• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гаряче харчування учнів пільгових категорій 1-11 класів в загальноосвітніх навчальних закладах

Завершена

5 028 040.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 140.20 UAH
Номер: 3746e43cb63f4037af48dbf67e04b7ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-04-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 04.04.2025 10:41 - 26.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.04.2025 № 36-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 03.04.2025 № 36-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-20-019821-a 20.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, i.s.mitkova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення внесених змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 3, 19 Особливостей, пункту 11 частини 1 статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП «Шмальченко І.В.», ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Виконавчого комітету Новомосковської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2025 б/н, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця «Шмальченко Іван Васильович» (далі – ФОП «Шмальченко І.В.»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПУС КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2025 № 26, від 06.02.2025 №28, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2025, договір про закупівлю послуг від 21.02.2025 № 18 на суму 3 945 869,00 гривень, укладений між Замовником та ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ» (далі – Договір), додаткова угода від 21.02.2025 № 1 (далі – Додаткова угода № 1), пояснення надані Замовником 10.04.2025 та 14.04.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання оприлюднення внесених змін до договору про закупівлю установлено, що згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 19 Особливостей, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. У ході моніторингу установлено, що між Замовником та ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ» укладено додаткову угоду від 21.02.2025 № 1 щодо внесення змін до істотних умов договору про закупівлю в частині зменшення ціни договору про закупівлю на 691,00 грн (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), яку 21.02.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель. Однак, Замовником разом зі змінами до істотних умов договору про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін у визначені Законом строки, чим порушено вимоги пунктів 3, 19 Особливостей та пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 15.04.2025 14:52 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 14:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та прийнятим рішенням, яке зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому, Замовником - Управлінням освіти Самарівської міської ради було детально проаналізовано висновок держаудитслужби. На виконання рішення, з метою недопущення аналогічного порушення, були додатково вивчені норми законордавства в сфері публічних закупівель, зокрема тих, на які посилається у своєму висновку Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області. В подальшому заплановано проведення навчання та направлення на курси підвищення кваліфікації уповноважених осіб.
Дата публікації звіту: 21.04.2025 15:34

Запити/Пояснення