• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (ДК 021:2015 15811100-7 хліб з борошна в/г; ДК 021:2015 15811100-7 хліб житньо-пшеничний;ДК 021:2015 15812100-4 куліч пасхальний)

Завершена

1 568 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 685.50 UAH
Номер: 84907d182ee644288c1d8f600c0b2c05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-03-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 03.02.2025 21:13 - 25.02.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.02.2025 № 29 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 03.02.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.02.2025 № 29 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-01-13-005737-a 13.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, kononenkou384@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Максименко Катерина Сергіївна; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Максименко Катерина Сергіївна; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Зміївський геріатричний пансіонат (далі – Замовник), на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 15.01.2025 року №4, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.01.2025 року, тендерну пропозицію ФОП Максименко Катерина Сергіївна (далі – Учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.01.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 21.01.2025 №4, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 21.01.2025 року, Договір про закупівлю від 30.01.2025р. №11 (далі – Договір), Додаткова угода №1 від 05.02.2025 року, наданні пояснення від 12.02.2025 року, через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. (далі – Пояснення). Моніторингом дотримання вимог Постанови №710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено наступне. Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01116472/profile), Замовник є розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня з метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель було надано запит Замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови №710 від 07.02.2025р. з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 12.02.2025року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель наступного змісту: «Замовником не розміщувалася інформація, у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту.» Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ №710 внаслідок не забезпечення оприлюднення відповідного обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 18.02.2025 15:38 - 05.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2025 15:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання заходів, зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-13-005737-a ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ повідомляємо наступне. З особою, відповідальною за проведення даної закупівлі, проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушень вимог Постанови № 710, а саме: пункту 4-1 Постанови № 710. Також планується направлення уповноваженої особи для підвищення кваліфікації щодо проведення закупівель під час дії правового режиму воєнного стану, шляхом участі у нарадах, зборах, онлайн та офлайн навчаннях з питань здійснення моніторингу змін у законодавчому та нормативно-правовому регулюванні здійснення публічних закупівель. Звертаємо увагу, що вказані порушення у Висновку, Замовником допущено не навмисно, оскільки при оголошенні та проведенні закупівлі Замовник неухильно дотримувався вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель України в цілому. Порушення, викладене у Висновку є таким, яке не вплинуло на перебіг відкритих торгів та не вплинуло, зокрема, на укладення договору з учасником. Таким чином, відповідальною особою взято до уваги висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та вжито заходів щодо недопущення в подальшому подібних порушень. Замовником у встановлені строки оприлюднено інформацію, що свідчить про вжиття заходів передбачених Висновком ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Дата публікації звіту: 21.02.2025 10:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 26.09.2025 12:06

Запити/Пояснення