-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Телекомунікаційні послуги з розповсюдження у цифровому форматі
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
056997a394c74a96b691f102426a3283
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-20-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2025 00:00
Період моніторингу:
20.01.2025 17:17 - 11.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.01.2025 №10-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 20.01.2025 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-01-10-006074-a 10.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП Комунальне некомерційне підприємство «Телерадіокомпанія «Місто», звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 10.01.2025, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2025 №2), договір про надання телекомунікаційних послуг
№ 08/2025 від 10.01.2025 (далі – Договір), пояснення (інформація, документи) надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 23.01.2025.
Період усунення порушень:
28.01.2025 17:23 - 01.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2025 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
4da98ad5cd244d54a0ec2e1b8182d190
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.01.2025 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-10-006074-a) за предметом ДК 021:2015: 64220000-4 — Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх надання саме Волинська філія концерну РРТ?
3. Прошу надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстави для застосування такого виду закупівлі як закупівля без використання електронної системи.
4. Чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником такої закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
41dffc31902b4c6088a191281577f3d4
Назва:
Пояснення щодо закупівлі телекомунікаційних послуг
Дата опублікування:
23.01.2025 13:11
Опис:
1.Попередній моніторинг цін не проводився, оскільки дана послуга надається єдиним оператором комунікацій Концерном РРТ м. Київ, з його філіями відповідно до територіального підпорядкування - Волинська філія концерну РРТ м.Ковель (регіональна дирекція № 5). У додатку №5 до ліцензії на мовлення серії НР № 01688-м від 01.12.2021р. виданої Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення надавачем телекомунікаційних послуг визначено концерн РРТ м. Київ.
2. Оскільки єдиним продавцем послуг з поширення сигналу у м. Хмельницький, містах Волочиськ та Городок є Концерн РРТ - це і було головним чинником для заключення угоди.
3.Документальним підтвердженням підстав для застосування такого виду закупівлі є Ліцензія на мовлення (додаток № 5, та додаток № 3) де вказано докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної телемережі, що може забезпечуватись виключно концерном РРТ. Оскільки відсутня конкуренція з технічних причин то згідно зі ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі", це дало нам право застосувати закупівлю без використання електронної системи.
4. В оприлюднених документах, а саме у протоколі щодо прийняття рішення про укладання договору без використання електронної системи закупівель № 2 від 10.01.2025р. вказано усі підстави та обгрунтування щодо закупівлі "Телекомунікаційних послуг з розповсюдження у цифровому форматі (стандарт DVB-T2/T)"