• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 5

Електрична енергія

Завершена

5 795 274.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 976.37 UAH
Номер: 131054dcd83a465fa47cf8843dffba2e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-07-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.03.2025 14:58 - 29.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 №18-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.03.2025 №18-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2025-01-13-010421-a, 13.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.v.ryzhii@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК», ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК», ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлене на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Стрижавська виправна колонія (№81)» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.01.2025), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 17.01.2025, відповідь Замовника від 20.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК» (далі – ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 22.01.2025 та від 31.01.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 31.01.2025 та від 03.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК» (далі – ТОВ «ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 03.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.02.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії споживачу від 26.02.2025 № 250226-001, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 04.03.2025 № 1, від 18.03.2025 № 2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 18.03.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанова № 710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що не оприлюднював їх у зв’язку із відсутністю вебсайту, а оприлюднив в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями (ID: UA-2025-01-13-010421-a) разом із відповіддю на запит Управління. Отже, Замовник, як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Період усунення порушень: 24.03.2025 17:53 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 17:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. З метою недопущення у подальшому порушень законодавства здійснюються наступні заходи: - Уповноважена особа з питань публічних закупівель направляється на додаткове навчання для підвищення кваліфікації; - З огляду на відсутність в установи власного вебсайту розпочато моніторинг цін та пропозицій від розробників сайтів з метою створення власного вебсайту, на якому буде розміщуватись обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предметів закупівлі.
Дата публікації звіту: 27.03.2025 08:52

Запити/Пояснення