-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в південному регіоні України (Донецька, Запорізька, Миколаївська та Одеська області)
Завершена
8 525 708.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 628.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 628.54 UAH
Номер:
bd3e7b8ecffa4fcd862cf8837012be9c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:10 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-01-14-016347-a 14.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ «ДОТ» та ТОВ «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного центру зайнятості (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 зі змінами, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ «ДОТ» (далі – ТОВ «ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ «ДОТ»), та товариства з обмеженою відповідальністю «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ» (далі – ТОВ «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 86, та від 20.02.2025 № 98, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.01.2025 № 1273-р/пк-пз, від 28.01.2025 № 1272-р/пк-пз, від 11.02.2025 № 2057-р/пк-пз (далі – колегія АМКУ), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2025, договір про закупівлю від 28.02.2025 № 25/162 на суму 8 389 995,64 грн. з ПДВ, пояснення Замовника, надані 11.03.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.03.2025 14:42 - 25.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.03.2025 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
96d843be212f4dab906527cfad62b3ad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 09:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в південному регіоні України (Донецька, Запорізька, Миколаївська та Одеська області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-14-016347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
afa3ff0a354f4247888c2da996c98630
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
11.03.2025 18:10
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі виходячи із обсягу послуг з прибирання, яке складається з кількості об’єктів (59 об’єкта у чотирьох південних областях України із загальною площею приміщень 39 915,52 кв. м та прибудинкової території 46 349,37 кв. м.), переліку послуг з прибирання та періоду надання послуг (Послуги надаються відповідно до робочого графіку установ Державної служби зайнятості з 01 березня по 31 грудня 2025 року). Разом з тим зазначаємо, що цією закупівлею передбачена закупівля послуг з комплексного прибирання, для визначення технічних та якісних характеристик яких чинним законодавством не передбачене створення проєктно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектного акту, експертного звіту тощо.
Щодо визначення очікуваної вартості
Очікувана вартість послуг з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в південному регіоні України (Донецька, Запорізька, Миколаївська та Одеська області) була розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що зазначено в обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюдненого за посиланням: https://old.dcz.gov.ua/sites/default/files/obgruntuvannya_skan-1-14_sichnya.pdf, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Державним центром зайнятості були направлені 3 письмові запити цінових пропозицій надавачам клінінгових послуг, де була зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуг, що планується закуповувати. У відповідь були отримані три цінових пропозиції, а саме: по послугах з комплексного прибирання приміщень: 18,04 (грн/кв.м/міс.), 17,61 (грн/кв.м/міс.), 18,50 (грн/кв.м/міс.), по послугах з прибирання прибудинкової території: 2,61 (грн/кв.м/міс.), 3,04 (грн/кв.м/міс.), 2,90 (грн/кв.м/міс.).
Була визначена ціна за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації, яка складає щодо послуг з комплексного прибирання приміщень: 18,05 грн/кв.м (18,04 грн/кв.м + 17,61 грн/кв.м + 18,50 грн/кв.м), та щодо прибирання прибудинкової території: 2,85 грн/кв.м (2,61 грн/кв.м + 3,04 грн/кв.м + 2,90 грн/кв.м).
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю, кількості послуг та строку надання послуг, що розраховується за такою формулою: Вмрц = (Цод * V) * t, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги; V - обсяг послуги, що закуповується. t - строк надання послуг (міс.), та складає 7 204 751,36 грн (18,05 грн/кв.м * 39 915,52 кв.м) * 10 міс.) щодо послуг з прибирання приміщень протягом на 10 місяців, та 1 320 957,05 грн (2,85 грн/кв.м * 46 349,37 кв.м) * 10 міс.) щодо послуг з прибирання прибудинкової території протягом на 10 місяців.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 525 708,41 грн (7 204 751,36 грн + 1 320 957,05 грн).
Номер:
133c2bdfd0094572aca9e8368ffde422
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2025 08:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в південному регіоні України (Донецька, Запорізька, Миколаївська та Одеська області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-14-016347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо відхилення (рішення уповноваженої особи від 18.02.2025 № 86) тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ «ДОТ», який завантажив забезпечення тендерної пропозиції (файл «Банківська гарантія (2). rar).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d1f8c971820140d8acd35f91343c5855
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
11.03.2025 17:58
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі виходячи із обсягу послуг з прибирання, яке складається з кількості об’єктів (59 об’єкта у чотирьох південних областях України із загальною площею приміщень 39 915,52 кв. м та прибудинкової території 46 349,37 кв. м.), переліку послуг з прибирання та періоду надання послуг (Послуги надаються відповідно до робочого графіку установ Державної служби зайнятості з 01 березня по 31 грудня 2025 року). Разом з тим зазначаємо, що цією закупівлею передбачена закупівля послуг з комплексного прибирання, для визначення технічних та якісних характеристик яких чинним законодавством не передбачене створення проєктно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектного акту, експертного звіту тощо.
Щодо визначення очікуваної вартості
Очікувана вартість послуг з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в південному регіоні України (Донецька, Запорізька, Миколаївська та Одеська області) була розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що зазначено в обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюдненого за посиланням: https://old.dcz.gov.ua/sites/default/files/obgruntuvannya_skan-1-14_sichnya.pdf, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Державним центром зайнятості були направлені 3 письмові запити цінових пропозицій надавачам клінінгових послуг, де була зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуг, що планується закуповувати. У відповідь були отримані три цінових пропозиції, а саме: по послугах з комплексного прибирання приміщень: 18,04 (грн/кв.м/міс.), 17,61 (грн/кв.м/міс.), 18,50 (грн/кв.м/міс.), по послугах з прибирання прибудинкової території: 2,61 (грн/кв.м/міс.), 3,04 (грн/кв.м/міс.), 2,90 (грн/кв.м/міс.).
Була визначена ціна за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації, яка складає щодо послуг з комплексного прибирання приміщень: 18,05 грн/кв.м (18,04 грн/кв.м + 17,61 грн/кв.м + 18,50 грн/кв.м), та щодо прибирання прибудинкової території: 2,85 грн/кв.м (2,61 грн/кв.м + 3,04 грн/кв.м + 2,90 грн/кв.м).
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю, кількості послуг та строку надання послуг, що розраховується за такою формулою: Вмрц = (Цод * V) * t, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги; V - обсяг послуги, що закуповується. t - строк надання послуг (міс.), та складає 7 204 751,36 грн (18,05 грн/кв.м * 39 915,52 кв.м) * 10 міс.) щодо послуг з прибирання приміщень протягом на 10 місяців, та 1 320 957,05 грн (2,85 грн/кв.м * 46 349,37 кв.м) * 10 міс.) щодо послуг з прибирання прибудинкової території протягом на 10 місяців.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 525 708,41 грн (7 204 751,36 грн + 1 320 957,05 грн).