-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Електрична енергія
Завершена
5 795 274.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 976.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 976.37 UAH
Номер:
131054dcd83a465fa47cf8843dffba2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-07-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2025 00:00
Період моніторингу:
07.03.2025 14:58 - 29.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 №18-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.03.2025 №18-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2025-01-13-010421-a, 13.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК», ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК», ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлене на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Стрижавська виправна колонія (№81)» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.01.2025), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 17.01.2025, відповідь Замовника від 20.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК» (далі – ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 22.01.2025 та від 31.01.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 31.01.2025 та від 03.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК» (далі – ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 03.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії споживачу від 26.02.2025 № 250226-001, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 04.03.2025 № 1, від 18.03.2025 № 2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 18.03.2025 через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанова № 710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що не оприлюднював їх у зв’язку із відсутністю вебсайту, а оприлюднив в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями (ID: UA-2025-01-13-010421-a) разом із відповіддю на запит Управління.
Отже, Замовник, як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Період усунення порушень:
24.03.2025 17:53 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2025 17:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
З метою недопущення у подальшому порушень законодавства здійснюються наступні заходи:
- Уповноважена особа з питань публічних закупівель направляється на додаткове навчання для підвищення кваліфікації;
- З огляду на відсутність в установи власного вебсайту розпочато моніторинг цін та пропозицій від розробників сайтів з метою створення власного вебсайту, на якому буде розміщуватись обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предметів закупівлі.
Дата публікації звіту:
27.03.2025 08:52
Запити/Пояснення
Номер:
915f166b6c1e47608157c56d9e6e5a64
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2025 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-13-010421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надайте документальне підтвердження інформації про те, що учасники ТОВ «Національний енергопостачальник» та ТОВ «Енера Вінниця» відмовились від підписання договору, а також що учасником ТОВ «Гарантований постачальник» не надано підписаного договору у строк визначений законодавством. Оскільки абзацом 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 саме на замовника покладено обов’язок укладання договору про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
38ff8c83043f4ace8c9e8496df189151
Назва:
Відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
18.03.2025 16:57
Опис:
Відповідно до запиту Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, розміщеного 13.03.2025 р. щодо закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-13-010421-a) уповноваженою особою отримано такі три питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь на питання 1:
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 5 795 274,10 грн.
- Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік (бюджетний період) з 01.02.2025 по 31.12.2025. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
- При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T)*1,2; де:
- Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період;
- «Цод» – ціна за 1 кВт*год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за період з 01.12.2024 по 31.12.2024 року за даними ДП «Оператор ринку» ( 5 965,26 грн/МВт*год), розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді проведення процедури закупівлі. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників плюс дев’ять відсотків заокруглена до п’яти значущих знаків. «Цод» не включає ПДВ, Т, К.
- «Т» – тариф на передачу електричної енергії встановлюється постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» 686,23 (19.12.2024 № 2200). «Т» є регульованою складовою ціни Договору.
- «1,2» – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%), яке нараховується згідно Податкового кодексу України.
- «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), %.
Розмір бюджетного призначення: 5 795 274,10 грн.
Нормативно-правове регулювання.
Закупівля електричної енергії, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі — НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон про закупівлі), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (далі — Порядок № 375), та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Загальні положення.
Згідно з пунктом 26 статті 1 Закону електрична енергія — енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу. Статтею 56 Закону визначено, що постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
- Інформація про електропостачальника повинна міститись у переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному вебсайті НКРЕКП у розділі: Електрична енергія / Ліцензування / Реєстри ліцензіатів (вид діяльності — постачання електричної енергії).
- Електропостачальник повинен забезпечити поставку електричної енергії на об’єкт замовника Державна установа «Стрижавська виправна колонія (№81)» (код юридичної особи- 08562588), який знаходиться за адресою: 23210, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт Стрижавка, вул. Алеї, 62 та підключений до місцевих розподільчих мереж відповідно до вимог Кодексу розподільчих систем, технічні та якісні характеристики якої повинні відповідати нормам чинного на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.
Обґрунтування технічних характеристик.
Термін постачання — з 01.03.2025р. (або з дати укладання договору) по 31.12.2025р.
- Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього календарного року, становить 666890 кВт*год на 2025р.
Обґрунтування якісних характеристик.
Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
- Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Порядком № 375, Законом, ПРРЕЕ, КСР, умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-правовими актами. Згідно зі статтею 18 Закону показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, у тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
- Електропостачальник зобов'язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах для забезпечення безперервного надання послуг із постачання електричної енергії споживачу (замовнику), що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачу (замовнику). Електропостачальник зобов'язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу (замовнику), що передбачає вчасне та повне інформування споживача (замовника) про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини між електропостачальником та споживачем (замовником), ведення точних та прозорих розрахунків із споживачем (замовником), а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Споживач (замовник) має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником. Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників комерційної якості надання послуг постачальником у порядку, затвердженому Регулятором, та опублікувати на своєму офіційному вебсайті порядок надання компенсацій та їх розміри.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідь на питання 2:
У зв’язку із відсутністю в установи веб-сайту та неможливістю опублікування обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) на веб-сайті розпорядника коштів – слід долучити його до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями. Тож Обгрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями (додається окремим файлом), код ID закупівлі UA-2025-01-13-010421-a
3. Надайте документальне підтвердження інформації про те, що учасники ТОВ «Національний енергопостачальник» та ТОВ «Енера Вінниця» відмовились від підписання договору, а також що учасником ТОВ «Гарантований постачальник» не надано підписаного договору у строк визначений законодавством. Оскільки абзацом 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 саме на замовника покладено обов’язок укладання договору про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі.
Відповідь на питання 3:
У відповідь на дане питання додаються Листи-відмови від учасників ТОВ «Національний енергопостачальник» та ТОВ «Енера Вінниця». А також протокол рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гарантований постачальник» через не надання підписаного договору у строк визначений законодавством.
До пояснення додаються 6 файлів.