• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 180” Криворізької міської ради за адресою: вул. Віталія Матусевича, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

113 999 001.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600 000.00 UAH
Номер: d481ce79a52b4013aa492ebb0094ea5b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.04.2025 18:07 - 23.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 31.03.2025 № 59 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 59 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 17 UA-2025-01-14-006712-a 14.01.2025 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі від 06.02.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської ОДА (протокол № 1 від 14.01.2025), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 31.01.2025 № 2 про визначення переможцем ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 31.01.2025, договір від 06.02.2025 № 130/02-25 з додатками (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 12.02.2025 з додатками до Договору, відповіді замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 10.04.2025, 15.04.2025, 18.04.2025.
Період усунення порушень: 25.04.2025 15:56 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2025 15:56

Запити/Пояснення