-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Парковій, 9, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області
Завершена
55 305 333.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 276 526.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 276 526.67 UAH
Номер:
93923bcdca0e4f45b4e67c6cbedca5af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:11 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2025-01-16-011328-a 16.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівнича компанія» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення цієї тендерної пропозиції та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 83 Постанови КМУ № 668, пункту 17 Особливостей № 1178 та частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» та ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 січня 2025 року № 62 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю Українська будівнича компанія (далі – ТОВ Українська будівнича компанія), товариства з обмеженою відповідальністю БК КИЇВ-М-БУД (далі – ТОВ БК КИЇВ-М-БУД), вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» до 11.02.2025, ТОВ Українська будівнича компанія до 15.02.2025, ТОВ БК КИЇВ-М-БУД до 21.02.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 14.02.2025 № 94, від 20.02.2025 № 111 про відхилення тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 21.02.2025 № 120 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 21 лютого 2025 року, договір будівельного підряду по об'єкту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Парковій, 9, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області» від 03.03.2025 № 27-25 (далі – Договір № 27-25) на суму 48 200 000,00 грн у т.ч. ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 10.03.2025, 11.03.2025, 21.03.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
1. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими Постановою КМУ № 668.
Пунктом 5 Постанови КМУ № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Пунктом 83 Постанови КМУ № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Під час проведення моніторингу встановлено, що укладений Договір № 27-25 не містить плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 18.03.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо підстав укладання Договору № 27-25 без плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду відповідно до вимог пунктів 83 та 84 Порядку укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668).
Замовник надав пояснення 21.03.2025, де зазначив, що «до Договору № 27-25 буде внесено зміни та приведено у відповідність до вимог Постанови КМУ № 668».
Отже, Замовником укладено Договір № 27-25 з ТОВ БК КИЇВ-М-БУД з порушенням вимог, встановлених пунктом 83 Постанови КМУ № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
2. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протокольним рішенням (протоколом) від 20.02.2025 № 111 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Українська будівнича компанія», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме:
«учасник надав у складі гарантійний лист «Про застосування заходів з захисту довкілля» Вих. № 03/02-02 від 03.02.2025, однак вищезазначений гарантійний лист не містить повного переліку заходів із захисту довкілля відповідно до вимог тендерної документації. Оскільки зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не звертався за усуненням невідповідностей щодо гарантійного листа Вих. № 03/02-02 від 03.02.2025».
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником».
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 4 тендерної документації.
Додаток 4 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» містить, зокрема, вимогу щодо надання довідки в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі учасником будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.
На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «Українська будівнича компанія» в складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист в довільній формі вих. від 03.02.2025 № 03/02-02 (файл. 2.7 Гарант лист про захист довкілля.pdf) про те, що учасником ТОВ «Українська будівнича компанія» будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами частини п’ятої статті 8 Закону, 06.03.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника із запитом чому не виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, позаяк вимога щодо надання такого гарантійного листа Замовником віднесена до вимог, які підтверджують кваліфікаційні критерії учасника.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 11.03.2023 надав пояснення, у якому, зокрема, зазначено, що «наявна невідповідність стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі».
Отже, враховуючи наявність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Українська будівнича компанія» наданого гарантійного листа про захист довкілля, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (щодо помилки, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо) учаснику ТОВ «Українська будівнича компанія» та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної пропозиції.
Таким чином, через не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник ТОВ «Українська будівнича компанія» не мав змоги усунути невідповідність, що призвело до безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Українська будівнича компанія на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, чим не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі.
Різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «Українська будівнича компанія» (44 000 000,00 грн з ПДВ) та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ БК КИЇВ-М-БУД (48 200 000,00 грн з ПДВ) складає 4 200 000,00 грн з ПДВ.
Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Період усунення порушень:
25.03.2025 12:30 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 12:30
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок моніторингу оскаржено в судовому порядку
Дата публікації:
08.04.2025 11:36
Дата відкриття провадження:
21.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
320/18822/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
587d2ca1da1841baac918cbe26479b62
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2025 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по вул. Парковій, 9, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-011328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1bd2dfb0ca2d42c7a90d00302c64ef54
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.03.2025 10:21
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання. Надаємо Позитивний експертний звіт за зведений кошторисний розрахунок (додається)
Щодо другого питання. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/01/obgruntuvannya-parkova-9-1.pdf
Номер:
8e1a2005e13842a9bce90474651f08e5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по вул. Парковій, 9, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-011328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Чому Замовником під час виявлення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Українська будівнича компанія», а саме в Гарантійному листі «Про застосування заходів з захисту довкілля» вих. № 03/02-02 від 03.02.2025 не виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, позаяк вимога щодо надання такого гарантійного листа Замовником віднесена до вимог, які підтверджують кваліфікаційні критерії учасника.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e7586f286bcb4021a5acc26f6c50b9cf
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.03.2025 14:08
Опис:
Доброго дня!
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) під час проведення процедур закупівель керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
З метою дотримання норм законодавства у сфері публічних закупівель зокрема під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівель, Департамент в тому числі керується практикою рішень Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України (далі – Комісія).
Так, учасником ТОВ «Українська будівнича компанія» на вимогу Додатку 4 до тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів (зокрема дотримуватися при будівництві, введенні в дію нових і реконструкції діючих об’єктів, удосконаленні існуючих і впровадженні нових технологічних процесів та забезпечувати екологічну безпеку людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище, при цьому повинні передбачатися вловлювання, утилізація, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повна їх ліквідація, заходи із забезпечення техногенної і пожежної безпеки, вимоги середовища і здоров'я людей; дотримуватися вимог екологічної безпеки при застосуванні нової техніки, імпортного устаткування, технологій і систем; дотримуватися правил транспортування, зберігання і застосування, нафти і нафтопродуктів, токсичних хімічних речовин та інших препаратів, з тим щоб не допустити забруднення ними або їх складовими навколишнє природне середовище; вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення; забезпечувати повне збирання, належне зберігання відходів, не допускати їх змішування; брати на себе зобов’язання у разі аварії, що спричинило забруднення навколишнього природного середовища, негайно приступити до ліквідації її наслідків; повідомляти про аварію і заходи, вжиті для ліквідації її наслідків замовнику).
Учасником на виконання вищезазначеної вимоги Додатку 4 до тендерної документації надано Гарантійний лист «Про застосування заходів з захисту довкілля» Вих. No03/02-02 від 03.02.2025, однак вищезазначений гарантійний лист не містить повного переліку заходів із захисту довкілля відповідно до вимог тендерної документації. В результаті чого пропозицію учасника ТОВ «Українська будівнича компанія» було відхилено згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), оскільки наявна невідповідність стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Таке рішення щодо відхилення учасника ТОВ «Українська будівнича компанія» підтверджуєтсья рішенням Комісії від 19.03.2024 №4963-р/пк-пз, в якому розглянуто аналогічний випадок.
Так, Департамент проводив закупівлю на виконання робіт з Капітального ремонту центрального міського стадіону "Чемпіон" по вулиці Соборній, 183-Б у м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. Учаснику ТОВ ТІНТОРЕТТО було надано 24 години на виправлення невідповідностей, в тому числі в частині аналогічної довідки щодо заходів із захисту довкілля, однак Комісія у своєму рішення від 19.03.2024 №4963-р/пк-пз постановила, що Департамент надавши час на виправлення невідоповідностей відповідно до положень пункту 43 Особливостей порушив законодавство, оскільки вищезазначена довідка не підлягала виправленню шляхом усунення невідповдіностей, тому що така невідповідність стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Окрім того повідомляємо, що відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційними критеріями є:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Додатком 4 до тендерної документації зазначено наступне: «Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, наведеним у Таблиці 1». Отже відповідно таблиці 1 Додатку 4 і визначено кваліфікаційні критерій а саме персонал, матеріально-технічна база, аналогічний договір, та фінансова звітність. Отже довідка щодо заходів із захисту довкілля не є підтвердженням кваліфікаційного критерію учасника закупівлі.
Номер:
1225c7c080244c0184ebccea580053e9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2025 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку по вул. Парковій, 9, в с-щі Бородянка Бучанського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-011328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав укладання договору від 03.03.2025 № 27-25 без плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду відповідно до вимог пунктів 83 та 84 Порядку укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ae1a92465f644f46a8a75f5cae84612b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
21.03.2025 10:07
Опис:
Доброго дня!
До договору від 03.03.2025 № 27-25 буде внесено зміни та приведено у відповідність до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.