-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
100 637 490.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 505 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 505 000.00 UAH
Номер:
083e1e2503ee49a9a3ce0468f3a0539b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 17:45 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
31.03.2025 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2025-01-14-009419-a 14.01.2025 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог пункту 3.6 Настанови №281.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) UA-P-2025-01-14-013163-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №1 від 14 січня 2025 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 31.01.2025, договір від 06.02.2025 №15/02-25, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.04.2025, 10.04.2025 15.04.2025, 22.04.2025 на запит про надання пояснень від 04.04.2025, 07.04.2025 10.04.2025, 17.04.2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що згідно з Додатком 3 «Договір» до тендерної документації та відповідно до Договору, договірна ціна є його невід’ємною частиною. При цьому, визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно Настанова №281.
Поряд з цим, пунктом 3.6 Настанови №281 передбачено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси.
Згідно з Додатком 30 до Настанови №281 договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «_» ___ 20__р.»». Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20__ році. Складена в поточних цінах станом на «_» _____ 20__ р.».
Отже, договір, який укладено з переможцем ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, не відповідає пункту 3.6 Настанови №281.
Період усунення порушень:
24.04.2025 17:46 - 09.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2025 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедура закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» здійснена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Кошторисна документація учасника складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом міністерства розвитку громад та територій України №81 від 01.11.2021 р.
Дата публікації звіту:
01.05.2025 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
c922a0ea46f544edb6de13d912bfde6a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме робіт: Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-009419-a), яку проведено Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
cb48dcc5c7c94eea8d036ac675539b20
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.04.2025 09:20
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
1. Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) згідно з розпорядженням начальника Дніпропетровської обласної військової адміністрації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, розробленій відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Технічне завдання з детальним переліком та обсягом будівельно-монтажних робіт, матеріалів та обладнання, що сформовано на підставі дефектних актів, зазначено у додатку 4 тендерної документації (Технічна специфікація).
Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
2. Відповідно по пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/kapbud-zakupivli/2025-rik-dkb, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
6fc0d6154adc42a0a3e42473de64a047
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме робіт: Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-009419-a), яку проведено Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник встановлює вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає у електронному форматі копія витягу з Державного реєстру банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Надайте посилання на файли в тендерній пропозиції учасника, в яких розміщені вищезазначені документи та пояснення у разі їх відсутності.
2. Відповідно до пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» учасник має надати Довідка за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю. При цьому, учасник процедури закупівлі ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» надав довідку від 20.01.2025 № 01/34-22/2025 про працівників для виконання повного обсягу робіт за договором, в якій зазначено всього 16 осіб, включно з директором, головним інженером, начальником кошторисно-договірного відділу. Крім того, ТОВ СК «СТРОЙІНВЕСТ» надало довідку від 20.01.2025 №01/34-10/2025 про незалучення до виконання робіт за об’єктом субпідрядні організації.
Згідно пояснювальної записки до договірної ціни загальна кошторисна трудомісткість складає 106,29262 тис.людино/годин.
Яким чином 13 працівників з січня 2026 року відпрацюють 106,29262 тис.людино/годин, враховуючи, що протягом 2025 року, відповідно до календарного графіку виконання робіт, планується виконання архітектурних рішень? Надати розрахунок.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
941a8335ca624222ad083a8e70c348f5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 09:49
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
1. Посилання на файл в тендерній пропозиції учасника: 27 ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ_44688_p7s.7z. (файл додається)
2. Згідно п.1.3 додатку 1 до тендерної докуменації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю.
Так, Учасником ТОВ «СК Стройінвест» у повному обсязі дотримано умови тендерної документації, та у складі тендерної пропозиції надано необхідні документи (інформацію), у тому числі, на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію, а саме: довідку № 01/34-22/2025 від 20.01.2025 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю.
Крім того, надані в повному обсязі і документи (накази про призначення), що підтверджують інформацію, викладену у Довідці № 01/34-22/2025 від 20.01.2025.
Разом з тим, умовами тендерної документації визначено право учасників залучати до виконання будівельно-монтажних робіт субпідрядників/співвиконавців.
Згідно п.3.1 додатку 1 до тендерної документації у разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) /співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про:
- повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця;
- вид робіт (послуг), які буде виконувати субпідрядник/співвиконавець,
- розмір відсотку від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками) /співвиконавцем;
а також документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/Співвиконавця для виконання цих видів робіт
У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт (послуг) субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції необхідно надати: довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання за бажанням Учасника) в якій учасник повинен зазначити про це.
На виконання умов тендерної документації ТОВ «СК Стройінвест» надано довідку № 01/34-10/2025 від 20.01.2025, в якій зазначено, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі 20 відсотків та більше від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи, що вартість робіт, які будуть виконані субпідрядниками, складає близько 13.5%, тобто не перевищує 20% вартості договору, в учасника відсутня необхідність надання інформації щодо залучення до виконання робіт субпідрядників, оскільки надання такої інформації (документів) тендерною документацією не передбачено
Таким чином, аналізуючи тендерну пропозицію учасника, замовник вбачає, що частина будівельно-монтажних робіт буде виконана субпідрядними організаціями, що передбачено умовами Закону України про «Публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 .
Номер:
586ce460a0bf4a078f5611bbd08a6aa3
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме робіт: Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-009419-a), яку проведено Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Згідно з пунктом 4 «Інша інформація» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Учасник визначає ціни на роботи, які він гарантує якісно та вчасно виконати, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, охорону, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. При формуванні ціни на роботи, які Учасник гарантує якісно та вчасно виконати, він повинен враховувати вимоги законодавства України, чинного на дату подання своєї тендерної пропозиції. При цьому, Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи у файлі 26 Кошторис.pdf.p7s.zip, в яких міститься пояснювальна записка, в якій визначено, що середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,67 люд.год та розрядi робiт 3,8) становить 20 500,00 грн. Проте, відповідно до рішення Криворізької міської ради від 28.02.2025 №3501 встановлено розмір кошторисної заробітної плати у розмірі – 20 300,00 грн. (у попередньому рішенні від 26.01.2022 №1107 - 16 300,00 грн.). Надайте пояснення (документи) щодо вищезазначеної невідповідності у кошторисі вимогам діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни Учасником та щодо проведення оцінки його тендерної пропозиції.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
f81dc5167dc841cba1c6563d06618bec
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 09:50
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
Механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії встановлюється Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (далі – Порядок), затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (зі змінами).
Згідно п. 5 Порядку, визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Разом з тим зазначаємо, Криворізька міська рада не визначена замовником будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Замовником та розпорядником коштів предмету закупівлі є департамент капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації.
Рішенням Дніпропетровської обласної ради від 13.05.2022 р. № 182-11/VIII встановлено розмір кошторисної заробітної плати, що застосовується при визначенні вартості будівництва об’єктів за рахунок коштів обласного бюджету, у розмірі 20 500,0 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8.
Враховуючи вищенаведене, норми розпорядчих актів місцевого самоврядування не поширюються на кошторисну документацію учасника зазначеного предмету закупівлі.
Таким чином, кошторисна документація учасника складена відповідно до Порядку та норм чинного законодавства України.
Номер:
e0a0c696cfa34fe38b52b7d11c07c559
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
17.04.2025 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме робіт: Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-009419-a), яку проведено Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Згідно з пунктом 1 «Предмет договору» Додатку 3 «Договір» до тендерної документації та відповідно до договору від 06.02.2025 №15/02-25 (далі-Договір) «Замовник доручає, а Генпідрядник забезпечує відповідно до проєктно-кошторисної документації та умов Договору виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту, склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Генпідряднику, визначені на підставі проєктно-кошторисної документації, яку було відкориговано та за результатами розгляду якої отримано експертний звіт. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі капітального ремонту у разі внесення змін до проектної документації» .Згідно із ч. 1 статті 837 Цивільного кодексу України (далі-ЦКУ) Договір є договором підряду, оскільки одна сторона зобов’язується виконати роботи по об’єкту (будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту). При цьому, Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи у файлі 26 Кошторис.pdf.p7s.zip. Відповідно до пункту 20.7. «Договір укладено у 2-х примірниках по одному для кожної Сторони, Додатки до Договору: Додаток 1. Договірна ціна; Додаток 2. Календарний графік виконання робіт; Додаток 3. План фінансування; Додаток 4. Інформація про ціни на матеріальні ресурси. Перелічені документи набувають статусу договірних, після підписання Договору та є його невід’ємною частиною».
Відповідно до статті 844 ЦКУ ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Кількісні характеристики робіт, що надаються за цим Договором визначаються кошторисом та договірною ціною.
Чому кошторис не визначений у договорі, відповідно до статті 844 ЦКУ, як невід’ємна його частина. Надайте пояснення (документи) щодо вищезазначеної невідповідності вимогам діючого законодавства.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
88b34d1bc6f644528996d759c115a8ad
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 09:23
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта визначається Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (далі – Загальні умови) відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ).
Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Відповідно до Загальних умов обов'язковими додатками до договору підряду є календарний графік виконання робіт (п.17) та план фінансування робіт (п.83).
Аналогічні вимоги зазначені в Рекомендаціях зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 N 2.
Згідно ст. 844 ЦКУ Ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі.
Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №81, кошторисом, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником), та обумовлена у договорі є договірна ціна.
Саме договірна ціна може встановлюватися динамічною, або твердою.
Враховуючи вищенаведене, проект договору, що є невід'ємною частиною тендерної документації, з зазначенням обов'язкових додатків, а саме договірної ціни, календарного графіка виконання робіт, плану фінансування та інформації про ціни на матеріальні ресурси, складено відповідно до вимог чинного законодавства України.