-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів
Завершена
10 936 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
807806478def410395894dd20ba53614
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:27 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2025-01-20-011052-a 20.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Нікопольська міська лікарня № 4» Нікопольської міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі - Особливості), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір з ФОП Макарець Ірина Анатоліївна від 16.01.2025 № 05/01 на суму 10 936 000.00 гривень, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 13.03.2025 № 1, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 06.03.2025, 12.03.2025.
Період усунення порушень:
19.03.2025 14:47 - 25.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.03.2025 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
2d38351d0ed643e7ae4a85ee92ba9d8b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-20-011052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чи надсилались Вами запити до різних надавачів послуг «Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів» з метою отримання їх комерційних (цінових) пропозицій для визначення очікуваної вартості. У разі направлення – просимо надати їх копії та відповіді на них до зазначеного запиту?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для надання послуг саме ФОП Макарець Ірина Анатолійвна, з якою укладений договір від 16.01.2025 № 05/01 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
f67ea529cb4346a28bcfcd7fd20b55d8
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.03.2025 13:52
Опис:
Відповідно до запиту, отриманого Комунальним підприємством «Нікопольська міська лікарня № 4» Нікопольської міської ради» від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів», опублікованого в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-20-011052-а, надаємо наступну інформацію
Номер:
75f18e4b274d4939a0b138f6a81bc37d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2025 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-20-011052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
0d589668241549f0a1bdba577714fd72
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
12.03.2025 14:13
Опис:
Повідомляємо, що фінансування закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування пацієнтів», яка опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-20-011052-а, не здійснювалось на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, оскільки відповідна закупівля не здійснюється за видатками, що спрямовуються на виконання програм та заходів, передбачених Планом України.