-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)
Завершена
233 295 323.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 166 476.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 166 476.62 UAH
Номер:
1a95a7be06f346ae9a35323e1c3ed75d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:15 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2025-01-17-011727-a 17.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо врегулювання договірних відносин шляхом розірвання Договору від 05.02.2025 № 3 та недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської РДА (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2025 № 4 зі змінами, звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі та відповіді Замовника на звернення, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА»), протокол від 29.01.2025 № 6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.01.2025, договір про закупівлю кейтерингових послуг (послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь - Каширського району Волинської області) від 05.02.2025 № 3 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 11.02.2025 № 1, пояснення та документи Замовника, надані 10.02.2025, 14.03.2025 та 17.03.2025 та на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне.
Частиною п’ятою статті 8 Закону визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 11.03.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів.
Однак на зазначений запит Держаудитслужби Замовник надав в електронній системі закупівель пояснення 17.03.2025, тобто на 4 робочий день, чим недотримався вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Пунктом 7 додатку 7 до тендерної документації (Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям) встановлена вимога подання учасником інформації у довільній формі про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі, згідно форми, а також обов’язковість наявності у штаті технолога, кваліфікація якого підтверджується дипломом про вищу освіту, що надається у складі пропозиції із копією сторінок трудової книжки, що містять запис про прийняття за відповідною посадою та підтверджує стаж роботи на посаді технолога в Учасника не менше 2-х років.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» на виконання вимог пункту 7 додатку 7 до тендерної документації подано довідку про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 (далі-Довідка) та документи які підтверджують трудові відносини з технологом Тосхопаран Мариною Борисівною.
Водночас вимогами пункту 16 додатку 7 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) встановлена вимога, що учасником надається результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням.
Обов’язковою є наявність змивів з рук кухаря, технолога, водія. Також надати протокол проходження гігієнічного навчання зазначених працівників, виданий у грудні 2024 року.
На вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» надано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33 в якому зазначено місце відбору змивів руки кухаря Шульги Іванни Вікторівни, руки інженера – технолога Саржан Валентини Ігорівни, руки водія Станкевича Олександра Васильовича.
Вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації визначено, що учасником надається результат санітарно - мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників.
Абзацом 3 статті 1 Закону України «Про охорону праці» визначено, що працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом).
Відповідно до поданих документів в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» технологом підприємства є Тосхопаран Марина Борисівна, що підтверджуєтьcя наказом про прийняття на роботу від 06.12.2019 №141 та копією трудової книжки.
Однак, наданий учасником на виконання вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, виданий на осіб, які не є працівниками ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», позаяк трудові відносини із зазначеними особами не підтверджено та, відповідно до довідки учасника від 28.01.2025 № 2801/07, зазначені особи не будуть безпосередньо задіяні у процесі приготування, оскільки такі працівники в довідці відсутні, а їх трудові відносини з учасником не підтверджені (на вимогу пункту 7 додатку 7 до тендерної документації).
На запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 06.03.2025 та 11.03.2025 щодо виконання ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» вимог пункту 16 додатку 7 до тендерної документації на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 та щодо підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі / підтвердження наявності у ТОВ «РАМЕДАС Україна» працівника - кухаря Шульга Іванна Вікторівна, Замовник надав відповідь, та зазначив, що: «…Вимогою тендерної документації в цій частині не передбачалося надання змивів з рук працівників, інформація про яких надається у Довідці про працівників та є взаємопов’язаною з іншими вимогами. Учасником – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», на виконання вимог п. 16 Додатку №7 було надано результат санітарно-мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 №31-33(файл 41. Змиви з рук працівників), де місцем відбору змивів є руки кухаря, інженера-технолога та водія…»
Отже учасник торгів ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції не надав результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі та які перебувають у трудових відносинах з організацією – надавачем послуг (Довідка), чим недотримався вимог пункту 16 додатку 7 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.03.2025 15:05 - 10.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2025 15:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку
Дата публікації звіту:
02.04.2025 10:28
Запити/Пояснення
Номер:
f5814d91b0c149dbab83c43a36c8e401
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-011727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення, інформацію посилання на документ, яким чином учасник товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна») виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині надання результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07?
4. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» подано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, в якому зазначено кухаря Шульгу Іванну Вікторівну. Однак відповідно до довідки про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 поданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» кухар Шульга Іванна Вікторівна не значиться. Просимо надати пояснення, інформацію посилання на документ в складі тендерної пропозиції яким ТОВ «РАМЕДАС Україна» виконано вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі.
5. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель від 12.02.2025, додатковою угодою № 1 від 11.02.2025 внесені зміни в істотні умови договору від 05.02.2025 № 3 з підстави погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Надати інформацію, пояснення/обґрунтування зменшення обсягу закупівлі додатковою угодою №1 від 11.02.2025.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4f8dd0a6d22f4be0ac00cd21f0f9b9ce
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.03.2025 16:37
Опис:
Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської райдержадміністрації надає пояснення по предмету закупівлі шкільного харчування дітей у навчальних закладах Камінь-Каширського району.
1. ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської райдержадміністрації Волинської області, код ЄДРПОУ-03192023
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області ДК 021:2015-55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: . Послуга
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 233295323,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу Ш наказу Міністерства розвитку економіки , торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 233295323,00 грн. згідно з розрахунком очікуваної вартості закупівлі.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик. Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2025 р. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
У місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробникам або конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до вікових груп, а також вимогам санітарного законодавства та норм харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня №305 (зі змінами ) Організація харчування у закладах освіти та закладах та закладах оздоровлення та відпочинку повинна здійснюватися з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватись з дотримувані процедур,заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критих точках (НАССР)
Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 року №258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
- постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
2.Управління соціальної та ветеранської політики повідомляє що . ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області та орієнтовна вартість харчування оприлюднено на сайті райдержадміністрації 17 січня 2025 року ( http://kamadm.gov.ua/sotsialnyi-naselennia/item/13542-obhruntuvannia).
3. Надати пояснення, інформацію посилання на документ, яким чином учасник товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна») виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині надання результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07?
4. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» подано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, в якому зазначено кухаря Шульгу Іванну Вікторівну. Однак відповідно до довідки про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 поданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» кухар Шульга Іванна Вікторівна не значиться. Просимо надати пояснення, інформацію посилання на документ в складі тендерної пропозиції яким ТОВ «РАМЕДАС Україна» виконано вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі.
Відповідно до вимог пункту 16 Додатку 7 до Тендерної документації Учасник повинен надати «результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням. Обов’язковою є наявність змивів з рук кухаря, технолога, водія.»
Вимогою тендерної документації в цій частині не передбачалося надання змивів з рук працівників, інформація про яких надається у Довідці про працівників та є взаємопов’язаною з іншими вимогами.
Учасником – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», на виконання вимог п. 16 Додатку №7 було надано результат санітарно-мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 №31-33(файл 41. Змиви з рук працівників), де місцем відбору змивів є руки кухаря, інженера-технолога та водія.
Таким чином, ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, технолога, водія.
5.Додатковою угодою № 1 від 11.02.2025 внесені зміни в істотні умови договору від 05.02.2025 № 3 з підстави погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на основі розподілу відкритих асигнувань за бюджетною програмою 2541530 «Соціальний захист громадян,які потрапили в складні життєві обставини (розподіл додоється)
Номер:
1c306b437ff440e4bdb44ebdae707061
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2025 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-011727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Посилання на документ тендерної пропозиції учасник товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна») яким виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині надання результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07? Зазначену інформацію просимо надати повторно, оскільки на запит Держаудитслужби від 06.03.2025 відповідь на це питання не наданою.
2. Відповідно до інформації у складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» за результатом санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33 зазначено кухаря Шульгу Іванну Вікторівну. Відповідно до вимог пункту 16 Додатку 7 до тендерної документації Учасник повинен надати «результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням. Обов’язковою є наявність змивів з рук кухаря, технолога, водія.» Надати посилання на документ, яким підтверджено наявність у ТОВ «РАМЕДАС Україна» працівника - кухаря Шульга Іванна Вікторівна.
3. Відповідно до інформації оприлюдненій в повідомленні про внесення змін до договору від 12.02.2025 підставою для укладення додаткової угоди № 1 від 11.02.2025 є «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)». З огляду на викладене просимо надати пояснення, чому відповідно до умов специфікації до додаткової угоди № 1 від 11.02.2025 обсяг закупівлі зменшено, що не відповідає інформації оприлюдненні у повідомлені про внесення змін до договору від 12.02.2025?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4de7df45bfa147928d10711efd55a0f6
Назва:
Поясненя
Дата опублікування:
17.03.2025 09:11
Опис:
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» подано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, в якому зазначено кухаря Шульгу Іванну Вікторівну. Однак відповідно до довідки про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 поданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» кухар Шульга Іванна Вікторівна не значиться. Просимо надати пояснення, інформацію посилання на документ в складі тендерної пропозиції яким ТОВ «РАМЕДАС Україна» виконано вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі.
Відповідно до вимог пункту 16 Додатку 7 до Тендерної документації Учасник повинен надати «результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням. Обов’язковою є наявність змивів з рук кухаря, технолога, водія.»
Вимогою тендерної документації в цій частині не передбачалося надання змивів з рук працівників, інформація про яких надається у Довідці про працівників та є взаємопов’язаною з іншими вимогами.
Учасником – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», на виконання вимог п. 16 Додатку №7 було надано результат санітарно-мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 №31-33(файл 41. Змиви з рук працівників), де місцем відбору змивів є руки кухаря, інженера-технолога та водія.
Таким чином, ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, технолога, водія.
2.Додатковою угодою № 1 від 11.02.2025 внесені зміни в істотні умови договору від 05.02.2025 № 3 з підстави погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на основі розподілу відкритих асигнувань за бюджетною програмою 2541530 «Соціальний захист громадян,які потрапили в складні життєві обставини (розподіл
Номер:
c5a134d593744d22a0a48e5dbb7744e8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2025 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-011727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Відповідно до таблиці з орієнтовною вартісю харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в навчальних закладах, розташованих на території, яка зазнала радіоактивного забруднення, що надана на запит Держаудитслужби 10.03.2025, встановлено розмір торгівельної націнки та індекс інфляції. Просимо надати пояснення та посилання на нормативні документи відповідно до яких розраховано відсоткове співвідношення зазначених показників.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0b96b8b2dd0949839715506b44521b1d
Назва:
Пояснення до запитання
Дата опублікування:
14.03.2025 11:17
Опис:
¬ Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської райдержадміністрації надає пояснення по предмету закупівлі шкільного харчування дітей у навчальних закладах Камінь-Каширського району.
1.Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації підготовлена інформаційна записка щодо закупівлі послуг з харчування учнів у навчальних закладах розташованих на території яка зазнала радіоактивного забруднення для розрахунку орієнтовної вартості щодо граничного розміру торгової націнки. Департаментом економіки облдержадміністрації здійснено аналіз встановлення граничних торговельних надбавок на продукти харчування в розрізі областей де рівень надбавки становить від 30% до 50%. Тому управління соціальної та ветеранської політики встановило націнку в розмірі 50 відсотків. За даними Держстату у грудні 2024 року інфляція на споживчому ринку склала 1,4 відсотка За підсумками року загальний рівень інфляції досяг 12 відсотків. Управління прийнята для обрахунку рівень інфляції 5,0 відсотка.