-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Код ДК 021:2015 (CPV):55520000-1-Кейтерингові послуги)
Завершена
522 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 610.00 UAH
Номер:
719d3558e9d84b139356a6aa468897de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2025 00:00
Період моніторингу:
05.02.2025 15:09 - 27.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2025 №16
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.02.2025 №16.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-10-009433-a, 10.01.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 26 лютого 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; допущення до участі у процедурі закупівлі та розгляду тендерної пропозиції учасника; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-01-10-012055-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.01.2025; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Ткачишин Любові Степанівни (далі – ФОП Ткачишин Л.С.), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Ткачишин Л.С. як переможцем тендеру документи; договір від 03.02.2025 №26; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
03.03.2025 14:37 - 07.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2025 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
814108b2c4924000b76c5581d9378da1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.02.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-01-10-009433-a, яка проводилась Відділом освіти, виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до зазначеної у річному плані закупівель Замовника на 2025 рік інформації (UA-P-2025-01-10-012055-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є кошти місцевого бюджету, а також кошти субвенції з державного бюджету України.
Слід зазначити, що Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі – Рамкова угода), а з метою реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility», запровадженої Регламентом (ЄС) Європейського Парламенту та Ради (ЄС) від 29.02.2024 №2024/792, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України) як один з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України, який може паралельно прискорити шлях України до набуття членства в Європейському Союзі.
За Планом України передбачено інвестиції (Інвестиція 1. Інвестиції в освіту) щодо спрямування підтримки на забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти (зокрема, на харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти).
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318), з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у додатку 4 якого визначено вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, серед яких, зокрема: зазначення у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, емблеми Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (із зазначенням інформації про джерело фінансування та конкретного кроку Плану України).
Відповідно до статті 16 Рамкової угоди, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 передбачено забезпечення публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України.
Зокрема, відповідно до підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4 до цієї постанови.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію про те, за рахунок яких джерел фінансування та в яких обсягах буде здійснюватися фінансування досліджуваної процедури закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та КЕКВ, донорів, тощо).
4. Зазначити відповідно до якого розділу Плану України (вказати розділ та крок) здійснюватиметься інвестування закупівлі за інструментом Ukraine Facility (у разі наявності у Замовника відповідної інформації).
5. Зазначити причини не вказання у тендерній документації та у договорі інформації, визначеної у додатку 4 Постанови КМУ №1318 та у статтях 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ce03e9190f234a6e9d8c10fcec10db9b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.02.2025 11:05
Опис:
1. По першому питанні:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з використанням методу порівняння ринкових цін та аналізу відкритих даних, в т.ч. на сайтах: https://prozorro.gov.ua/, https://bi.prozorro.org/
Окрім цього, очікувана вартість та розмір бюджетних призначень обґрунтовується рішенням сесії Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області №2292 від 19.12.2024р.
Технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі визначені та складені відповідно до потреб навчальних закладів, для яких закуповуються кейтерингові послуги. Технічні характеристики сформовані з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Усі вимоги є загальноприйнятими для такого роду послуг і викладені у Додатку № 1 до тендерної документації.
2. По другому питанні:
Посилання на сайт: https://shchyretska-hromada.gov.ua/publichni-zakupivli-20-01-42-26-01-2022/,
https://rada.info/upload/users_files/04372193/68d4e510a5326d6ae63a87f43726bf1d.pdf.
3. По третьому питанні:
Інформація щодо джерел фінансування закупівлі:
• Для харчування учнів 1-4 класів
кошти місцевого бюджету – 130 680,00 (КЕКВ 2230, КПКВК 0611021 - надання загальної середньої освіти закладами загальної освіти за рахунок коштів місцевого бюджету);
кошти державного бюджету – 304 920,00 (КЕКВ 2230, КПКВК 0611403 – забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам).
• Для харчування учнів пільгових категорій (старших класів)
Кошти місцевого бюджету - 86 400,00 (КЕКВ 2230, КПКВК 0611021 - надання загальної середньої освіти закладами загальної освіти за рахунок коштів місцевого бюджету).
Закупівля не передбачає фінансування від донорів чи інших додаткових джерел фінансування.
4. По четвертому питанні:
Надання відділу освіти Щирецької селищної ради субвенції з державного бюджету передбачено Розпорядженням КМУ від 26 грудня 2024 р. № 1323-р «Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за спеціальним фондом у 2024 році» та з урахуванням Постанови КМУ від 20 грудня 2024 р. № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти».
Відтак, фінансування закупівлі не підпадає під проект, який реалізується в рамках Плану України, та не має жодного стосунку до інструменту Ukraine Facility, який регламентується Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility».
5. По п’ятому у питанні:
У зв’язку із зазначеним у відповіді на 4-те питання, у тендерній документації та у договорі не вказано інформації, визначеної у додатку 4 Постанови КМУ №1318 та у статтях 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди.
Закупівля проведена відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р.
Додаток:
- рішення сесії Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області №2292 від 19.12.2024р
Номер:
7d23d4a2025a4268916843c0c0595bd3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.02.2025 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-01-10-009433-a, яка проводилась Відділом освіти, виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель (UA-P-2025-01-10-012055-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів назву предмету закупівлі вказано «Кейтерингові послуги (Код ДК 021:2015 (CPV):55520000-1-Кейтерингові послуги)».
За умовами проєкту договору (підпункту 6.4.4. та 6.4.8 пункту 6.4 Додатку 3 до тендерної документації) виконавець зобов’язаний, зокрема, забезпечувати безперешкодний доступ на харчоблок працівникам здійснюючим контроль і нагляд для проведення перевірки відповідності виробництва, збереження, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів, належний та відповідний санітарний стан шкільної їдальні, забезпечувати їдальню кухонним інвентарем, спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами у відповідності до діючих норм.
Відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (із змінами) (далі - Постанова КМУ № 305) поняття кейтерингу та аутсорсингу відрізняється - способом організації харчування, зокрема:
- спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування (підпункт 6 пункту 3 Постанови КМУ № 305);
- аутсорсинг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку.
Отже, з тендерної документації Замовника вбачається, що харчування буде здійснюватися у п’яти навчальних закладах (відповідно до технічної специфікації).
За показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 передбачено коди 55510000-8 – Послуги їдалень та 55320000-9 – Послуги з організації харчування, тоді як за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (за показником четвертої цифри) визначено саме кейтерингові послуги.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтовану інформацію щодо підстав визначення предмету закупівлі за ID: UA-2025-01-03-003601-a за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (за показником четвертої цифри) 55520000-1 – Кейтерингові послуги.
Крім того, у пункті 2 Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу надання документів, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, надання довідки довільної форми, в якій зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (освіта, посада, кваліфікація тощо). Довідка має підтверджувати наявність в учасника не менше 2-х кухарів.
Також, за вимогою пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації визначено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати чинні особові медичні книжки працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі (з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду).
Учасником ФОП Ткачишин Л.С. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування від 17.01.2025 №4, у якій вказано лише трьох працівників, які мають необхідні знання та досвід: Ткачишин Л.С. – кухар, Бірак В.Т. – помічник кухаря та Сех О.Б. – кухар, а також надано на вказаних працівників медичні книжки.
За умовами Додатку №1 «Сецифікація» до проєкту договору Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Кейтерингові послуги (Код ДК 021:2015(CPV): 55520000-1-Кейтерингові послуги) по 5 навчальним закладам.
Слід зазначити що учасником ФОП Ткачишин Л.С. у складі тендерної пропозиції надана довідка від 17.01.2025 Вих. №7 «Про незалучення субпідрядників» у якій вказано, що послуги з шкільного харчування (а також кейтерингові послуги для шкіл) будуть надано самостійно, без залучення субпідрядників чи співвиконавців, а також достатня матеріально-технічна база, досвід та наявні кваліфіковані працівники.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію (з документальним підтвердженням), яким чином учасником ФОП Ткачишин Л.С. виконано вимогу пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації щодо забезпечення необхідної кількості в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також щодо виробництва, збереження, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів.
3. Надати інформацію, в який спосіб троє працівників (Ткачишин Л.С., Бірак В.Т., Сех О.Б.) учасника ФОП Ткачишин Л.С. будуть здійснювати надання послуг по п’яти об’єктам (навчальних закладах) вказаних Замовником у Додатку №1 «Сецифікація» до проєкту договору Додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f17f8de9d44443487d57a411395d319
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.02.2025 18:53
Опис:
1. По першому питанні:
Повідомляємо, що предметом закупівлі ID: UA-2025-01-03-003601 є надання саме кейтерингових послуг, тобто послуг із доставки готових страв до закладів освіти, які передбачені у Технічному завданні до закупівлі (додаток №1 до тендерної документації). Предмет закупівлі та код за ДК 021:2015 (за показником четвертої цифри) визначені правильно.
Під час виконання Договору Виконавець не використовує матеріально-технічну бази закладів освіти, оскільки наявна у них матеріально-технічна база не дозволяє здійснювати там приготування їжі належним чином. Тому Замовник не може закуповувати для закладів освіти, які передбачені у Технічному завданні до закупівлі (додаток №1 до тендерної документації), послуги з організації шкільного харчування шляхом аутсорсу. Закупівля саме кейтерингових послуг є єдиним способом забезпечити харчуванням учнів навчальних закладів, перелічених у тендерній документації.
Вимога про те, що виконавець зобов’язаний, зокрема, забезпечувати безперешкодний доступ на харчоблок працівникам здійснюючим контроль і нагляд для проведення перевірки відповідності виробництва, збереження, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів, стосуються харчоблоку учасника, на якому останній здійснює приготування страв.
Вимога про те, що учасник повинен забезпечувати належний та відповідний санітарний стан шкільної їдальні, забезпечувати їдальню кухонним інвентарем, спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами у відповідності до діючих норм - не означає, що приготування їжі відбувається безпосередньо у їдальнях навчальних закладів.
2. По питанні другому:
ФОП Ткачишин Л.С. повністю виконала вимогу пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації щодо забезпечення необхідної кількості в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки надала усі документи, які вимагалися у п.2 додатку №2 до тендерної документації.
У тендерній документації, зокрема у додатку №2, де визначено вичерпний перелік документів, які учасник мав подати у складі тендерної пропозиції, не було вимог про те, що учасник має надати якусь конкретну інформацію щодо виробництва, збереження, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів. Такої вимоги в межах встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не було. Тому ваше питання в цій частині незрозуміле.
3. По третьому питанні
З приводу надання пояснення щодо того, яким чином працівники (Ткачишин Л.С., Бірак В.Т., Сех О.Б.) учасника ФОП Ткачишин Л.С. будуть здійснювати надання послуг по п’яти об’єктам (навчальних закладах) вказаних Замовником у Додатку №1 «Сецифікація» до проєкту договору Додатку 3 до тендерної документації повідомляємо наступне.
Як було зазначено у відповіді на перше питання, предметом закупівлі є кейтериногові послуги, а не послуги з організації шкільного харчування шляхом аутсорсу. Тому згаданим працівникам учасника не потрібно фізично перебувати у 5 навчальних закладах одночасно. Приготування страв учасник здійснює на своїх потужностях та доставляє їх вже у готовому стані.
Розташування навчальних закладів не має якоїсь складної логістичної складової, тому ФОП Ткачишин Л.С. самостійно здійснює доставку готових страв для харчування учнів. Обсяги закупівлі є відносно невеликими, тому трьох осіб цілком достатньо, щоб забезпечити приготування необхідної кількості страв.
Беручи участь у закупівлі кожен учасник мав оцінити реально можливість надання послуг, виходячи зі своєї спроможності. У Договорі про закупівлю встановлена відповідальність за ненадання послуг чи їх неякісне надання. Наразі, укладений за результатами закупівлі Договір №26 від 03.02.2025 року належним чином виконується, ФОП Ткачишин здійснює доставку готових страв. Наразі зауважень до неї немає.
Номер:
adb421dcef6947d8be3d9379a91acbc6
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.02.2025 20:39
Опис:
Закупівля не входить в рамки реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №224 (далі – План України) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_008-24#n2).
Планом України на 2024 – 2027 роки серед інвестиційних індикаторів (Розділ «Людський капітал», Інвестиція 1. Інвестиції в освіту, Крок: Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти) визначено якісне харчування. При цьому у Плані України при описі Інвестиції 1. Інвестиція в освіту зазначено, що «матеріали та обладнання для закладів освіти також є пріоритетними, адже ці ресурси відіграють ключову роль у створенні сприятливого навчального середовища. Якісне харчування, визнане основним елементом ефективного навчання, отримує додаткове фінансування, що підкреслює важливість питання благополуччя учнів».
Проте забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти не є заходом щодо забезпечення якісного харчування. У Плані України під «якісним харчуванням» мається на увазі придбання обладнання для їдалень, створення харчоблоків, модернізація харчоблоків. Послуги з організації харчування чи закупівля продуктів не є забезпеченням якісного харчування в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility
Звертаємо увагу на Постанову КМУ від 17 грудня 2024 р. № 1433 «Деякі питання спрямування у 2024 році коштів, які надходять відповідно до Угоди між Урядом України та Європейською Комісією, що діє від імені Європейського Союзу, про фінансування заходу “Підтримка швидкого відновлення України (Контракт з розбудови держави та посилення стійкості)” від 7 листопада 2023 року» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1433-2024-%D0%BF#Text ).
Додатково надаємо Лист МОН України №1 /24681-24 від 31.12.2024 року та Лист Департаменту освіти та науки ЛОДА № 03-19/1-406 від 11.02.2025 року.
Виділення замовнику коштів відбувалося у рамках та відповідності до Постанову КМУ від 17 грудня 2024 р. № 1433 «Деякі питання спрямування у 2024 році коштів, які надходять відповідно до Угоди між Урядом України та Європейською Комісією, що діє від імені Європейського Союзу, про фінансування заходу “Підтримка швидкого відновлення України (Контракт з розбудови держави та посилення стійкості)” від 7 листопада 2023 року», а також згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.12.2024 №1323-р «Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за спеціальним фондом у 2024 році» та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2024 №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти».