-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» заадресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова,96» (коригування 2): 2 черга - прибудова школи одноповерхова та трьохповерхова з підвалом до будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», 3 черга – реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум»
Завершена
2 278 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 45 575.04 UAH
мін. крок: 2% або 45 575.04 UAH
Номер:
89e1a933843f45dd891b0325e6309fa2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 14:48 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 Одеса № 67
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 31.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 67
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2025-01-17-010220-a 17.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2025 № 25-ТН/24, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі фізичної особи-підприємця ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ (далі – ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ) та консорціуму «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ», скаргу до процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-01-17-010220-a.b1, оприлюднену в електронній системі закупівель 09.02.2025, рішення Комісії від 18.02.2025 № 2495-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 05.02.2025 № 25-1-ТН/24, від 25.02.2025 № 25-3-ТН/24, від 03.03.2025 № 25-4/24, від 17.03.2025 № 25-5/24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.03.2025, договір про закупівлю від 21.03.2025 № 02 т/н (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.03.2025, додаткову угоду від 27.03.2025 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 10.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.04.2025 14:26 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
7577d618f34e4ca3946212fa4c94f746
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі консорціуму «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» вимогам пункту 4 Додатка «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації та підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано стосовно інженера технічного нагляду Собко Володимир Григорович кваліфікаційний сертифікат від 26.03.2015 серія АТ № 003287, свідоцтво про підвищення кваліфікації від 24.07.2020 та кваліфікаційний сертифікат від 26.11.2021 серія АТ № 009452, які не підтверджують його загальний інженерний досвід роботи на об’єктах капітального будівництва не менше 10 років та його досвід роботи інженером технічного нагляду на об’єктах нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення та/або термомодернізації на будівлях СС-2 та/або СС-3 не менше 5 років.
Слід зазначити, що Замовником з аналогічного питання в частині надання учасником фізичною особою-підприємцем ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ у складі тендерної пропозиції кваліфікаційних сертифікатів на інженерів технічного нагляду, згідно з якими досвід роботи інженерів технічного нагляду менше 5 років на об’єктах нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення та/або термомодернізації на будівлях СС-2 та/або СС-3, розміщено відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8677243379834773a2298f61b986d7fa
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
10.04.2025 15:20
Опис:
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо Програми з відновлення України, що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, та Угоди про передачу коштів позики № 13110-05/2 від 03.01.2024р., між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Балтською міською радою Одеської області та Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації, Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 24.06.2024 № 591/А-2024 зі змінами та доповненнями, розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 10.12.2024 № 1181/А-2024 «Про обласний бюджет Одеської області на 2025 рік» (зі змінами та доповненнями), Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» за адресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова,96» (коригування 2): 2 черга - прибудова школи одноповерхова та трьохповерхова з підвалом до будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», 3 черга – реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
11 липня 2024 року Департамент надіслав листа за №1288/14/03/02-12/2-24, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
19 липня 2024 року Департамент отримав лист №2530/02/05.3-10/2-24/11206 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № 0168-4299-22/УЕГ від 26.12.2022;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 24.06.2024 № 0591/А-2024,
- Розпорядження від 10.02.2025 № 0094/А-2025
- Протокол №9 від 19.06.24.
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №1288/14/03/02-12/2-24
- Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №3495/02/05.2-13/2-24/13262 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі.
2. Відносно пункту 2 Запиту (щодо обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі консорціуму «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» вимогам пункту 4 Додатка «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації та підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації) зазначаємо наступне:
Відповідно до абзацу 2, пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так, оцінюючи відповідність тендерної пропозиції консорціуму «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» вимогам пункту 4 Додатка «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації та підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник виходив з наступного.
Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури Затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554
Для отримання кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідні спеціалісти повинні мати досвід роботи за відповідною галуззю не менше трьох років. Відповідні вимоги діяли як у 2015 році, так і діють на поточний момент.
Таким чином, для підтвердження висунутих Замовником кваліфікаційних вимог Учасникам достатньо було подати відповідні кваліфікаційні сертифікати.
Крім того, відповідно до вимог вищезазначеного Порядку, виконавці мають проходити періодичну професійну атестацію. Для допуску на яку, серед іншого подати документи про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації.
Таким чином, враховуючи законодавчі вимоги, надаючи кваліфікаційні сертифікати стосовно інженера технічного нагляду Собко Володимира Григоровича, а саме: кваліфікаційний сертифікат від 26.03.2015 серія АТ № 003287, свідоцтво про підвищення кваліфікації від 24.07.2020 та кваліфікаційний сертифікат від 26.11.2021 серія АТ № 009452 консорціум «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» підтвердив, що працівник Собко Володимир Григорович має загальний інженерний досвід роботи на об’єктах капітального будівництва щонайменше з 2012 року (оскільки станом на 2015 рік він вже мав мати трирічний досвід), а також має досвід роботи інженером технічного нагляду на об’єктах нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення та/або термомодернізації на будівлях СС-2 та/або СС-3 щонайменше з 2018 року (оскільки на момент отримання відповідного сертифікату у 2021 році), він вже мав мати досвід роботи щонайменше 3 роки).
У зв’язку з вищевикладеним, Замовнику достатньо наданих консорціумом «ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ» кваліфікаційних сертифікатів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції підпункту 5.1.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Щодо тендерної пропозиції ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДРА ІВАНОВИЧА, звертаємо увагу, що ним не було підтверджено наявність у працівників загального інженерного досвіду роботи на об’єктах капітального будівництва не менше 10 років. В межах процедури усунення недоліків, відповідним учасником не було надано документів на підтвердження такого досвіду.