-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 180” Криворізької міської ради за адресою: вул. Віталія Матусевича, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
113 999 001.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600 000.00 UAH
Номер:
d481ce79a52b4013aa492ebb0094ea5b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 18:07 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
31.03.2025 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 59
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2025-01-14-006712-a 14.01.2025 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі від 06.02.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської ОДА (протокол № 1 від 14.01.2025), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 31.01.2025 № 2 про визначення переможцем ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ», повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 31.01.2025, договір від 06.02.2025 № 130/02-25 з додатками (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 12.02.2025 з додатками до Договору, відповіді замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 10.04.2025, 15.04.2025, 18.04.2025.
Період усунення порушень:
25.04.2025 15:56 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
daf6c21bec9b4b549006ced33932548b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
799d6b76e7fd405a93fc8cb77b33a808
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 09:58
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 180” Криворізької міської ради за адресою: вул. Віталія Матусевича, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
1. Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) згідно з розпорядженням начальника Дніпропетровської обласної військової адміністрації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, розробленій відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Технічне завдання з детальним переліком та обсягом будівельно-монтажних робіт, матеріалів та обладнання, що сформовано на підставі дефектних актів, зазначено у додатку 4 тендерної документації (Технічна специфікація).
Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
2. Відповідно по пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/kapbud-zakupivli/2025-rik-dkb, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно п.1.3 додатку 1 до тендерної докуменації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю.
Так, Учасником ТОВ «СК Стройінвест» у повному обсязі дотримано умови тендерної документації, та у складі тендерної пропозиції надано необхідні документи (інформацію), у тому числі, на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію, а саме: довідку № 01/35-22/2025 від 20.01.2025 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю.
Крім того, надані в повному обсязі і документи (накази про призначення), що підтверджують інформацію, викладену у Довідці № 01/35-22/2025 від 20.01.2025.
Разом з тим, умовами тендерної документації визначено право учасників залучати до виконання будівельно-монтажних робіт субпідрядників/співвиконавців.
Згідно п.3.1 додатку 1 до тендерної документації у разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) /співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про:
- повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця;
- вид робіт (послуг), які буде виконувати субпідрядник/співвиконавець,
- розмір відсотку від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками) /співвиконавцем;
а також документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/Співвиконавця для виконання цих видів робіт
У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт (послуг) субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції необхідно надати: довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання за бажанням Учасника) в якій учасник повинен зазначити про це.
На виконання умов тендерної документації ТОВ «СК Стройінвест» надано довідку № 01/35-10/2025 від 20.01.2025, в якій зазначено, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі 20 відсотків та більше від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи, що вартість робіт, які будуть виконані субпідрядниками, складає близько 12.5%, тобто не перевищує 20% вартості договору, в учасника відсутня необхідність надання інформації щодо залучення до виконання робіт субпідрядників, оскільки надання такої інформації (документів) тендерною документацією не передбачено
Таким чином, аналізуючи тендерну пропозицію учасника, замовник вбачає, що частина будівельно-монтажних робіт буде виконана субпідрядними організаціями, що передбачено умовами Закону України про «Публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 .
4. Посилання на документ в тендерній пропозиції учасника: 27 ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ_44689_p7s.7z. (додається)
Номер:
353d71106a2c446bb7fab405b37f1f61
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
9752dd66749a44548d67d3173b165933
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 09:54
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 180” Криворізької міської ради за адресою: вул. Віталія Матусевича, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне:
Надаємо витяг з розпорядження голови обласної державної адміністрації №Р-519/0/3-24 від 25.12.2024 «Про розподіл коштів на 2025 рік по галузях виробничої сфери».
При публікації на сайті виникла технічна помилка вказано не вірно номер додатку до розпорядження.
Номер:
ae0a664bae8e4e5ea7ecd46ae7c99c5b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
16.04.2025 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
див.файл