-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Комплексне утримання території населених пунктів Уланівської територіальної громади на 2025 рік» (ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер:
fde03cf2dc6742ac91c88edbf0bb3b57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-17-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
17.02.2025 16:22 - 11.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.02.2025 №10-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.02.2025 №10-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2025-01-14-014296-a 14.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції КП «Уланівкомунсервіс» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Уланівської сільської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 14.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію комунального підприємства «Уланівкомунсервіс» (далі – КП «Уланівкомунсервіс»), вимогу про усунення невідповідностей до 23.01.2025 12:32, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.01.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.01.2025 № 10-УТ (далі – Договір), додаткову угоду від 20.02.2025 № 1, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 20.02.2025 та 21.02.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції КП «Уланівкомунсервіс» установлено наступне.
Так, у пункті 7 Додатку № 1 тендерної документації визначено, що кваліфікаційні критерії до учасника та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 2 тендерної документації.
У пункті 3 Додатку № 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за визначеною формою та для підтвердження інформації, наведеної у ній, копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, а також копії документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Крім того, визначено, що виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та/або актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів/робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.
На виконання зазначених вимог, учасником КП «Уланівкомунсервіс» у складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 17.01.2025 № 9, в якій вказаний договір від 29.12.2023 №2-УТ (файл «форма 3.pdf»).
Окрім того, вищевказаним учасником у тендерній пропозиції надано аналогічний договір від 29.12.2023 №2-УТ, ціна якого становить 2 498 711,24 грн (файл «договір прибирання_2023.pdf»), а також на підтвердження його виконання – акт надання послуг від 13.11.2024 №РЛЗ-000099 на суму 256 545,96 грн (файл « АКТ.pdf»).
Водночас інших документів, що підтверджують виконання аналогічного договору у повному обсязі у складі тендерної пропозиції учасником КП «Уланівкомунсервіс» не надано.
Зважаючи на вказане, учасником КП «Уланівкомунсервіс» не надано копій документів, а саме актів наданих послуг, які підтверджують суму наданих послуг, що визначена в аналогічному договорі від 29.12.2023 №2-УТ, чим порушено вимоги пункту 3 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації.
Окрім цього, моніторингом установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Інші документи» Додатку № 1 та пункті 40 Додатку № 4 тендерної документації установив вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції листа-згоди для підтвердження відповідності якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
При цьому, у тендерній пропозиції учасника КП «Уланівкомунсервіс» відсутній лист-згода для підтвердження відповідності якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, чим порушено вимоги пункту 1 розділу «Інші документи» Додатку № 1 та пункту 40 Додатку № 4 тендерної документації.
Також, у пункті 15 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено накладання на тендерну пропозицію удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції.
Окрім цього, Замовник у пункті 13 Додатку №1 до тендерної документації установив вимогу, що для підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиції не є керівник учасника.
В ході моніторингу, під час перевірки кваліфікованого електронного підпису учасника КП «Уланівкомунсервіс» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://ca.diia.gov.ua/verify установлено, що тендерна пропозиція підписана посадовою особою учасника, а саме головним бухгалтером.
Водночас у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують повноваження зазначеної посадової особи на підписання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 13 Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливість учаснику КП «Уланівкомунсервіс» усунути невідповідності в цій частині.
Крім того, моніторингом установлено, що у Додатку № 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Однак, переможець торгів КП «Уланівкомунсервіс» не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаного витягу, чим порушив вимоги Додатку № 3 тендерної документації.
Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178.
Однак, Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178, не відхилено тендерну пропозицію переможця КП «Уланівкомунсервіс», а натомість укладено з ним Договір.
В ході моніторингу Замовником додатковою угодою від 20.02.2025 № 1 Договір розірвано.
Період усунення порушень:
25.02.2025 18:10 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2025 18:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 25 січня 2025 року у зв’язку із не допущенням порушень у сфері закупівель при проведені процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-01-14-014296-a прийняте рішення про розірвання договору з КП «Уланівкомунсервіс» за згодою сторін шляхом укладання Додаткової угоди. Замовником вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та здійснюються заходи направлені на недопущення порушень чинного законодавства при проведенні майбутніх закупівель.
Дата публікації звіту:
26.02.2025 16:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
27.02.2025 10:28
Запити/Пояснення
Номер:
8fefb27ca7f84653940514aa9dc68559
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з комплексного утримання території населених пунктів Уланівської територіальної громади на 2025 рік (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-14-014296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця КП «УЛАНІВКОМУНСЕРВІС» у зв’язку з ненаданням у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a5571e49b4c34d6f8f71f58674c6942a
Назва:
Пояснення у межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-01-14-014296-a
Дата опублікування:
20.02.2025 11:27
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення, який опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 17 лютого 2025 року повідомляємо нижченаведене:
1. Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі здійснено відповідно до бюджету Уланівської територіальної громади на 2025 рік, затверджений рішенням 57 сесії міської ради 8 скликання від 19.12.2024 року № 1804, що опубліковано на веб-сайті Уланівської сільської ради https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1735035582/; Програми розвитку та фінансової підтримки житлово-комунального господарства Уланівської териториальної громади на 2025- 2027 роки, затвердженої рішенням 55 сесії міської ради 8 скликання від 21.11.2024 року № 1729, що опублікована на веб-сайті Уланівської сільської ради https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1732689939/.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами. Для визначення очікуваної вартості використано загальнодоступну інформацію щодо цін на даний вид послуг, яка міститься у відкритих джерелах та розраховано на підставі закупівельних цін попередніх періодів, також використано калькуляційний розрахунок вартості даних послуг, отриманий від потенційного надавача послуг КП «Уланівкомунсервіс».
В межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошена закупівля послуги на 2025 рік, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміщено на веб-сайті на веб-сайті Уланівської сільської ради за посиланням https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1736949666/.
2. Учасник у статусі переможця не підгрузив ці документи. У зв’язку із не можливістю виправити невідповідності при проведені процедури закупівлі, прийняте рішення про розірвання договору за згодою сторін.
Номер:
bd983c6ea52a4a938a6ea8abf371679f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2025 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з комплексного утримання території населених пунктів Уланівської територіальної громади на 2025 рік (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-14-014296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником КП «УЛАНІВКОМУНСЕРВІС», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації стосовно надання:
- документів, що підтверджують право власності тракторів МТЗ-82 27438 АЗ та Т-150 27439 АЗ, які зазначені у довідці від 17 січня 2025 року №7 (пункт 1 додатку №2 тендерної документації);
- листа-згоди для підтвердження відповідності якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (пункт 1 розділу «Інші документи» додатку №1 та пункт 40 додатку №4 тендерної документації);
- видаткових накладних та/або актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг, які підтверджують кількість (обсяг) послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі від 29 грудня 2023 року №2-УТ (пункт 3 додатку №2 тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8c71a5db5e1d4f6fae503626d0a1d96f
Назва:
Пояснення у межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-01-14-014296-a
Дата опублікування:
20.02.2025 10:25
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення, який опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 17 лютого 2025 року повідомляємо нижченаведене:
1. Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі здійснено відповідно до бюджету Уланівської територіальної громади на 2025 рік, затверджений рішенням 57 сесії міської ради 8 скликання від 19.12.2024 року № 1804, що опубліковано на веб-сайті Уланівської сільської ради https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1735035582/; Програми розвитку та фінансової підтримки житлово-комунального господарства Уланівської териториальної громади на 2025- 2027 роки, затвердженої рішенням 55 сесії міської ради 8 скликання від 21.11.2024 року № 1729, що опублікована на веб-сайті Уланівської сільської ради https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1732689939/.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами. Для визначення очікуваної вартості використано загальнодоступну інформацію щодо цін на даний вид послуг, яка міститься у відкритих джерелах та розраховано на підставі закупівельних цін попередніх періодів, також використано калькуляційний розрахунок вартості даних послуг, отриманий від потенційного надавача послуг КП «Уланівкомунсервіс».
В межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошена закупівля послуги на 2025 рік, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміщено на веб-сайті на веб-сайті Уланівської сільської ради за посиланням https://ulaniv-rada.gov.ua/news/1736949666/.
2. Учасник у статусі переможця не підгрузив ці документи. У зв’язку із не можливістю виправити невідповідності при проведені процедури закупівлі, прийняте рішення про розірвання договору за згодою сторін.
Номер:
82dbab9f2a7e4460991ef62aae8a6b64
Назва:
Пояснення у межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-01-14-014296-a
Дата опублікування:
21.02.2025 10:20
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 19.02.2025 Замовник надає свої пояснення та повідомляє наступне.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» від 17 січня 2025 року №7, в якій технічно помилково зазначений реєстраційний номер транспортних засобів – АЗ замість АВ. Уповноваженою особою така помилка розцінена, як формальна.
Учасник не підвантажив документ, що підтверджує відповідність якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а також документ, що в повному обсязі підтверджує кількість послуг та суму.
У зв’язку із не можливістю виправити невідповідності при проведені процедури закупівлі, прийняте рішення про розірвання договору за згодою сторін.
Уповноважена особа Валентина ПЕТРУНЬКО