-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Безпілотний авіаційний комплекс DJI Mavic 3Т(або еквівалент)
Завершена
5 720 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 51 480.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 51 480.00 UAH
Номер:
eb67e0d505214fe8a34548e16d732fe0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 15:38 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 18-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025 почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 26.03.2025 № 18-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-01-14-001258-a 14.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства ТОВ «ЮАСкайлайн», ТОВ «ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС», ПП «ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»», надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 43 Особливостей та недопущення встановлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.01.2025 року №2; тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «ЮАСкайлайн», «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та «ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЮАСкайлайн», ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та ТОВ «ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС»), приватного підприємства «ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»» (далі – ПП «ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення учасників ТОВ «ЮАСкайлайн», ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та ТОВ «ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 26 січня, 02 та 04 лютого 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ПП «ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»» від 06.02.2025; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2025 року; договір від 26.02.2025 року №7; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27 березня та 02 квітня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей встановлено наступне.
Замовником 26 січня 2025 року, згідно протокольного рішення уповноваженої особи № 6, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» було визначено переможцем тендеру та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» на закупівлю «Безпілотний авіаційний комплекс DJI Mavic 3Т(або еквівалент) ДК 021:2015: 34711200-6 Безпілотні літальні апарати.
Разом з тим, Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» (до 02 лютого 2025 23:02) в якому зазначено, що переможець повинен надати у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; переможець процедури закупівлі зобов’язаний завантажити в системі Prozorro протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС щодо відсутності судимості керівника чи учасника процедури закупівлі.
При цьому, положеннями пункту 43 Особливостей імперативно визначені умови та зобов’язання щодо розміщення в електронній системі закупівель Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Слід зауважити, що оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією здійснюється Замовником до прийняття рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі та не є невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, оскільки відноситься до інформації (та/або документів), які подаються переможцем процедури закупівлі.
При цьому, згідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Водночас, згідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 03 лютого 2025 року № 9, було прийнято рішення про відхилення ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ», як такого, що не надав у строк та спосіб встановлений в тендерній документації документи переможця, зокрема: витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС щодо відсутності судимості керівника чи учасника процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей неправомірно розміщено (опубліковано) в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ», які стосувалися документів переможця тендеру та подаються протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
09.04.2025 17:07 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вжиття заходів та проведення роз'яснювальної роботи, в зв'язку встановленням порушення пункту 43 Особливостей уповноваженою особою військової частини А3488 старшим лейтенантом РУДКОВСЬКИМ М.В. щодо неправомірного розміщення (публікації) в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» не є можливим у зв'язку із тим, що старший лейтенант РУДКОВСЬКИЙ М.В. перевівся до іншої військової частини за станом здоров'я для проходження подальшої військової служби на іншій посаді.
З 27 березня 2025 року наказом командира військової частини А3488 №132 від 27.03.2025 року визначено уповноваженою особою військової частини із закупівель старшого лейтенанта ДУШКЕВИЧА В.А. Проведено онлайн навчання володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель та отримано відповідний сертифікат Prozorro.
Враховуючи результат моніторингу, аналіз питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення пункту 43 Особливостей. В подальшому обіцяємо дотримуватись та не порушувати законодавство у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
14.04.2025 21:46
Запити/Пояснення
Номер:
466a02ddfd9d4e728ea013744bc29891
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.03.2025 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Безпілотний авіаційний комплекс DJI Mavic 3Т(або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-001258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
166c42cee3fd4b8e8118757d20919947
Назва:
Відповідь на запит по проведенню моніторингу
Дата опублікування:
01.04.2025 13:42
Опис:
Відповідь пункту 1 запиту
Відповідно до пункту 1 розділу 1 Примірної методики
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, ця методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер.
У той же час, повідомляємо, що
а) обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, відбувалось виключно на підставі інформації отриманої від бойових підрозділів військової частини, враховуючи їх нагальну потребу у відповідних зразках витрат. Передача деталізованої інформації, обґрунтувань щодо такого через публічні платформи не є можливим, оскільки зазначена інформація відноситься до інформації з обмеженим доступом.
б) визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відбувалось шляхом визначення середньозваженої ціни аналогічних товарів, що надходили до військової частини від центрів забезпечення Збройних Сил України за 2024 рік.
Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 установлено, що:
1) на період дії правового режиму воєнного стану:
положення щодо визначення ціни державного контракту (договору) на основі розрахунково-калькуляційних матеріалів, встановлені Порядком формування та коригування очікуваної вартості товарів, робіт і послуг оборонного призначення, закупівля яких здійснюється за неконкурентною процедурою, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2021 р. № 309 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 30, ст. 1737), Порядком планування, формування, особливості розміщення, коригування оборонних закупівель, здійснення контролю та звітування про їх виконання, а також оприлюднення інформації про оборонні закупівлі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2021 р. № 363 “Питання оборонних закупівель” (Офіційний вісник України, 2021 р., № 33, ст. 1916), не застосовуються;
положення абзацу першого пункту 49 Порядку планування, формування, особливості розміщення, коригування оборонних закупівель, здійснення контролю та звітування про їх виконання, а також оприлюднення інформації про оборонні закупівлі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2021 р. № 363, не застосовується.
Відповідь пункту 2 запиту
Відповідно до пункту 4 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених поставою КМУ від 11.11.2022 №1275, встановлено, що державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.
У той же час зазначені Особливості, не містять імперативних норм щодо обов’язкової публікації інформації про оборонні закупівлі на будь-яких публічних сайтах чи мережах, окрім випадків публікації інформації про закупівлю на площадці Prozzorro, у відповідності до обраної процедури закупівлі, що і було здійснено замовником під час здійснення даної закупівлі.
Номер:
052869301f93416ab3a0f6d6cabb8100
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.04.2025 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Безпілотний авіаційний комплекс DJI Mavic 3Т(або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-14-001258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких нормативно правових документів вами прийнято рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених в тендерній пропозиції до переможця процедури ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ», а саме: Переможець повинен надати у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; переможець процедури закупівлі зобов’язаний завантажити в системі Prozorro протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС щодо відсутності судимості керівника чи учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам встановленим в пункті 43 Особливостей?
2) В ході проведення моніторингу встановлено, що договір укладений між
Військовою частиною А3488 та ПП «"ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»» на 20 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Враховуючи зазначене, просимо надати підтверджуючі документи щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b93d99c1512c4705b56f69c63b315065
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
07.04.2025 17:11
Опис:
відповідь щодо 1 пункту запиту:
згідно пунтку 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Замовником виявлено відсутність у учасника процедури закупівлі документів, які вимагались тендерною документацією у Додатку 1, учаснику закупівлі повідомили про це. Він повинен надати у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; переможець процедури закупівлі зобов’язаний завантажити в системі Prozorro протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС щодо відсутності судимості керівника чи учасника процедури закупівлі.
Відповідь щодо 2 пункту запиту:
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Замовник продовжив строк для укладення договору до 60 днів, про що повідомив переможця процедури закупівлі засобами зв'язку, адже на той час Замовник військова частина А3488 виконувала бойове розпорядження Головнокомандувача ЗСУ, зміст якого є інформацією з обмеженим доступом і у відкритих джерелах не публікується, технічних і фізичних можливостей підписати договір у строк до 15 днів, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, можливості не було. Військова частина А3488 міняла місце дислокації та виконувала бойові задачі по захисту суверенітету України.