-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини території з облаштуванням критого інклюзивного простору для занять спортом осіб з обмеженими функціональними можливостями в КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
21 387 801.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 939.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 106 939.01 UAH
Номер:
339a139073ec4bc1ab6e6e5e2c8315ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 17:34 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 21-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 №003100-18/3775-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 26.03.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
26.03.2025 №21-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-13-009435-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 13.01.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій; вимогу про усунення невідповідностей; протокол про визначення переможця відкритих торгів ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» від 30.01.2025; повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2025; договір підряду від 12.02.2025 № ЛВ-002 ціною 20 864 757,69 гривень; пояснення Замовника, надані 01.04.2025 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
07.04.2025 12:04 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
e0c5fe58a2984239abfd68c1c50d9f57
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини території з облаштуванням критого інклюзивного простору для занять спортом осіб з обмеженими функціональними можливостями в КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-13-009435-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
3c6a55f634d14919a3188e80ac485f83
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
01.04.2025 16:08
Опис:
У відповідь на запит в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення то відповідно до річного плану закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини території з облаштуванням критого інклюзивного простору для занять спортом осіб з обмеженими функціональними можливостями в КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (далі – закупівля) фінансування здійснюється за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності підприємства. Кошти, отримані від господарської діяльності КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова, за правовим статусом НЕ Є БЮДЖЕТНИМ ФІНАНСУВАННЯМ, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Обсяг закупівлі визначався на підставі річного планування, а також з урахуванням фактичної потреби замовника з метою облаштування критого інклюзивного простору для занять спортом пацієнтів котрі потребують реабілітації та осіб з обмеженими функціональними можливостями протягом усіх сезонів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією ТОВ «МАКРО-БУДОМАТ», згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (UA-2024-10-03-010056-a);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво (UA-2024-11-26-014890-a).
Сканкопія експертного звіту додається.