-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вакцина для профілактики захворювань, що викликаються вірусом попіломи людини
Завершена
572 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 720.00 UAH
Номер:
a5c533e8c7784785b99680de66392bd1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-27-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
27.01.2025 12:33 - 18.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.01.2025
№ 5-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2025 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2025-01-10-003124-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону, пункту 26 та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 10.01.2025 № 11, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТМ-Фарм», протокол від 20.01.2025 № 17, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2025, договір поставки товарів від 03.02.2025 № 58, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.01.2025 та 07.02.2025 року.
За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону.
Пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Однак, моніторингом встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім того, відповідно до абзацу 16 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Слід зазначити, що Замовником в пункті 16 тендерній документації встановлено розмір та умови надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору.
Однак, в оголошенні про проведення відкритих торгів в розділі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» Замовником вказану інформацію не зазначено.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, в пункті 10 тендерної документації та пункті 1 Додатку № 2 до тендерної документацією, Замовником не встановлено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення переможця процедури закупівлі, що визначені підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
07.02.2025 16:41 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2025 16:41
Оскарження висновку в суді
Опис:
21.02.2025 Замовником було подано Позовну заяву про визнання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі протиправним та скасувати його до Житомирського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
21.02.2025 11:12
Дата відкриття провадження:
26.02.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 240/4532/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення щодо висновку про результати проведення моніторингу UA-M-2025-01-27-000016
Дата публікації звіту:
14.02.2025 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
8dfb8536a6a34a6094a340e7911f9cdf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.01.2025 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вакцина для профілактики захворювань, що викликаються вірусом попіломи людини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-10-003124-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a2fb4d2df858484e9b518694b437bf98
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-27-000016
Дата опублікування:
30.01.2025 14:01
Опис:
Опрацювавши запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вакцина для профілактики захворювань, що викликаються вірусом папіломи людини», отриманого 28 січня 2025 року о 11:26, фахівець з публічних закупівель Комунального підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради Матущак Наталя Валентинівна (далі - уповноважена особа) пояснює наступне:
Щодо того яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, інформую вас про те, що дана закупівля проводилася з метою здійснення заходів щодо профілактики захворювань та комунікації в інтересах громадського здоров’я, а саме впровадження серед дітей вакцинації проти вірусу папіломи людини з метою профілактики захворювання на рак в рамках виконання Цільової програми розвитку охорони здоров’я Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Житомирської міської ради від 19.12.2024 № 1205 (далі - Цільова програма), для досягнення зменшення показників захворюваності на рак шийки матки.
Для проведення вакцинації було обрано вакцину Церварікс, оскільки вона забезпечує захист від 2х найбільш онкогенних типів вірусу папіломи людини, а саме 16 (рак шийки матки) (70 % випадків захворюваності) та 18 (анальний рак) (90 % випадків захворюваності).
Згідно з інструкцією до застосування вакцина Церварікс показана для профілактики персистентної інфекції, передпухлинниг уражень аногенітальної зони (шийки матки, вульви, піхви та ануса) та раку шийки матки і ануса, що спричиняються певними онкогенними типами вірусу папіломи людини у осіб жіночої та чоловічої статі з 9-ти річного віку.
Починаючи з 9-ти річного віку та до 14 років на момент першої ін’єкції, Церварікс можна застосовувати відповідно до дводозового або тридозового графіка. Для забезпечення більшого охоплення дитячого населення було обрано дводозовий графік вакцинації.
Оскільки, відповідно до наказу МОЗ України від 16.09.2011 № 595 “Про порядок проведення профілактичних щеплень в Україні та контроль якості й обігу медичних імунобіологічних препаратів” (розділ ІІІ Наказу) вакцинація проти папіломавірусної інфекції включена у перелік рекомендованих щеплень, було проведено опитування серед пацієнтів вікової групи від 9 до 14 років для визначення кількості бажаючих провести вакцинування.
На 2025 рік кількість бажаючих становить 778 дівчаток в межах вікової групи. Враховуючи графік дводозного застосування вакцини визначено кількість необхідних доз для проведення вакцинації, яка складає 1 556 штук.
Щодо того яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено визначення розміру бюджетного призначення інформую, що кошти на проведення даної закупівлі виділено з місцевого бюджету на підставі обсягу видатків на виконання заходів Цільової програми. Загальна сума виділених коштів складає 1 144 000,00 грн., яка надаватиметься 2ма рівними сумами, а саме у січні та травні 2025 року по 572 000,00 грн. (лист УОЗ ЖМР від 02.01.2025 № 4 та план асигнувань із загального фонду бюджету КПКВК 0712151 “Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я”)
Щодо того яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю, що розрахунок очікуваної вартості проводився у відповідності до норм визначених Постановою Кабінету Міністрів україни від 17.10.2008 № 955 “Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби та медичні вироби”, а саме на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів, а також лікарських засобів, що підлягають закупівлі відповідно до договорів керованого доступу), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів на основі даних Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 01.01.2025.
Номер:
bf9fa7bdaba9401c8ce70e4eb7d5a025
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.02.2025 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вакцина для профілактики захворювань, що викликаються вірусом попіломи людини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-10-003124-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 16 тендерної документації Замовником встановлено розмір та умови надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору.
Просимо надати пояснення (інформацію), з долученням відповідних документів, щодо отримання Замовником документів, які підтверджують внесення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм» забезпечення виконання договору в розмірі 4,9 % вартості договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e79831061bcf4729b24de526c1ed8aa6
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-27-000016
Дата опублікування:
07.02.2025 15:43
Опис:
Опрацювавши запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вакцина для профілактики захворювань, що викликаються вірусом папіломи людини», отриманого 28 січня 2025 року о 11:26, фахівець з публічних закупівель Комунального підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради Матущак Наталя Валентинівна (далі - уповноважена особа) пояснює наступне:
Щодо отримання Замовником документів, які підтверджують внесення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм» забезпечення виконання договору в розмірі 4,9 % вартості договору про закупівлю, інформую вас про те, що пунктом 16.3. Тендерної документації визначено, що забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 453204780000026005924904386 в АБ “УКРГАЗБАНК”, МФО 320478. У пункті 16.4. зазначено, що перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 3-х календарних днів після закінчення строку оскарження рішення про обрання переможця (на 6-й, 7-й та 8-й день після дати формування повідомлення про намір підписати договір). Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі), за предметом: (зазначити предмет закупівлі). Згідно пункту 16.5. документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center.
На виконання вищевизначених вимог, менеджером ТОВ “СТМ-Фарм” 28.01.2025 об 18:08 надіслано на електронну адресу начальника юридичного відділу підприємства скановану копію платіжного доручення. Після підтвердження бухгалтерією підприємства інформації про те, що кошти зараховані на рахунок підприємства, була розпочата процедура підписання договору про закупівлю.