-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот № 1 – послуги з управління медичними відходами категорії В та С (код Національного переліку відходів: 18 01 03*); Лот № 2 – послуги з управління медичними відходами категорії С (код Національного переліку відходів: 18 01 06*).
Завершена
1 702 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 326.40 UAH
мін. крок: 0% або 326.40 UAH
Номер:
0829abd5e95049979673ef08f1a4c6d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 17:31 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 №133
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-01-13-011553-a 13.01.2025
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (лот 1) та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (лот 2) встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців за лотами 1 і 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами 1 і 2 та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 27.01.2025 № 1197-р/пк-пз, від 27.01.2025 №1162-р/пк-пз та від 27.01.2025 №1188-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.02.2025 № 04-02/1 (зі змінами), рішення Комісії АМКУ від 27.01.2025 № 1197-р/пк-пз, від 27.01.2025 №1162-р/пк-пз та від 27.01.2025 №1188-р/пк-пз, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами: за лотом 1 – тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Переможець за лотом 1), за лотом 2 – тендерну пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – Переможець за лотом 2), обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» від 12.02.2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 15.02.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі за лотом 1 від 17.02.2025 № 17-02/1 та повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі за лотом 2 від 18.02.2025 № 18-02/1 та повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2025, договір про надання послуг від 25.02.2025 № 2502-2 (лот 1) та договір про надання послуг від 28.02.2025 № 2802-4 (лот 2), пояснення та документи надані Замовником від 04.04.2025 та від 21.04.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції (лот 1): ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціновою пропозицією 903 000,00 гривень, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 939 120,00 гривень, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» з остаточною ціновою пропозицією 1 127 858,00 гривень, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» з остаточною ціновою пропозицією 1 128 750,00 гривень та ТОВ «Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» з остаточною ціновою пропозицією 1 294 902,00 гривень.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціновою пропозицією 903 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір про надання послуг від 25.02.2025 № 2502-2 (лот 1).
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції (лот 2): ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 21 216,00 гривень та ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» з остаточною ціновою пропозицією 30 600,00 гривень.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 21 216,00 гривень з ПДВ та укладено договір про надання послуг від 28.02.2025 № 2802-4 (лот 2).
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Моніторингом процедури закупівлі за лотом 1 та лотом 2 установлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку 3.1 (лот 1) та Додатку 3.2 (лот 2) до ТД Замовником установлено надання таких документів та/або інформації, які подаються Переможцем, зокрема:
- документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
- відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
- форма «Розрахунок ціни» згідно Додатку 4.1 до Тендерної документації з урахуванням результатів аукціону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Переможцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» за лотом 1 та Переможцем ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» за лотом 2 не надано форму «Розрахунок ціни» згідно Додатку 4.1 до Тендерної документації з урахуванням результатів аукціону, чим не дотримано вимоги Додатку 3.1 (лот 1) та Додатку 3.2 (лот 2) до ТД.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/ інформації щодо вищезазначеного.
На запит Північного офісу Держаудитслужби Замовником надано пояснення, зокрема «...уповноважена особа виявила вищезазначену технічну помилку та з метою її усунення, запросила у Переможців корректно заповнену форму «Розрахунок ціни» відповідно до Додатку 4.1.1. та 4.2.2. у паперовому вигляді…».
Разом з тим, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення в частині ненадання Переможцями за лотами 1, 2 форми «Розрахунок ціни» відповідно до Додатку 4.1.1 та 4.2.2 до ТД, а саме шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону № 922-VIII установлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищезазначене, надання ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (лот 1) та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (лот 2) документів не через електронну систему закупівель, а також прийняття Замовником таких документів до розгляду призвело до порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель, а саме пункту 3 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень:
24.04.2025 17:23 - 09.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2025 17:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби від 24.04.2025 року по закупівлі UA-2025-01-13-011553-a інформуємо, що задля недопущення встановлених порушень у подальшому, здійснені наступні заходи:
1. Проведено інструктаж персоналу відділення публічних закупівель Установи, щодо недопущення порушень законодавства у сфері Публічних закупівель.
2. Заплановано здійснення заходів підвищення кваліфікації шляхом участі у тематичних семінарах і тренінгах.
Дата публікації звіту:
01.05.2025 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
fb50f86acf144907bb2280f468be8c04
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2025 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лот № 1 – послуги з управління медичними відходами категорії В та С (код Національного переліку відходів: 18 01 03*); Лот № 2 – послуги з управління медичними відходами категорії С (код Національного переліку відходів: 18 01 06*), за кодом ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-13-011553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6651ad354aa745f59875860241026600
Назва:
Щодо надання інформації
Дата опублікування:
04.04.2025 15:17
Опис:
На Ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне.
Закупівля за предметом "«Лот № 1 – послуги з управління медичними відходами категорії В та С (код Національного переліку відходів: 18 01 03*); Лот № 2 – послуги з управління медичними відходами категорії С (код Національного переліку відходів: 18 01 06*), за кодом ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-13-011553-a)" була здійснена на виконання Заявок №33/4-3622 від 09.12.2024 та №33/4-3890 від 30.12.2024 (далі - Заявки).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника викладених у вищезазначених Заявках та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері.
Стосовно розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на основі моніторингу цін на ринку відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та на основі комерційних пропозицій від потенційних Учасників, що були надані разом з заявками на здійснення закупівлі №33/4-3622 від 09.12.2024 та №33/4-3890 від 30.12.2024 та затверджено відповідними ініціаторами здійснення закупівлі.
Також додатково надаємо посилання на сайт Замовника (https://health.mvs.gov.ua/hospital), на якому здійснюється розміщення ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі. Та інформуємо, що з метою зменшення завантаженості сайту та враховуючи, що у Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Київ "Про ефективне використання державних коштів" не регламентовано період протягом якого необхідно зберігати бґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі, файли з обґрунтуваннями по закупівлям, зберігаються до моменту завершення такої закупівлі.
Номер:
ec201f71e2a549d5a874d0a1efcba328
Назва:
апит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2025 18:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам Додатку 3.1 (Лот 1) до тендерної документації, а саме: форма «Розрахунок ціни» згідно Додатку 4.1 до Тендерної документації з урахуванням результатів аукціону.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» вимогам Додатку 3.1 (Лот 2) до тендерної документації, а саме: форма «Розрахунок ціни» згідно Додатку 4.1 до Тендерної документації з урахуванням результатів аукціону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
46e43e5e9ac7486aa5b301d5eb680a81
Назва:
Щодо відповіді на запит.
Дата опублікування:
21.04.2025 14:52
Опис:
На Ваш запит про надання інформації повідомляємо наступне.
У звя'зку із технічною помилкою, що була допущена уповноваженою особою, при публікації оголошення про проведення закупівлі, у тексті тендерної документації, а саме у додатках №3.1 та №3.2. було вказане посилання на додаток 4.1. та 4.2. для заповнення форми "Розрахунок ціни", однак під Додатком №4.1. (4.2. для Лота 2) була надана форма "тендерної пропозиції", натомість форма "розрахунок ціни" знаходилась у Додатку № 4.1.1. та 4.2.2. відповідно.
Переможці закупівлі за предметом "«Лот № 1 – послуги з управління медичними відходами категорії В та С (код Національного переліку відходів: 18 01 03*); Лот № 2 – послуги з управління медичними відходами категорії С (код Національного переліку відходів: 18 01 06*), за кодом ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ID: UA-2025-01-13-011553-a)" у складі документів переможця надали заповнену форму додатку 4.1. та 4.2., що відповідає вимозі в додатках № 3.1. та 3.2.
В подальшому, на етапі підписання Договору, уповноважена особа виявила вищезазначену технічну помилку та з метою її усунення, запросила у Переможців корректно заповнену форму "Розрахунок ціни" відповідно до Додатку 4.1.1. та 4.2.2. у паперовому вигляді.