-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в центральному регіоні України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська, Черкаська області)
Завершена
15 693 488.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 467.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 467.44 UAH
Номер:
7e660cdba99f4a589d43989d77560862
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:37 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2025-01-14-016280-a 14.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ «ДОТ» та ТОВ «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного центру зайнятості (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи Замовника №18 від 14.01.2025 (зі змінами), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від від 28.01.2025 № 1304-р/пкпз та №1305-р/пкпз, від 11.02.2025 № 2055-р/пкпз (далі – рішення Комісії АМКУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ «ДОТ» (далі – ТОВ «ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ «ДОТ»), та товариства з обмеженою відповідальністю «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ» (далі – ТОВ «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ»), протокольне рішення (протокол) №86 від 18.02.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ «ДОТ», вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ», протокольне рішення (протокол) №96 від 20.02.2025 щодо визначення переможця закупівлі ТОВ «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ», повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2025, договір про закупівлю від 28.02.2025 № 24/162 на суму 15 414 715,68 грн. з ПДВ, пояснення Замовника, надані 11.03.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду рішень Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.03.2025 14:47 - 25.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.03.2025 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
c5d548461efb4ee3bab2690e70e5db0f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в центральному регіоні України (Вінницька, Дніпропетровська, Кіровоградська, Полтавська, Черкаська області)» «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-016280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання Товариством з обмеженою відповідальністю "КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ" вимог пункту 5 розділу VI «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання банківської гарантії в забезпечення виконання договору про закупівлю.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
64f68416d7d24e469ca507748e6ba661
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
11.03.2025 18:15
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання.
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Державним центром зайнятості були направлені 3 письмові запити цінових пропозицій надавачам клінінгових послуг, де була зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуг, які визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. У відповідь були отримані три комерційні пропозиції, в яких зазначена інформація про ціну послуг з прибирання: по послугах з комплексного прибирання приміщень: 18,04 (грн/кв.м/міс.), 17,61 (грн/кв.м/міс.), 18,50 (грн/кв.м/міс.), по послугах з прибирання прибудинкової території: 2,61 (грн/кв.м/міс.), 3,04 (грн/кв.м/міс.), 2,90 (грн/кв.м/міс.).
Ціна за одиницю була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації, яка складає щодо послуг з комплексного прибирання приміщень: 18,05 грн/кв.м (18,04 грн/кв.м + 17,61 грн/кв.м + 18,50 грн/кв.м), та щодо прибирання прибудинкової території: 2,85 грн/кв.м (2,61 грн/кв.м + 3,04 грн/кв.м + 2,90 грн/кв.м).
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю, кількості послуг та строку надання послуг, що розраховується за такою формулою: Вмрц = (Цод * V) * t, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги; V - обсяг послуги, що закуповується. t - строк надання послуг (міс.), та складає 12 610 224,57 грн (18,05 грн/кв.м * 69 862,74 кв.м) * 10 міс.) щодо послуг з прибирання приміщень протягом на 10 місяців, та 3 083 263,95 грн (2,85 грн/кв.м * 108 184,70 кв.м) * 10 міс. щодо послуг з прибирання прибудинкової території протягом на 10 місяців.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі складає 15 693 488,52 грн (12 610 224,57 грн + 3 083 263,95 грн).
Щодо другого питання
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на вебсайті Державного центру зайнятості оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, за посиланням: https://old.dcz.gov.ua/sites/default/files/obgruntuvannya_skan-4-14_sichnya_0.pdf.
Щодо третього питання
Вимогами тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Так, переможцем процедури закупівлі – ТОВ «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ» (код за ЄДРПОУ: 44167988) 24 лютого 2025 року в ІТС «Прозорро» оприлюднив документи щодо забезпечення виконання договору, а саме: банківська гарантія виконання зобов’язань № 11536370000 (вих. № 63-3-12/32/73 від 24.02.2025); довідка (вих. № 62-3-12/32/79 від 24.02.2025), якою підтверджується грошове покриття на весь строк дії гарантії; виписка за 24.02.2025 по № UA603510050000002932811536370, якою підтверджується грошове покриття по гарантії № 0011536370000 від 24.02.2025, та довіреність від 26.09.2024, що зареєстрована в реєстрі за № 775, якою підтверджується повноваження представника системно важливого банку АТ «УКРСИББАНК», МАЛЬЦЕВОЇ Інни Іванівни, в тому числі на підписання банківської гарантії.
Додатки:
1) Комерційна пропозиція ТОВ «НОВА КОПІЙКА» (вих. № 101 від 25.12.2024);
2) Комерційна пропозиція ТОВ «ЩИТ-ЗАХИСТ» (вих. № 1099 від 25.12.2024);
3) Комерційна пропозиція ТОВ «КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ» (вих. № 813 від 25.12.2024);
4) Банківська гарантія виконання зобов’язань № 11536370000;
5) Довідка (вих. № 62-3-12/32/79 від 24.02.2025);
6) Виписка за 24.02.2025;
7) Довіреність від 26.09.2024, що зареєстрована в реєстрі за № 775;
8) Рішення Правління Національного банку України «Про визначення системно важливих банків» від 29.02.2024 № 70-рш.