-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9).
ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9).
Завершена
855 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 226.18 UAH
мін. крок: 0% або 226.18 UAH
Номер:
5bc40714ef0648cb8842458da0136966
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-13-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2025 00:00
Період моніторингу:
13.02.2025 14:29 - 07.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2025 № 10-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.02.2025 № 10-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-01-10-010088-a 10.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учаснику ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» за лотом № 1 та лотом № 2 установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень за лотами № 1 та № 2 шляхом недопущення у подальшому встановлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти, молоді та спорту Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.01.2025 № 10, договір купівлі – продажу товарів від 27.01.2025 № 17 на суму 854 375,31 грн, укладений між Замовником та ТОВ «РУР ГРУП С.А.» (далі – Договір), пояснення надані 19.02.2025 Замовником через електронну систему закупівель;
по лоту № 1: тендерну пропозицію учасника закрите акціонерне товариство «РУР ГРУП С.А.» (далі – ЗАТ «РУР ГРУП С.А.»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025,
по лоту № 2: тендерну пропозицію учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.», протокольне рішення від 20.01.2025 № 19, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій по лотам №1 та № 2 установлено наступне.
Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, додатково для акціонерних товариств - оригінал або нотаріально завірену копію інформаційної довідки про акціонерів, які є власниками 10 і більше відсотків статутного капіталу, на підставі реєстру власників іменних цінних паперів, видану відповідною депозитарною установою.
Однак, у складі тендерних пропозицій учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А. по лоту № 1 та по лоту № 2 не надано оригінал або нотаріально завірену копію інформаційної довідки про акціонерів, які є власниками 10 і більше відсотків статутного капіталу, на підставі реєстру власників іменних цінних паперів, видану відповідною депозитарною установою, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
У розділі І «Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) наведено перелік документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно із вищевказаним переліком, учасник повинен надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», про виконання аналогічного договору.
До даної довідки Учасник надає скановану копію договору з додатками (у разі їх наявності), зазначених у довідці відповідно до п. 1.1., що підтверджують виконання аналогічного договору та скан-копію листа-відгуку від замовника, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, наведеного учасником у довідці.
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерних пропозицій учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» по лоту № 1 та лоту № 2 надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 13.01.2025 № 16 (далі – Довідка № 16), якою ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» повідомляє про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – договору від 12.04.2024 № 194, укладеного з Дослідно – селекційним дендрологічним лісовим центром «Веселі Боковеньки» та зазначено, що копїї укладеного договору (накладні та відгук) із вказаним замовником додано до пропозиції.
Однак, у складі тендерних пропозицій учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» по лоту № 1 та по лоту № 2 не надано скановану копію договору від 12.04.2024 № 194 з додатками (у разі їх наявності), зазначеного у Довідці № 16, та скан-копію листа-відгуку від замовника, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, наведеного учасником у Довідці № 16, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
При цьому, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та згідно із протокольним рішенням від 20.01.2025 № 19 прийняв рішення про визначення його переможцем та уклав з ним Договір.
На запит Держаудитслужби від 14.02.2025 Замовником через електронну систему закупівель 19.02.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установлених порушень.
Період усунення порушень:
24.02.2025 16:54 - 11.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.02.2025 16:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень.
Дата публікації звіту:
26.02.2025 08:46
Запити/Пояснення
Номер:
7178b9fc26b2439e8456fde811115955
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2025 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-10-010088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
539a328da4014c82b200592e532fbc3e
Назва:
закупівля товару «ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-10-010088-a)
Дата опублікування:
19.02.2025 14:51
Опис:
Закупівля товару «ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-10-010088-a)
Номер:
d1e96d3d8d564e10bb2f4b07748cc1d4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2025 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-10-010088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, додатково для акціонерних товариств - оригінал або нотаріально завірену копію інформаційної довідки про акціонерів, які є власниками 10 і більше відсотків статутного капіталу, на підставі реєстру власників іменних цінних паперів, видану відповідною депозитарною установою.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника закрите акціонерне товариство «РУР ГРУП С.А.» (далі – ЗАТ «РУР ГРУП С.А.) надано оригінал або нотаріально завірену копію інформаційної довідки про акціонерів, які є власниками 10 і більше відсотків статутного капіталу, на підставі реєстру власників іменних цінних паперів, видану відповідною депозитарною установою відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації?
2. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
В розділі І «Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) наведено перелік документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з вищевказаним переліком, учасник повинен надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», про виконання аналогічного* договору.
До даної довідки Учасник надає скановану копію Договору з додатками (у разі їх наявності), зазначених у довідці відповідно до п. 1.1., що підтверджують виконання аналогічного договору та скан-копію листа-відгуку від замовника, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, наведеного учасником у довідці.
На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 13.01.2025 № 16 (далі – Довідка № 16), якою ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» повідомляє про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – договору від 12.04.2024 № 194, укладеного з дослідно – селекційним дендрологічним лісовим центром «Весеоі Боковеньки» та зазначено, що копїї укладеного договору (накладні та відгук) із вказаним замовником додано до пропозиції.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» надано скановану копію договору від 12.04.2024 № 194 з додатками (у разі їх наявності), зазначеного у Довідці № 16, та скан-копію листа-відгуку від замовника, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, наведеного учасником у Довідці № 16, як це передбачено вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації, розділу І Додатку 1 до тендерної документації?
3. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам згідно із Додатком №2 до тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вище вимогам та вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно з розділом «Вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація (вимоги). Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація). Вимоги щодо предмету закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації), предметом закупівлі за ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» є Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 та Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0.
В пункті 2 розділу «Технічна специфікація предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що якість товару повинна відповідати умовам, встановленим чинним законодавством (дизельне паливо ДСТУ 7688:2015, бензин ДСТУ 7687:2015). Учасник повинен надати копії та засвідчити якість товару належними документами (копії сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, технічних паспортів, тощо на кожний вид палива).
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» надано копії та засвідчити якість товару належними документами копії сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, технічних паспортів, тощо на Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5, які засвідчуюють якість товару, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог пунктів 1 та 6 розділу 3 тендерної документації, пункту 2 розділу «Технічна специфікація предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
22190178a00943fbb30483bccdadc7ce
Назва:
Закупівля товару «ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-10-010088-a)
Дата опублікування:
19.02.2025 14:52
Опис:
Закупівля товару «ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-92-Євро5-Е5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-10-010088-a)