• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Газове паливо (Природний газ)

Завершена

1 655 389.00 UAH з ПДВ
Номер: c6b48764d9fa47a89deeed17676bdfa0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 17.03.2025 16:24 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 25-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.03.2025 №25-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2025-01-10-003080-a від 10.01.2025 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору постачання природнього газу за №18-8106/24-БО-Т від 08.01.2025 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Борщівського агротехнічного фахового коледжу (далі - Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави здійснення закупівлі, договір постачання природного газу за №18-8106/24-БО-Т від 08.01.2025, додаткову угоду за №1 від 08.01.2025, додаткову угоду за №2 від 08.01.2025, пояснення (із долученими документами) Замовника від 21.03.2025, від 26.03.2025, отримані через електронну систему закупівель. В обґрунтуванні підстави здійснення закупівлі Замовником зазначено, що через неподання жодних тендерних пропозиції для участі у відкритих торгах, у строк встановлений Замовником, відкриті торги щодо закупівлі (ID: UA-2024-12-26-005432-a) автоматично відмінені електронною системою закупівель. Згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості №1178) придбання замовниками товарів і послуг, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу, 24.03.2025, Замовнику було надано запит щодо встановлених вимог до ТзОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» відповідно до вимог що були визначені Замовником у тендерній документації за ID: UA-2024-12-26-005432-a. Замовник у відповіді від 26.03.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Всі статутні та дозвільні документи компанія оприлюднила в особистому кабінеті, створеному закладом у мережі…». З огляду на зазначене, Замовником на порушення підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178, при проведенні закупівлі без використання електронної системи закупівель, не встановлено вимог до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, які визначені замовником у тендерній документації у закупівлі що не відбулася (ID: UA-2024-12-26-005432-a).
Період усунення порушень: 27.03.2025 12:49 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2025 12:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору постачання природнього газу за №18-8106/24-БО-Т від 08.01.2025 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту: 04.04.2025 08:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 28.04.2025 17:30

Запити/Пояснення