт, ціна та строк дії договору.»
Зміна джерел фінансування згідно Договору, а також ЦКУ та ГКУ не є істотними умовами договору.
Враховуючи п.11.10. Договору любі зміни оформлюються шляхом укладання додаткової угоди до Договору, що і було зроблено.
Для досягнення прозорості при виконання договору було прийнято рішення щодо розміщення додаткової угоди від 07.04.2025 № 2 до договору підряду від 17.02.2025 № 17/02/25 в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель, яка технічно надає можливість при застосування пункту 3 частини 5 статті 41 Закону з урахуванням пункту 19 Особливостей, щодо «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Зважаючи на вищенаведене нами не було дотримано строку визначеного Законом при оприлюдненні змін до Договору.