• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

100 637 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 505 000.00 UAH
Номер: 083e1e2503ee49a9a3ce0468f3a0539b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.04.2025 17:45 - 23.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.03.2025 № 59 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 59 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2025-01-14-009419-a 14.01.2025 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог пункту 3.6 Настанови №281. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) UA-P-2025-01-14-013163-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №1 від 14 січня 2025 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 31.01.2025, договір від 06.02.2025 №15/02-25, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.04.2025, 10.04.2025 15.04.2025, 22.04.2025 на запит про надання пояснень від 04.04.2025, 07.04.2025 10.04.2025, 17.04.2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що згідно з Додатком 3 «Договір» до тендерної документації та відповідно до Договору, договірна ціна є його невід’ємною частиною. При цьому, визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно Настанова №281. Поряд з цим, пунктом 3.6 Настанови №281 передбачено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси. Згідно з Додатком 30 до Настанови №281 договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «_» ___ 20__р.»». Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20__ році. Складена в поточних цінах станом на «_» _____ 20__ р.». Отже, договір, який укладено з переможцем ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, не відповідає пункту 3.6 Настанови №281.
Період усунення порушень: 24.04.2025 17:46 - 09.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2025 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедура закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 260” Криворізької міської ради за адресою: вул. Доватора, 5А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» здійснена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Кошторисна документація учасника складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом міністерства розвитку громад та територій України №81 від 01.11.2021 р.
Дата публікації звіту: 01.05.2025 16:34

Запити/Пояснення