-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
207 476 167.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 037 380.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 037 380.84 UAH
Номер:
446daddc13ce4f1898b97b1a3cbe8fbc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:22 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2025-01-16-017700-a 16.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ) та КОНСОРЦІУМ «ГЛОБАЛ - БУД ІНДАСТРІ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом прийняття рішення Уповноваженою особою від 16.01.2025 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.02.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТ БУД СЕРВІС» (далі – ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС») та консорціуму «ГЛОБАЛ - БУД ІНДАСТРІ» (далі – КОНСОРЦІУМ «ГЛОБАЛ – БУД ІНДАСТРІ»), протокол про визначення переможцем ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС» від 25.02.2025 № 2-Р, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС» до 25.02.2025, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС» від 25.02.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 11.03.2025 № 3739-р/пк-пз щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС», протокол від 28.03.2025 № 2-Р/1 про відхилення ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС» відповідно до рішення комісії АМКУ від 11.03.2025 № 3739-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей КОНСОРЦІУМ «ГЛОБАЛ - БУД ІНДАСТРІ» до 30.03.2025, повідомлення про намір укласти договір з КОНСОРЦІУМ «ГЛОБАЛ - БУД ІНДАСТРІ» від 31.03.2025 та пояснення Замовника, надані 19.03.2025 та 31.03.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.04.2025 11:31 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 11:31
Запити/Пояснення
Номер:
04cf5d44111447d5afcfa62c142b4d5d
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
04.03.2025 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.03.2025 № 70
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-01-16-017700-a.a1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-01-16-017700-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 28 лютого 2025 року № 67 «Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене
з 04 березня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
becf4efc040c4fd9bada33dd20629d40
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.03.2025 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-017700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію, чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2025-01-16-017700-a.
2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
df638d3bcda04753842dcdaa670ce41b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.03.2025 16:59
Опис:
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради в межах проведеного моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) номер ID: UA-2025-01-16-017700-a, з приводу наведених питань надає наступне пояснення та інформацію.
1. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що наведена інформація оприлюдненна на власному веб-сайті Замовника за посиланнням https://osvita.city/documents/obgruntuvanna-kapitalnij-reomnt-primisen-budivli-zaporizkoi-zagalnoosvitnoi-skoli-no53.
2. З приводу фінансування наведеної закупівлі зазначаємо, що кошти на закупівлю робіт за вказаною процедурою закупівлі передбачені відповідно до субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України. Код програмної класифікації видатків (КПКВК) 0617366 – «Реалізація проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
3. З приводу наведеного питання повідомляємо, що субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України не фінансується за рахунок коштів Ukraine Facility, про що доводиться листом Міністерства освіти і науки від 29.01.2025 № 1/1750-25.
Номер:
fa02b404f382403b91375b76499b42fc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 08:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-017700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.03.2025 № № 3739-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6c73206e02b0409599ca808052f3affc
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
31.03.2025 17:21
Опис:
В межах проведеного моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) номер ID: UA-2025-01-16-017700-a, Державною аудиторською службою оприлюднено запитання щодо надання пояснень стосовно інформації та відповідних документів щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.03.2025 № № 3739-р/пк-пз.
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради з приводу наведеного питання зазначає, що відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Виходячи з вищенаведеного граничний строк виконання рішення органу оскарження № 3739-рп/пк-пз прийнятого 11.03.2025 спливає 10.04.2025. В свою чергу повідомляємо, що 28.03.2025 року уповноваженою особою наведене рішення органу оскарження виконано шляхом скасування рішення про визначення ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС» переможцем процедури закупівель. Також, в електронній системі закупівель оприлюднено протокол № 2-Р/1 від 28.03.2025, відповідно до якого тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРТ БУД СЕРВІС» відхилено.