• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Персональний комп’ютер

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер: 89d531f8710c4e28851083d3564017ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-10-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 10.02.2025 14:50 - 04.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.02.2025 № 8-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.02.2025 № 8-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 16. UA-2025-01-21-004335-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзаців 1, 8, 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пяташ Дмитро Петрович встановлено порушення вимог пункту 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Портал Арена», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання строків розгляду тендерної пропозиції, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Централізована бухгалтерія з обслуговування бюджетних установ» Брусилівської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 21.01.2025 № 1, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Портал Арена» (далі – ТОВ «Портал Арена»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2025 № 2 та від 11.02.2025 № 3, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 13.02.2025, 21.02.2025 та 26.02.2025, інформація з веб-сайту розпорядника вищого рівня Відділу освіти та спорту Брусилівської селищної ради за посиланням: https://brusyliv.osv.org.ua/derzhavni-zakupivli-15-02-02-22-03-2023/, інформація про відміну торгів від 27.02.2025. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення, а саме: - в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації Замовником не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 1, 2, 4, 7-11 пункту 47 Особливостей; - в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції документа та/або інформації (документи платника податку), яку не оформлено в окремий додаток до тендерної документації, що не відповідає вимогам абзацу 10 пункту 28 Особливостей. Також моніторингом встановлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, а саме: - в підпункті 9 пункту 10.3 розділу 10 проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку», при тому, що предметом даної закупівлі є товари; - у пункті 9 Додатку № 6 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформації щодо їх незалучення, при тому, що предметом даної закупівлі є товари, що не відповідає вимогам пункту 18 частини 2 статті 22 Закону; - в Додатку № 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, при тому, що вказаний абзац виключено. За результатами моніторингу питання дотримання строків розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пяташ Дмитро Петрович встановлено наступне. Відповідно до пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Також, пунктом 11 статті 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Моніторингом встановлено, що Замовником з 12.02.2025 розпочато розгляд наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, учасника ФОП Пяташ Дмитро Петрович, однак станом на 21.02.2025 (8 робочий день) вказану тендерну пропозицію не розглянуто (не прийнято рішення щодо визначення учасника переможцем торгів чи щодо відхилення його тендерної пропозиції), при цьому також не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про прийняте Замовником рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пяташ Дмитро Петрович. Під час здійснення моніторингу даної процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, 21.02.2025 звернулась із запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів щодо продовження Замовником строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пяташ Дмитро Петрович, на який Замовником 26.02.2025 надано відповідь, що враховуючи неможливість усунення порушень у процедурі закупівлі, Замовником буде опубліковано протокол про скасування процедури закупівлі в найкоротший термін. Таким чином, за результатами моніторингу питання дотримання строків розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пяташ Дмитро Петрович встановлено порушення вимог пункту 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В той же час, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником на запит органу державного фінансового контролю щодо вищевказаних порушень законодавства у сфері закупівель, протоколом уповноваженої особи Замовника від 27.02.2025 № 4 відмінено процедуру закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 03.03.2025 16:33 - 18.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.03.2025 16:33

Запити/Пояснення