-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Електрична енергія, код ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія
Завершена
3 816 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 080.00 UAH
Номер:
1a7e8cde7c2b49f98ca5cda44640ec28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:37 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 25-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-17-016055-a, 17.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Черкасиенергозбут» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЯСНО+», ТОВ «ЕК «ІНСОЛ» та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державної установи «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Гончарової Н.В. (протокол від 17.01.2025 р. № 1); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЯСНО+»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» (далі ¬– ТОВ «Черкасиенергозбут»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» (далі – ТОВ «ЕК «ІНСОЛ»); протокольне рішення уповноваженої особи Михайленко С. від 27.01.2025 №1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Гончаровою Н. від 14.02.2025 №14, протокольне рішення уповноваженої особи Гончарової Н. від 17.02.2025 № 19, протокольне рішення уповноваженої особи Гончарової Н. від 17.02.2025 № 20; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЕК «ІНСОЛ» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір № 34 про закупівлю електричної енергії від 24.02.2025 (далі – Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду №1 від 10.03.2025 (далі – Додаткова угода); пояснення Замовника, отримані 06.03.2025 та 20.03.2025 в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «Черкасиенергозбут» відхилена Замовником не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення).
Згідно із пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації ряду документів, серед яких інформація та документи, які визначені у Додатку № 3 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник вказав сім пунктів, які визначають інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі. Зокрема, відповідно до пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовник визначив місце поставки товару «На межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем».
У тендерній пропозиції учасник ТОВ «Черкасиенергозбут» надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі за формою, встановленою у Додатку № 3 до тендерної документації, у вигляді визначених семи позицій (файл «Т. Вимоги.doc.pdf» тендерної пропозиції), з них – місце поставки товару «На межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем». Крім цього файл тендерної пропозиції «Т. Вимоги.doc.pdf» містив Додаток № 1 з інформацією про 13 інших адрес місць поставки (передачі) товару, який не був визначений Додатком № 3 до тендерної документації.
Незважаючи на те, що тендерна пропозиція містила інформацію, встановлену Додатком № 3 до тендерної документації, згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Гончарової Н. від 14.02.2025 № 19 тендерна пропозиція учасника ТОВ «Черкасиенергозбут» була відхилена в зв’язку з тим, що він у складі тендерної пропозиції надав інформацію про технічні вимоги до предмета закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 3 тендерної документації.
На порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилено не у відповідності до вимог закону (безпідставно) тендерну пропозицію ТОВ «Черкасиенергозбут» з ціною за результатами аукціону 3 500 000,00 грн як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відхиливши тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «Черкасиенергозбут» не у відповідності до вимог закону, Замовник не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону, а саме: не забезпечив рівне ставлення до учасників і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
25.03.2025 16:46 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.03.2025, по моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія з урахуванням послуг на її передачу (без розподілу)», ідентифікатор закупівлі:UA-2025-01-17-016055-a., повідомляємо, що відповідно до пункту 10.1 договору про закупівлю електричної енергії № 34 від 24.02.2025 року: «споживач має право в будь-який момент часу змінити постачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, принаймні за 21 день до такої зміни вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії), постачальнику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» 27.03.2025 р. було направлено лист № 10-890 з проханням розірвати договір № 34 від 24.02.2025 року.
Окрім того, 28.03.2025 Державною установою «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» було оголошено процедуру Відкриті торги з Особливостями на закупівлю за предметом: Електрична енергія, код ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-28-011659-a.
Дата публікації звіту:
28.03.2025 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
a92045486f5a4d7bad948f9ba68e5b12
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-016055-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-01-17-016055-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на веб-сайт (веб-сторінку), на якому відображена вказана інформація.
3. Які саме недоліки та невідповідності виявлені в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ», що стали причиною відхилення його пропозиції ?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f908f968524d4c3794f7866db5916af2
Назва:
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
Дата опублікування:
06.03.2025 09:58
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 04.03.2025 р., повідомляємо, що:
1. Розмір бюджетного призначення для проведення закупівлі було сформовано відповідно до кошторису на 2025 рік та враховані фактичні потреби і попередній досвід виконання аналогічних договорів.
Розрахунок вартості предмету закупівлі було здійснено з урахуванням Наказу Міністерства економіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі», методом аналізу ринкових цін, отриманих шляхом моніторингу комерційних пропозицій через запит цінової пропозиції постачальника, цінових довідників, прайс-листів постачальників, а також аналізу інформації з відкритих джерел, зокрема електронних каталогів, ProZorro Market та даних про аналогічні закупівлі в системі ProZorro.
2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на власному вебсайті у відділі "Державні закупівлі" : https://ck.cdc.gov.ua/about/procurement/
3. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Черксиенергозбут» було встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію про технічні вимоги до предмету закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 1, розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та додатку 3 тендерної документації, щодо Закупівлі, а саме, додав додаток №1 до технічного завдання із переліком точок комерційного обліку що не відносяться до Замовника.
Номер:
6acbaa19c0ae4333899efbc9da69406d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2025 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-17-016055-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, із врахуванням наданих пояснень 06.03.2025 постала потреба в отриманні додаткових пояснень із питань:
1. Де саме в пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Замовником визначена вимога надавати перелік точок комерційного обліку?
2. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» за умови виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
27fac8787bae4180b419430d25332c12
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.03.2025 11:00
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 18.03.2025 р., повідомляємо, що:
1. Замовник надав перелік адрес за якими буде постачатися електроенергія в підпункті 4.3 «кількість товару та місце його поставки» пункту 4 «Інформація про предмет закупівлі» загальних положень тендерної документації.
2. Пунктом 4 розділу «Загальні положення» Тендерної документації Замовником закріплено Інформацію про предмет закупівлі, зокрема ця інформація деталізується через визначення у підпункті 4.3 пункту 4 інформації про кількість товару та місце його поставки.
Також Замовником визначено у пункті 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3.
Згідно з розділом «Документи та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку №6 до Тендерної документації Учасник має надати у складі тендерної пропозиції заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №3 до тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» виявлено, що учасник для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі надав у складі своєї тендерної пропозиції документ під назвою «Т.Вимоги.doc.pdf». Означений документ не відповідає формі, встановленій Замовником у додатку 3 до Тендерної документації.
Документ під назвою «Т.Вимоги.doc.pdf» містить Додаток № 1 до технічного завдання «Місце поставки (передачі) Товару:», де вказані адреси, що не відповідають переліку який вказаний у підпункті 4.3 «кількість товару та місце його поставки» пункту 4 «Інформація про предмет закупівлі» загальних положень тендерної документації. Вказавши у додатку свого технічного завдання неправильні адреси точок приєднання, Учасник змінив предмет закупівлі визначений Замовником та форму Додатку 3 тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі».
Документ під назвою «Т.Вимоги.doc.pdf», який містить у собі Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі та Додаток № 1 «Місце поставки (передачі) Товару», надано Учасником шляхом підвантаження в електронну систему з накладенням єдиного електронного підпису, що не дає підстав Замовнику приймати означений документ лише в одній частині (Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) та ігнорувати його у іншій (Місця поставки (передачі) Товару), яка фактично змінює предмет закупівлі.
Згідно з абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У абзаці 2 пункту 43 Особливостей зазначено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на те, що помилки, допущені Учасником закупівлі під час подання тендерної пропозиції не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей, оскільки призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником, тому Замовником було прийнято рішення, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.