• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрова паливні твердих порід, (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина) ДК 021:2015: 03413000-8 Паливна деревина

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер: e03fd40df62e42e68b35479a1590075e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 24.02.2025 14:28 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.02.2025 № 10-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24.02.2025 № 10-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-01-10-004308-a 10.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Волошин Степан Михайлович», ФОП «СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ», ФОП «Добра Гафія Іванівна» та ТОВ «ТАКТ-АГРО», відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими при визначенні переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» від 13.02.2025 №55, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для оприлюднення повідомлення з вимого про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель річний план закупівель закладу дошкільної освіти №1 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 січня 2025 року; тендерні пропозиції фізичних осіб – підприємців «Волошин Степан Михайлович», «СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ», «Добра Гафія Іванівна» та «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» (далі – ФОП «Волошин Степан Михайлович», ФОП «СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ», ФОП «Добра Гафія Іванівна» та ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ»); товариства з обмеженою відповідальністю «ТАКТ-АГРО» (ТОВ «ТАКТ-АГРО»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ФОП «Волошин Степан Михайлович», ТОВ «ТАКТ-АГРО» та ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ»; протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій учасників ФОП «Волошин Степан Михайлович», ФОП «СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ», ФОП «Добра Гафія Іванівна» та ТОВ «ТАКТ-АГРО»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» від 05.02.2025 року; повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2025 року; договір поставки від 13.02.2025 №55; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 лютого 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» та визначення його переможцем встановлено наступне. Замовником в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункті 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку №1 до тендерної документації.. Так, у пункті 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена наступна вимога підпункту 9 : «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Сертифікат якості виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника. - Протокол випробування виданий не раніше 2023 року, на партію товару виданий на ім’я учасника. - З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару». На виконання зазначеної вимоги Учасником ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» у складі тендерної пропозиції надано договір укладений з Приватним підприємством «Максимум-2007» (файл: «31. ДОГОВІР_МАКСИМУМ_фоп_бабурнич.pdf») на закупівлю деревини та договір купівлі продажу лісоматеріалів укладений між Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України», в особі підписувача – уповноваженої особи філії "ДОВЖАНСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" та Приватним підприємством «Максимум-2007» (архівний файл: «Contract_UTP_387_2.zip»). Проте, надані у складі тендерної пропозиції ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» договір укладений з Приватним підприємством «Максимум-2007» (файл: «31. ДОГОВІР_МАКСИМУМ_фоп_бабурнич.pdf») не є договором укладеним з тимчасовим лісокористувачем в розумінні Лісового Кодексу України, а укладений договір від 14.10.2024 № UTP-387-2 між Приватним підприємством «Максимум-2007» та постійним лісокористувачем Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України», в особі підписувача – уповноваженої особи філії "ДОВЖАНСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" є договором купівлі – продажу лісоматеріалів (архівний файл: «Contract_UTP_387_2.zip») та не може підтверджувати правовідносини тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем в розумінні цього Кодексу та не можуть вважатися належним підтвердженням правовідносин в розумінні лісового законодавства. Так, згідно зі статтею 18 ЛІСОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ від 21.01.1994 № 3852-XII (далі – ЛК України) тимчасове користування лісами може бути: довгостроковим - терміном від одного до п'ятдесяти років і короткостроковим - терміном до одного року. Водночас, статтею 18 ЛК України чітко визначено, що довгострокове тимчасове користування лісами приватної власності здійснюється без вилучення земельних ділянок шляхом укладення між власником лісів та тимчасовим лісокористувачем договору, який підлягає реєстрації в органі виконавчої влади з питань лісового господарства Автономної Республіки Крим, центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, а короткострокове тимчасове користування лісами для заготівлі другорядних лісових матеріалів, побічних лісових користувань та інших потреб, передбачених цим Кодексом, здійснюється без вилучення земельних ділянок у власника лісів, постійного лісокористувача на підставі спеціального дозволу, що видається власником лісів, постійним лісокористувачем підприємствам, установам, організаціям, громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам. Окрім того, згідно статей 20 та 21 ЛК України, зокрема передбачено, що тимчасові лісокористувачі на умовах довгострокового користування мають право: - здійснювати господарську діяльність у лісах з дотриманням умов договору; - отримувати продукцію і доходи від її реалізації • тимчасові лісокористувачі на умовах короткострокового користування мають право: - здійснювати використання лісових ресурсів з додержанням вимог спеціального дозволу; - власності на заготовлену ними в результаті використання лісових ресурсів продукцію та доходи від її реалізації. Враховуючи зазначене, документи, подані у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» не підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у спосіб, встановлений Замовником у Додатку 1, позаяк у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» не підтверджено легальне походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, шляхом подання учасником в складі тендерної пропозиції копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). Окрім того, у складі тендерної пропозиції ФОП Бабурнич Івана Івановича подано сертифікат якості та протокол випробувань (файл: 30. Сертифікат_Протокол.pdf) від 28.02.2024 року підписаний учасником, що не відповідає Додатку 1 «Технічні вимоги» розділу - вимоги до предмета закупівлі тендерної документації, в частині подання сертифікату якості та протоколу випробування на партію товару, видані не раніше 2023 року на ім’я учасника, оскільки згідно частини першої статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124-VIII) визначено, що сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. З приводу зазначеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, під час моніторингу через електронну систему закупівель було направлено Замовнику запит 25 лютого 2025 року, про надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем учасника ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ», тендерна пропозиція якого підлягала відхиленню як така, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі». Однак, надані Замовником 28 лютого 2025 року пояснення не спростовують виявленого під час проведення моніторингу не дотримання абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція учасника ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом другим підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «БАБУРНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ», а визначено його переможцем та укладено з ним договір про закупівлю від 13.02.2025 №55 на загальну суму 1 200 000,00 гривень за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушеннями законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень: 11.03.2025 15:43 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2025 15:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: .Порушення було усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 20.03.2025 11:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 20.03.2025 15:31

Запити/Пояснення