• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)

Завершена

233 295 323.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 166 476.62 UAH
Номер: 1a95a7be06f346ae9a35323e1c3ed75d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.03.2025 12:15 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2025 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого 2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 42 UA-2025-01-17-011727-a 17.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо врегулювання договірних відносин шляхом розірвання Договору від 05.02.2025 № 3 та недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської РДА (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2025 № 4 зі змінами, звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі та відповіді Замовника на звернення, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА»), протокол від 29.01.2025 № 6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.01.2025, договір про закупівлю кейтерингових послуг (послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь - Каширського району Волинської області) від 05.02.2025 № 3 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 11.02.2025 № 1, пояснення та документи Замовника, надані 10.02.2025, 14.03.2025 та 17.03.2025 та на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне. Частиною п’ятою статті 8 Закону визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 11.03.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів. Однак на зазначений запит Держаудитслужби Замовник надав в електронній системі закупівель пояснення 17.03.2025, тобто на 4 робочий день, чим недотримався вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Пунктом 7 додатку 7 до тендерної документації (Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) встановлена вимога подання учасником інформації у довільній формі про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі, згідно форми, а також обов’язковість наявності у штаті технолога, кваліфікація якого підтверджується дипломом про вищу освіту, що надається у складі пропозиції із копією сторінок трудової книжки, що містять запис про прийняття за відповідною посадою та підтверджує стаж роботи на посаді технолога в Учасника не менше 2-х років. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» на виконання вимог пункту 7 додатку 7 до тендерної документації подано довідку про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 (далі-Довідка) та документи які підтверджують трудові відносини з технологом Тосхопаран Мариною Борисівною. Водночас вимогами пункту 16 додатку 7 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) встановлена вимога, що учасником надається результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням. Обов’язковою є наявність змивів з рук кухаря, технолога, водія. Також надати протокол проходження гігієнічного навчання зазначених працівників, виданий у грудні 2024 року. На вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» надано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33 в якому зазначено місце відбору змивів руки кухаря Шульги Іванни Вікторівни, руки інженера – технолога Саржан Валентини Ігорівни, руки водія Станкевича Олександра Васильовича. Вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації визначено, що учасником надається результат санітарно - мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників. Абзацом 3 статті 1 Закону України «Про охорону праці» визначено, що працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до поданих документів в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» технологом підприємства є Тосхопаран Марина Борисівна, що підтверджуєтьcя наказом про прийняття на роботу від 06.12.2019 №141 та копією трудової книжки. Однак, наданий учасником на виконання вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, виданий на осіб, які не є працівниками ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», позаяк трудові відносини із зазначеними особами не підтверджено та, відповідно до довідки учасника від 28.01.2025 № 2801/07, зазначені особи не будуть безпосередньо задіяні у процесі приготування, оскільки такі працівники в довідці відсутні, а їх трудові відносини з учасником не підтверджені (на вимогу пункту 7 додатку 7 до тендерної документації). На запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 06.03.2025 та 11.03.2025 щодо виконання ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» вимог пункту 16 додатку 7 до тендерної документації на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 та щодо підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі / підтвердження наявності у ТОВ «РАМЕДАС Україна» працівника - кухаря Шульга Іванна Вікторівна, Замовник надав відповідь, та зазначив, що: «…Вимогою тендерної документації в цій частині не передбачалося надання змивів з рук працівників, інформація про яких надається у Довідці про працівників та є взаємопов’язаною з іншими вимогами. Учасником – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», на виконання вимог п. 16 Додатку №7 було надано результат санітарно-мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 №31-33(файл 41. Змиви з рук працівників), де місцем відбору змивів є руки кухаря, інженера-технолога та водія…» Отже учасник торгів ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції не надав результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі та які перебувають у трудових відносинах з організацією – надавачем послуг (Довідка), чим недотримався вимог пункту 16 додатку 7 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Однак на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 26.03.2025 15:05 - 10.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2025 15:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку
Дата публікації звіту: 02.04.2025 10:28

Запити/Пояснення