• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров’яна непромислового використання I групи

Завершена

699 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 498.00 UAH
Номер: 381c5756b54640638aabc5819b6e22b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-11-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 11.03.2025 16:15 - 02.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2025 № 20-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.03.2025 № 20-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 2. UA-2025-01-15-005379-a 15.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, h.v.kovalchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції НСЛП «Поділля» встановлено порушення пункту 43, абзаців другого, третього та п’ятого підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей розгляду тендерної пропозиції ФОП Лінкевич В.Й., своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Новоушицька багатопрофільна лікарня» Новоушицької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Лінкевича Вячеслава Йосиповича (далі - ФОП Лінкевич В.Й.) та Новоушицького спеціалізованого лісомисливського підприємства «Поділля» (далі – НСЛП «Поділля»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ФОП Лінкевич В.Й. до 29.01.2025, документи, завантажені учасником ФОП Лінкевич В.Й. протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.01.2025 № 48, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником НСЛП «Поділля» до 31.01.2025, документи, завантажені учасником НСЛП «Поділля» протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025 № 49, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.02.2025, договір про закупівлю товарів від 10.02.2025 № 15 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 18.03.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, додаткову угоду від 20.03.2025 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі НСЛП «Поділля» встановлено наступне. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) «код ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина» (Деревина дров’яна непромислового використання I групи)» (далі – Додаток 1) учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація про виробника товару: повна назва та юридична адреса. Учасник має надати копії документів, що підтверджують походження лісопродукції: лісорубні квитки, та/або сертифікати походження. Відстань від учасника до місцезнаходження Замовника не повинна перевищувати 30 кілометрів, про що у складі пропозиції надається документальне підтвердження. Аналогічні вимоги зазначені Замовником у п. 8 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина» (Деревина дров’яна непромислового використання I групи)» (далі – Додаток 4). Моніторингом встановлено, що станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (23.01.2025) у складі тендерної пропозиції учасника НСЛП «Поділля» відсутні документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі, передбачені Додатком 1 та п. 8 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: інформація про виробника товару: повна назва та юридична адреса; копії документів, що підтверджують походження лісопродукції: лісорубні квитки, та/або сертифікати походження; документальне підтвердження, що відстань від учасника до місцезнаходження Замовника не перевищує 30 кілометрів. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника НСЛП «Поділля» Замовником розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей в пропозиції учасника НСЛП «Поділля» до 31 січня 2025 року, в якій в переліку виявлених невідповідностей, серед іншого, зазначено: «Є) - Учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація про виробника товару: повна назва та юридична адреса. Ж) - Учасник має надати копії документів, що підтверджують походження лісопродукції: лісорубні квитки, та/або сертифікати походження. З) - Відстань від Учасника до місцезнаходження Замовника не повинна перевищувати 30 кілометрів, про що у складі пропозиції надається документальне підтвердження». Згідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, в порушення вимог пункту 43 Особливостей при ненаданні учасником НСЛП «Поділля» в складі тендерної пропозиції інформації та документів про необхiднi технічні та якiснi характеристики предмета закупiвлi згідно вимог Додатку 1 та п. 8 Додатку 4 до тендерної документації, Замовником безпідставно розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 18.03.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому, зокрема, зазначено: «Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника Новоушицьке спеціалізоване лісомисливське підприємство «Поділля» станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій так як документи, щодо яких розміщено повідомлення, ніяким чином не впливають на якість предмету закупівлі, та підпадають під невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції». Проте, дане пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей та, як наслідок, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Згідно вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі НСЛП «Поділля» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Окрім того, згідно вимог п. 7 Додатку 4 до тендерної документації на виконання частини четвертої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність», учасник надає в складі своєї пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I, або ж лист в довільній формі з гарантією того, що товар запропонований учасником, відповідає класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I. Моніторингом встановлено, що станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції (23.01.2025) у складі тендерної пропозиції учасника НСЛП «Поділля» відсутні вищевказані документи, які вимагалися у п. 7 Додатку 4 до тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника НСЛП «Поділля» Замовником розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей в пропозиції учасника НСЛП «Поділля» до 31 січня 2025 року, в якій в переліку виявлених невідповідностей, серед іншого, зазначено: «Е) - Учасники закупівлі на виконання частини четвертої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі своєї пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I, або ж лист в довільній формі з гарантією того, що товар запропонований Учасником, відповідає класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I». Проте, аналізом документів, завантажених учасником НСЛП «Поділля» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, встановлено, що учасник НСЛП «Поділля» не завантажив до електронної системи закупівель зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I, чи листа в довільній формі з гарантією того, що товар запропонований Учасником, відповідає класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) будуть відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) буде відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I, а отже - не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та/або подання яких передбачається тендерною документацією. Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, моніторингом встановлено, що в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника НСЛП «Поділля» як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 18.03.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому, зокрема, зазначено: «до предмету закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання I групи» не застосовується відповідність стандарту енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) мають відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або що така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I». Проте, дане пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки Замовником самостійно встановлено у Додатку 4 до тендерної документації вимогу щодо надання вищевказаних документів, а також розміщено під час розгляду тендерної пропозиції учасника НСЛП «Поділля» в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей. Крім того, згідно документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника НСЛП «Поділля» керівником учасника є директор Манюк Олег Васильович. Згідно відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб України керівником НСЛП «Поділля» є Манюк Олег Васильович. Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення Манюка Олега Васильовича, директора НСЛП «Поділля», притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення згідно частини першої статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) за порушення вимог фінансового контролю. Відповідно до абзацу першого частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. Відповідно до пункту 2 розділу I Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.03.2018 за № 345/31797) (далі – Положення) Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - електронна база даних, яка містить відомості про осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення. Внесенню до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення (пункт 1 розділу ІІ Положення). При цьому, згідно статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» корупційне правопорушення – діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність; правопорушення, пов’язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність. Поряд з цим, у главі 13-А КУпАП визначено, які саме правопорушення є адміністративними правопорушеннями, пов’язаними з корупцією, зокрема: - порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (стаття 172-4 КУпАП); - порушення встановлених законом обмежень щодо одержання подарунків (стаття 172-5 КУпАП); - порушення вимог фінансового контролю (стаття 172-6 КУпАП); - порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 172-7 КУпАП); - незаконне використання інформації, що стала відома особі у зв’язку з виконанням службових або інших визначених законом повноважень (стаття 172-8 КУпАП); - порушення встановлених законом обмежень після припинення повноважень члена Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (стаття 172-8-1 КУпАП); - невжиття заходів щодо протидії корупції (стаття 172-9 КУпАП); - порушення заборони розміщення ставок на спорт, пов’язаних з маніпулюванням офіційним спортивним змаганням (стаття 172-9-1 КУпАП); - порушення законодавства у сфері оцінки впливу на довкілля (стаття 172-9-2 КУпАП). Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Водночас, згідно підпункту 3 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Слід зазначити, що норма підпункту 3 пункту 47 Особливостей має імперативний характер, відтак, замовник зобов'язаний відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію, якщо керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника НСЛП «Поділля» в зв’язку з тим, учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей, а саме, підставу, визначену підпунктом 3 пункту 47 Особливостей. Окрім того, відповідно до вимог абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, під час подання тендерної пропозиції учасник НСЛП «Поділля» задекларував відсутність підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, а саме, підтвердив, що керівника учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Слід зазначити, що відповідно до вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. При цьому, відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Разом з тим, Замовник не скористався правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі НСЛП «Поділля», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, передбаченим пунктом 42 Особливостей, та, як наслідок, в порушення вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника НСЛП «Поділля», який зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Натомість згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 03.02.2025 № 49 Замовник визначив учасника НСЛП «Поділля» переможцем торгів та уклав з ним Договір. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 18.03.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому зазначено, зокрема: «Замовником прийнято рішення розірвати договір з Новоушицьким спеціалізованим лісомисливським підприємством «Поділля». Додаткову угоду про розірвання буде оприлюднено на майданчику». Станом на дату завершення моніторингу (20.03.2025) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 20.03.2025 №1 про розірвання Договору та звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 20.03.2025 17:11 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2025 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником взято до уваги викладені у запиті порушення та Замовник зобов’язується в наступних процедурах закупівлі врахувати вказані зауваження. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. Підсумовуючи вищевказане Уповноважена особа зазначила, що в подальшому буде враховувати інформацію викладену у Висновку, а саме вимоги та інформацію пункту 43, абзаців другого, третього та п’ятого підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами розгляду прийнято відповідні рішення спеціальною робочою групою (рішення додається). Додатково Уповноважена особа пройшла 30-годинний онлайн курс «Публічні закупівлі: від теорії до практики» на веб-порталі https://courses.prometheus.org.ua/.
Дата публікації звіту: 26.03.2025 14:05

Запити/Пояснення