• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Безпілотний авіаційний комплекс DJI Mavic 3Т(або еквівалент)

Завершена

5 720 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 51 480.00 UAH
Номер: eb67e0d505214fe8a34548e16d732fe0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 26.03.2025 15:38 - 17.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.03.2025 № 18-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025 почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26.03.2025 № 18-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-01-14-001258-a 14.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства ТОВ «ЮАСкайлайн», ТОВ «ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС», ПП «ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»», надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 43 Особливостей та недопущення встановлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.01.2025 року №2; тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «ЮАСкайлайн», «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та «ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЮАСкайлайн», ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та ТОВ «ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС»), приватного підприємства «ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»» (далі – ПП «ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення учасників ТОВ «ЮАСкайлайн», ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та ТОВ «ТОРГПОСТАЧ ПЛЮС»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 26 січня, 02 та 04 лютого 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ПП «ПРИВАТНА ФІРМА «ДУКАТ»» від 06.02.2025; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2025 року; договір від 26.02.2025 року №7; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27 березня та 02 квітня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей встановлено наступне. Замовником 26 січня 2025 року, згідно протокольного рішення уповноваженої особи № 6, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» було визначено переможцем тендеру та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» на закупівлю «Безпілотний авіаційний комплекс DJI Mavic 3Т(або еквівалент) ДК 021:2015: 34711200-6 Безпілотні літальні апарати. Разом з тим, Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» (до 02 лютого 2025 23:02) в якому зазначено, що переможець повинен надати у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; переможець процедури закупівлі зобов’язаний завантажити в системі Prozorro протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір: витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС щодо відсутності судимості керівника чи учасника процедури закупівлі. При цьому, положеннями пункту 43 Особливостей імперативно визначені умови та зобов’язання щодо розміщення в електронній системі закупівель Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Слід зауважити, що оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією здійснюється Замовником до прийняття рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі та не є невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, оскільки відноситься до інформації (та/або документів), які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, згідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; Водночас, згідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 03 лютого 2025 року № 9, було прийнято рішення про відхилення ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ», як такого, що не надав у строк та спосіб встановлений в тендерній документації документи переможця, зокрема: витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС щодо відсутності судимості керівника чи учасника процедури закупівлі. Враховуючи викладене, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей неправомірно розміщено (опубліковано) в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ», які стосувалися документів переможця тендеру та подаються протягом чотирьох днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 09.04.2025 17:07 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вжиття заходів та проведення роз'яснювальної роботи, в зв'язку встановленням порушення пункту 43 Особливостей уповноваженою особою військової частини А3488 старшим лейтенантом РУДКОВСЬКИМ М.В. щодо неправомірного розміщення (публікації) в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» не є можливим у зв'язку із тим, що старший лейтенант РУДКОВСЬКИЙ М.В. перевівся до іншої військової частини за станом здоров'я для проходження подальшої військової служби на іншій посаді. З 27 березня 2025 року наказом командира військової частини А3488 №132 від 27.03.2025 року визначено уповноваженою особою військової частини із закупівель старшого лейтенанта ДУШКЕВИЧА В.А. Проведено онлайн навчання володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель та отримано відповідний сертифікат Prozorro. Враховуючи результат моніторингу, аналіз питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВСЬКІ КВАДРОКОПТЕРИ» та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення пункту 43 Особливостей. В подальшому обіцяємо дотримуватись та не порушувати законодавство у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 14.04.2025 21:46

Запити/Пояснення