-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Ремонтно-реставраційні роботи головного корпусу пам’ятки архітектури місцевого значення (охоронний номер 1618) та благоустрою прилеглої території КЗ ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» по вул. Кульпарківській, 95 у м. Львів» 2-а черга. (Коригування)
Завершена
292 657 806.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 463 289.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 463 289.03 UAH
Номер:
c0893244b755440f89c8dab9941cd015
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-18-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2025 00:00
Період моніторингу:
18.02.2025 15:17 - 12.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2025 № 34
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.02.2025 № 34.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-13-007492-a, 13.01.2025. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції учасника; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме привести у відповідність до норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 умови договору від 07.02.2025 №143, шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції учасника; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, а також вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-01-13-010151-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.01.2025; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюдненні ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» як переможцем тендеру документи після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 07.02.2025 №143; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668).
Відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Крім того, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Слід вказати, що відповідно до річного плану за досліджуваною процедурою закупівлі (UA-P-2025-01-13-010151-a) джерелом фінансування є співфінансування, а саме: Державний бюджет України, обласний бюджет, кошти НСЗУ.
Водночас, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 07.02.2025 №143 графік фінансування робіт (Додаток №3 до договору) складено не у відповідності до вимог Постанови №668, а саме на поточний рік не визначено за місяцями джерела та напрямки фінансування (види витрат), чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, недотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
10.03.2025 17:08 - 25.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2025 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань, наведених у висновку, Уповноваженою особою проведено наступні заходи, направлені на усунення порушень, встановлених у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-18-000065, а саме: приведено у відповідність до норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 умови договору від 07.02.2025 №143, шляхом укладання додаткової угоди №1 від 17.03.2025 року.
Дата публікації звіту:
17.03.2025 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
c4442111be0e480f818c7b7c4775d83d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.02.2025 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2025 00:00
Опис:
Дата: 24.02.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2025-01-13-007492-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами пункту 2 Розділу 4 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених технічною специфікацією.
При цьому, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну (локальний(і) кошторис(и); підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору).
Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чи досліджувалось Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» дотримання останнім норм пункту 5.10. Настанови №281?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
94a91dfa66304fb19e15e1f9677266da
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
27.02.2025 13:39
Опис:
У відповідь на запит від 2025-02-24 в межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-18-000065 повідомляємо наступне:
1.Щодо питання №1: «Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи головного корпусу пам’ятки архітектури місцевого значення (охоронний номер 1618) та благоустрою прилеглої території КЗ ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» по вул. Кульпарківській, 95 у м. Львів» 2-а черга. (Коригування) у замовника наявний позитивний Експертний звіт № 1184/24-РБК/ЕЗ від 12 грудня 2024 за реєстраційним номером EX01:1450-5210-5336-5558, який затвердив розроблену фахівцями проектну документацію, згідно якої замовником і визначено технічні та якісні характеристики об’єкта. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству
Обґрунтування очікуваної вартості:
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 (Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги) та глави 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд), з урахуванням ПДВ.
Так, шляхом додавання вартостей глав 1-9, а саме 207631340.00 грн , кошторисного прибутку 5565864.00 грн., Коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій 2832447.00 грн., Коштів на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва 12678112.00 грн., Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами 15173742.00 грн. та суми ПДВ 20% замовником визначено очікувану вартість об’єкта, а саме 292 657 806,00 грн з ПДВ.
2.Щодо питання №2: «Чи досліджувалось Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» дотримання останнім норм пункту 5.10. Настанови №281»
Закупівля Ремонтно-реставраційних робіт було оголошена на підставі даних розробленої та затвердженої у встановленому порядку проєктної документації на будівництво.
У 2024 р. замовником був укладений договір на Коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту. Оскільки у замовника відсутні окремі спеціалісти, на яких можна покласти обов’язок здійснювати аналіз цін на матеріальні ресурси, та з огляду на значну кількість позицій матеріальних ресурсів, необхідних для виконання робіт на об’єкті, Виконавцю договору ФОП Горніковському Олегу Богдановичу було доручено збирати за сприянням замовника необхідні для виконання робіт технічні і технологічні вихідні дані, в тому числі, здійснювати аналіз поточних цін на матеріальні ресурси, що склалися на момент розроблення проектної документації.
Інформація щодо цін на матеріальні ресурси отримувалась шляхом пошуку у базах даних Prozorro/Prozorro Market; базах даних цін на матеріальні ресурси, наявних в рекомендованих Мінінфраструктури кошторисних програмах та/або на відкритих веб-ресурсах базових організацій Мінінфраструктури; відкритих вебресурсах українських маркетплейсів, інтернет-магазинів та друковані інформаційні довідники; інших відкриті джерела інформації.
Відповідно до вимог п.4.9 Настанови з визначення вартості будівництва (далі- Настанова) поточні ціни на матеріальні ресурси були прийняті на підставі проведеного аналізу цін за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення проектної документації та не перевищували середню ціну у регіоні.
За таких умов, ціни в інвесторській кошторисній проєктній документації підтвердженій висновком експертизи, на основі даних якої замовником в подальшому було визначено очікувану вартість робіт на об’єкті не перевищували середню ціну у регіоні.
Замовник, оголошуючи тендер, згідно вимог розділу V Настанови для розрахунку ціни пропозиції учасником процедури закупівлі (договірної ціни) надає в складі тендерної документації відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
За таких умов, учасники торгів не володіють інформацією про ціни на матеріальні ресурси закладені в інвесторській кошторисній документації і формують ціни на матеріальні ресурси самостійно, виходячи з поточної ринкової ситуації в межах очікуваної вартості тендеру.
По результату розгляду пропозиції замовник вправі відхилити пропозиції учасників виключно на підставах перелічених в п. 44 Особливостей 1178.
Наведений в п. 5.10. Настанови №281 обов’язок стосується Підрядника, однак не створює для замовника додаткових, не передбачених Законом та Особливостями, обов’язків здійснення перевірки процесу розрахунків договірної ціни учасника та витребовувати від учасника торгів додаткові документи, не передбачені тендерною документацією.
Так, чинне закупівельне законодавство не передбачає обов’язку замовника і порівнювати ціни учасників тендеру із середньо-ринковими, як і можливості відхилити пропозицію учасника, якщо окремі визначені ним ціни на матеріальні ресурси перевищують ціни встановлені в інвесторській кошторисній документації.
Не зважаючи на це, замовником під час кваліфікації пропозиції учасника здійснено ряд дій спрямованих на з’ясування достовірності розрахунків учасника в частині цін на матеріальні ресурси. Ціни досліджувалися у відкритих джерелах, - веб-сторінках виробників, диллерів, дистриб’юторів, в т.ч. Епіцентр, Prom.ua та ін., які здійснюють продаж запропонованих у складі пропозиції матеріалів.
Так, наприклад, вибірково наводимо дані, що встановлені замовником:
- за позицією№ 414 «сталь листова оцинкована, товщина 0,7мм» - встановлено, що середньо ринкова вартість становить 757,14грн. за м. кв.;
-за позицією №415 «сталь покрівельна оцинкована» (з врахуванням того, що згідно паспорту об’єкту за цією позицією слід розуміти оцинковані і титан-цинкові листи) замовником встановлено, що середньо - ринкові ціни сталі листової з полімерним покриттям разом з титан-цинковими листами становить 2368,8грн./кв.м. (лист алюмінієвий Wabis, -Епіцентр) та 1886 грн./кв.м. (титан-цинк Rheinzink, - Prom.ua)
-за позицією №11 «амоній фосфорнокислий двозаміщений (діафоній фосфат), марки Б - замовником встановлено, що ціна відповідає середньо – ринковій, наприклад з огляду на ціну на вогнебіозахисну речовину «STRAZH FIX» (епіцентр)»
- за позицією №203 «клей для лінолеуму» - замовником встановлено, що середньо - ринкові ціни на клей для комерційного лінолеуму двокомпонентний реактивний поліуретановий Litokol Litoelastic Evo https://ekosklad.com.ua/ua/p1194316053-dvuhkomponentnyj-reaktivnyj-poliuretanovyj.html, становлять 757,2грн. за 1 кг.;
- за позицією №292 «ПВХ покриття Таркет призма» встановлено, що ціна на лінолеум (струмопровідний, медичнний) становить орієнтовно 1662 грн. за м.кв. (врахуванням невід’ємно порахованих замовником комплектуючих -галтелі, плінтуса, ґрунтовки)
- за позицією №434 «суміш гідроізоляційна Ceresit» - під час аналізу ціни встановлено, що суміш гідроізоляційна Ceresit двохкомпонентна СR66 компонент А має середньо ринкову ціну на рівні 2189 грн за мішок з врахуванням 5 літрів компоненту В, що становить 125 грн. за 1 кг.;
- за позицією №436 «суміш ремонтна» встановлено, що ціна на суміш ремонтну для реставрації та відновлення штукатурки швидкотвердіюча MC-Bauchemie А230 2 кг має середньо ринкову ціну у розмірі 122,0 грн. за 1 кг.;
- за позицією №491, 492, 493, 494, 496 «труби сталеві електрозварні»- замовником встановлено, що ціна на готовий виріб (з врахуванням колін, перехідників, муфт, фарбування, ґрунтовки та ін.;) не перевищує середньоринкову ціну.
Тендерна документація не містить обмежень щодо використання еквівалентних матеріалів, якщо вони рівноцінні чи якісніші, водночас, відповідають технічній специфікації закупівлі. При розгляді кошторису на матеріали учасника встановлено, що учасником використовуватимуться саме такі високоякісні матеріали, з врахуванням видів робіт (ремонтно-реставраційні), що мають свою особливу специфіку та вимоги до якості, що й аргументує зазначені ціни на них. Водночас, встановлено, що не зважаючи на пропозицію подекуди кращих матеріалів, ніж первинно закладались в проекті замовником, ціни на пропоновані учасником матеріали не призвели до загального перевищення вартості робіт в розрізі очікуваної вартості торгів.
За таких умов, в замовника не було підстав висувати зауваження до цін на матеріальні ресурси переможця торгів ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", тим більше, з огляду на те, що його цінова пропозиція є менщою більш ніж на 42 мільйони порівняно з очікуваною вартістю закупівлі.