• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мобільні фотоелектричні генеруючі установки модульного типу на баластній основі потужністю 523кВт та потужністю 375 кВт

Завершена

25 886 057.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 129 430.29 UAH
Номер: b7a59a5dabf24f3ab56a44d4a1a02943
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-11-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 11.03.2025 16:13 - 02.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2025 № 20-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.03.2025 № 20-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 9. UA-2025-01-13-009819-a; 13.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, n.b.pushkar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Міського комунального підприємства «Хмельницькводоканал» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24 січня 2025 № Т-29, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 23.01.2025, відповідь Замовника на звернення від 24.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.01.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «САННИВАТТ.УА» (далі – ТОВ «САННИВАТТ.УА»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САННИВАТТ.УА» від 31.01.2025 № Т-33, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» (далі – ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» від 04.02.2025 № Т-34, скаргу до процедури від 12.02.2025 за номером ID: UA-2025-01-13-009819-a.b1, рішення органу оскарження від 21.02.2025 № 2704-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 27.02.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН», документи, завантажені ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 28.02.2025 № Т-50, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.02.2025, договір від 06.03.2025 № 159 (далі – Договір), додаткову угоду від 06.03.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 06.03.2025, додаткову угоду від 21.03.2025 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 21.03.2025, пояснення та документи від 14.03.2025 та від 25.03.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 01.04.2025 16:15 - 05.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2025 16:15

Запити/Пояснення