-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації шкільного харчування
Завершена
1 201 441.80
UAH без ПДВ
Номер:
5b6dfc0e66de4c8eab5118bf91481bd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
10.02.2025 11:13 - 04.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.02.2025 № 10-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10 лютого 2025 року № 10-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
3. UA-2025-01-20-004261-a від 20.01.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
За результатами розгляду питання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, а також недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернівецької гімназії № 5 «Інтеграл» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID:UA-P-2025-01-20-004970-a); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений 20.01.2025; договір від 16.01.2025 № 2, укладений із Фізичною особою-підприємцем Мельничук Еліною Вікторівною; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 19.02.2025 через електронну систему закупівель.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що закупівля за номером ID: UA-2025-01-20-004261-a здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (видатки споживання), які надійшли відповідно до Угоди між Урядом України та Європейською Комісією, що діє від імені Європейського Союзу, про фінансування заходу «Підтримка швидкого відновлення України (Контракт з розбудови держави та посилення стійкості)» від 7 листопада 2023 року.
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю ID:UA-2025-01-20-004261-a поширюються умови Рамкової угоди.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів:
- Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником договорі про закупівлю не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Так, Замовник в електронній системі закупівель 20.01.2025 оприлюднив договір від 16.01.2025 № 2 (далі – Договір № 2), укладений із Фізичною особою-підприємцем Мельничук Еліною Вікторівною на суму 1 201 441,80 грн без ПДВ та звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (далі – Звіт).
Проте, разом із Договором № 2 та Звітом Замовник не оприлюднив обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі (далі – Обґрунтування) відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, оприлюднений в електронній системі закупівель з метою отримання інформації про Обґрунтування, Замовник надав пояснення, в якому зазначив: «16 січня директор гімназії Антонюк І.І. затвердила обґрунтування, але при публікації договору про закупівлю на майданчик Prozorro не було опубліковано обґрунтування, про що складений протокол фахівця з публічних закупівель від 18.02.2025 № 25».
В ході моніторингу Замовник в електронній системі закупівель 18.02.2025 оприлюднив обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, затверджене директором 16.01.2025.
Таким чином, в порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178 Замовник оприлюднив Обґрунтування з порушенням порядку, визначеного пунктом 13 Особливостей № 1178, відповідно до якого Обґрунтування оприлюднюється в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель та договором про закупівлю.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області 12.02.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, джерела фінансування закупівлі та причин не оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до обраної підстави.
Однак, Замовник в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надав через електронну систему закупівель відповідну інформацію та документи 19.02.2025, чим перевищив строк у три робочі дні.
Період усунення порушень:
21.02.2025 12:05 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2025 12:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з організації шюльного харчуваня» (сніданки 1-4 класи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: 2025-01-20-004261-a) та з метою недопущення в подальшому виявленого в результаті моніторингу процедури закупівлі порушення, повідомляємо про наступне:
- через допущене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та, як наслідок, неналежне виконання обов'язків фахівця з публічних закупівель притягнуто до відповідальності шляхом винесення попередження та рекомендцій пройти навчання щодо врахування в подальшому вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю сніданків, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, а також недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
28.02.2025 16:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
14.03.2025 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
e5db5aeed0be49edb48ec42c55e2382a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2025 17:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з організації шкільного харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-20-004261-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК?
3. Чому Вами не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до обраної Вами підстави? Зазначте підставу укладення договору без використання електронної системи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e6a8f49df02e4cebb3331f54a21a60f9
Назва:
пояснення фахівця
Дата опублікування:
19.02.2025 08:45
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.02.2025 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з організації шкільного харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-20-004261-a), надаємо наступні пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", обрано метод розрахунку очікуваної вартості товару/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів. Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу сніданків для учнів 1-4 класів та ціни, яка зазначена в рішенні Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості харчування для учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік» від 03.01.2025 №1/1/25. (https://osvita.cv.ua/wp-content/uploads/2025/01/Rishennya-Vykonavchogo-komitetu-CHMR_snidanky-ta-obidy_1-4-klasy-2025_Subventsiya.pdf) та середньої кількості днів відвідування учнями початкових класів гімназії ( дані заступника директора).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі наступних документів та враховуючи положення нормативно-правових актів: Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (із змінами й доповненнями), наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» (із змінами й доповненнями), постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.10.2023 № 990-р «Про схвалення Стратегії реформування системи шкільного харчування до 2027 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації у2023-2024 роках», спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020р. № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил»; Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК
Джерела фінансування зазначаються згідно кошторисних призначень на 2025 рік. Згідно положень Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2024 № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти»: - за рахунок субвенції оплачується не більше 70 відсотків вартості такої послуги. Гімназії № 5 затвердили кошторисні призначення на сніданки згідно КПКВК 0611403 «Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим» (кошторис додається)
Згідно положень Постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2024 № 1456 за рахунок коштів місцевих бюджетів здійснюється співфінансування в розмірі 30 відсотків – кошторисні призначення по КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» (кошторис додається).
3. Чому Вами не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до обраної Вами підстави? Зазначте підставу укладення договору без використання електронної системи.
06.01.2025 року на майданчику Prozorro виставлені відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування» (сніданки 1-4 класи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-06-007610-a). (документ додається)
Торги не відбулися по причині того, що не було подано жодної пропозиції. (документ додається)
Згідно п. 13 Постанови від 12.10.2022 року №1178 пп.6 замовник може скористатися підставою у випадку, якщо ним було оголошено відкриті торги з особливостями, але жоден учасник не подав пропозицію до даної закупівлі (в тому числі за лотом) і укласти пряму угоду. (обґрунтування додається). 16 січня директор гімназії Антонюк І.І. затвердила обґрунтування, але при публікації договору про закупівлю на майданчик Prozorro не було опубліковано обґрунтування, про що складений протокол фахівця з публічних закупівель. ( протокол додається).