-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)
Завершена
2 264 894.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 324.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 324.47 UAH
Номер:
9fd1bb2039954315883cec34f121fe3d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 13:54 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2025 Одеса № 53
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.03.2025.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2025 № 53
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
20 UA-2025-01-17-003398-a 17.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснення щодо ТД, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснення щодо ТД, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2025, роз’яснення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.01.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «БУДТЕХНО ПЛЮС» (далі – ТОВ «БТК «БУДТЕХНО ПЛЮС»), товариства з обмеженою відповідальністю «СК ГАМА БУД» (далі – ТОВ «СК ГАМА БУД»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «БТК «БУДТЕХНО ПЛЮС» та ТОВ «СК ГАМА БУД» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «БТК «БУДТЕХНО ПЛЮС» та ТОВ «СК ГАМА БУД» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 06.02.2025 № 11, від 12.02.2025 № 16, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.02.2025, договір від 21.02.2025 № 99/25 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 21.03.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, Договір та всі додатки до нього Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель тільки у форматі PDF.
Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 19.03.2025 із зазначеного питання Замовник 21.03.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту виявленого порушення.
Період усунення порушень:
27.03.2025 17:22 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2025 17:22
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0073/2025/пр
Дата відкриття провадження:
30.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.2]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому
Дата публікації звіту:
31.03.2025 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
6e17aaa1c4b74cbea138921c10705378
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Пунктом 176 Відомості обсягів виконання робіт Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т. ч. технічна специфікація» до тендерної документації передбачено посилення цегляних стін металевим каркасом у кількості 0,0164/т конструкцій.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СК ГАМА БУД» вимогам пункту 6 розділу IV Додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 1 на «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою: с. Нерубайське, вул. Центральна, 1 (Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)», в якому у пункті 386 визначено обсяги (кількість) будівельних робіт стосовно посилення цегляних стін металевим каркасом у кількості 0,01638/1 т конструкцій.
Також надайте програмний файл, що містить інформацію щодо кошторисної документації у форматі (ims).
3. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
4. Надайте інформацію про стан виконання договору від 21.02.2025 № 99/25 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5c5431a2bac14ac7bcbc9b3a371006f4
Назва:
Надання пояснень на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-01-17-003398-a.
Дата опублікування:
21.03.2025 13:18
Опис:
Пояснення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-01-17-003398-a.
Розглянувши запит на пояснення від 19.03.2025 року, надаємо наступну інформацію.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі робіт за предметом: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-01-17-003398-a.
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі.
Рішенням сесії Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області від 29.01.2025 року № 807-VIII «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії сільської ради від 25.12.2024 року № 773-VIII «Про бюджет Нерубайської сільської територіальної громади на 2025 рік»» передбачено кошторисні призначення на здійснення робіт з «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)»
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 2 264 894 грн., КЕКВ 3132.
Визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Так, пунктом 4 Методики визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
За завданням Замовника, відповідно до Договору № 31/24 від 08.02.2024 року, проектувальником ТОВ «ОЛІРГРУП» розроблено проектно-кошторисну документацію за об’єктом: "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)".
Щодо вказаної проектно-кошторисної документації отримано Позитивний Експертний Звіт № 49335 від 05 грудня 2024 року. Згідно вказаного звіту, кошторисна вартість будівництва становить: 2349,984 тис. грн.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик робіт за предметом закупівлі.
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Управління), відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про Управління, затвердженого в новій редакції Рішенням Нерубайської сільської ради від 14 лютого 2023 року №358-VIII, реалізує пріоритети державної політики та повноваження органів місцевого самоврядування у сферах освіти, культури, молоді та спорту; створює рівні та доступні умови для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти, забезпечує соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, надає населенню якісні послуги в сфері освіти, культури, фізичної культури і спорту.
Потреба в закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-17-003398-a викликана необхідністю проведення ремонтних робіт (капітального ремонту) в приміщеннях Нерубайського сільського будинку культури .
Технічні, якісні та кількісні характеристики робіт за предметом закупівлі визначено згідно проектно-кошторисної документації за об’єктом: " Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (частковий ) будівлі Нерубайського сільського будинку культури за адресою:с. Нерубайське, вул. Центральна 1(Підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)", яка розроблена проектувальником ТОВ «ОЛІРГРУП» .
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Нерубайської сільської ради (режим доступу: https://nerubayska-gromada.gov.ua/), в розділі «УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ» - «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (режим доступу: https://nerubayska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zaku-13-02-10-23-11-2023/), а саме за посиланням: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/04377753/4877bfd598581d147b214e5fcb61d328.pdf (роздруківки з сайту додаються).
Щодо обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК ГАММА БУД» вимогам пункту 6 розділу IV Додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Керуючись абз. 3 п. 5.1. розділу 5 Настанови визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін, що викладені в Додатку №3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т. ч. технічна специфікація» (далі по тексту - Додаток №3)
Пунктом 176 «Відомості обсягів виконання робіт» Додатку № 3 передбачено посилення цегляних стін металевим каркасом у кількості 0,0164/т конструкцій, кількість обсягу робіт вказана за четвертим знаком після зап’ятої.
«Відомість обсягів виконання робіт», яка викладена в Додатку № 3 була сформована на підставі Дефектного акту, який є невід’ємною частиною проектно-кошторисної документації на об’єкт, в якому кількість найменування робіт і витрат сформована до четвертого знаку після зап’ятої (Додається).
Також, в Додатку №3 викладена «Відомість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій» яка сформована на підставі Підсумкової відомості ресурсів, яка є невід’ємною частиною проектно-кошторисної документації на об’єкт, в якій кількість найменування робіт і витрат сформована до п’ятого знаку після зап’ятої (Додається).
Згідно п. 107 «Відомості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій» Додатку №3 зазначений матеріально-технічний ресурс, який використовується під час виконання робіт п. 176 «Відомості обсягів виконання робіт» Додатку № 3, а саме:
- Прокат кутовий рівнополичковий, ширина поличок 45 мм - 0,01638/т конструкції.
Кількість та обсяг матеріально-технічного ресурсу, який буде використовуватись під час здійснення робіт Пункту 176 «Відомості обсягів виконання робіт» Додатка №3 вказано за п’ятим знаком після зап’ятою.
Наголошуємо на тому, що дана робота, яка підлягає виконанню під час здійснення закупівлі, відповідно до кошторисних норм, передбачає однакову кількість матеріально-технічного ресурсу та обсягу робіт.
Відповідно до абз. 1 п. 5.1. розділу 5 Настанови визначення вартості будівництва «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією».
Учасник закупівлі ТОВ «СК ГАМА БУД» при складанні цінової пропозиції врахував обсяг робіт, відповідно до необхідної кількості використання матеріально-технічного ресурсу в обсязі 0,01638/т конструкції за п’ятим знаком після зап’ятої, відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 3 «Відомості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», які використовуються під час виконання робіт. У разі, як щоб Учасник вказав в кошторисі матеріально-технічний ресурс за четвертим знаком після зап’ятої в обсязі 0,0164/т конструкцій, це привело би к збільшенню обсягів матеріально-технічних ресурсів (обсягів робіт) та його пропозиція не відповідала би технічному завданню викладеного в Додатку №3.
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Замовник керувався затвердженою проектно-кошторисною документацією, а саме локальним кошторисом, який є невід’ємною частиною проектно-кошторисної документації на об’єкт. (Додається).
Відповідно до локального кошторису кількість найменування робіт та витрат визначена за п’ятим знаком після зап’ятої (п.386 локального кошторису).
Щодо надання програмного файлу, що містить інформацію щодо кошторисної документації у форматі (ims) повідомляємо, що проектно-кошторисна документація відповідно до договору на її розробку передається Замовнику лише в паперовому вигляді.
Щодо обґрунтування дотримання Замовником вимог чинного законодавства щодо порядку оприлюднення інформації по закупівлі, зокрема, договору про закупівлю та додатків до нього.
Відповідно до абз. 2 ст. 41. ЗУ «Про публічні закупівлі» невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно абз. 4 ст. 41. ЗУ «Про публічні закупівлі» у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Така інформація (документ) оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель в розділі Укладений договір Додаток №4.
Щодо надання інформації про стан виконання Договору № 99/25 від 21.02.2025 року.
Щодо виконання договору від 21.02.2025 № 99/25, повідомляємо, що роботи станом на 20.03.2025р. не розпочаті та оплати за цим договором не проводились.
Відповідно до умов вищенаведеного договору Замовник повинен забезпечити передачу Підряднику майданчик для виконання робіт та може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Договір.
Замовник листом від 27.02.2025 звернувся до ТОВ «СК ГАМА БУД» з проханням розпочати роботи пізніше, у зв’язку із неможливістю в короткий термін звільнити приміщення, які підлягають ремонту та відключення опалення для початку виконання робіт, що унеможливлює передачу будівельного майданчика (Лист управління освіти культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області та відповідь ТОВ «СК ГАМА БУД» додається).