-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
Капітальний ремонт приміщень на першому поверсі КП «ПЦМСРД» ДОР за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 62
Завершена
1 180 763.11
UAH без ПДВ
Номер:
52e03b760645449aae156637aeb72644
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-21-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 15:37 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
27.01.2025 № 16
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2025 № 16
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-01-17-003680-a 17.01.2025 Комунальне підприємство "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-01-17-004824-a на 2025 рік комунального підприємства "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник), протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, договір від 15.01.2025 № 2, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 04.02.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
18.02.2025 18:03 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2025 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
e8084f6682274b248c3cd307cc18a408
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2025 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи з капітального ремонту приміщень на першому поверсі КП «ПЦМСРД» ДОР за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 62, код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-003680-a), яку проведено
комунальним підприємством "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з питання, чому в порушення вимоги пункту 13 Особливостей, в електронній системі закупівель, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі без використання електронної системи?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
f1ca1e3cd4d44b5281bf824d8527c5a5
Назва:
про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень на першому поверсі КП «ПЦМСРД» ДОР за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 62», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяза ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Дата опублікування:
04.02.2025 15:01
Опис:
Закупівля № UA-2025-01-17-003680-a здійснюється відповідно проектно-кошторисної документації яка була розроблена до договору № 24-009 Пр від 31 жовтня 2024 року «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт приміщень на першому поверсі КП «ПЦМСРД» ДОР за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська буд.62"» (UA-2024-10-31-009339-a).
Закупівля « "Капітальний ремонт приміщень на першому поверсі КП «ПЦМСРД» ДОР за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська буд.62"» здійснюється у 2025 році за власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) (UA-P-2025-01-17-004824-a)
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Таким чином, капітальний ремонт є роботами в розумінні Закону.
Згідно з пунктом 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Таким чином, укладання прямого договору, у разі якщо предметом закупівлі є роботи, є можливим на суму до 1,5 млн.грн.