-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Захисні ролети на вікна)
Торги відмінено
1 344 701.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 447.01 UAH
мін. крок: 1% або 13 447.01 UAH
Номер:
0c0ec76783e14b38bde4ba6de7b0219e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2025 00:00
Період моніторингу:
25.03.2025 13:59 - 16.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2025 № 19-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.03.2025 №19-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-10-002228-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ФОП Подольний Євгеній Петрович, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 10.01.2025 №2; протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.01.2025; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» від 27.01.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» від 28.01.2025 №13; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (дала – Комісія АМКУ) від 07.02.2025 №1862-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» від 28.02.2025 №65; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне науково-виробниче підприємство «Магніта» від 28.02.2025 №66; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «МЮКК «АККОРД КОНСАЛТ»» від 28.02.2025 №68; рішення Комісії АМКУ від 12.03.2025 №3856-р/пк-пз; лист щодо відмови підписання договору ТОВ «МЮКК «АККОРД КОНСАЛТ»» від 29.03.2025 №29/03; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «МЮКК «АККОРД КОНСАЛТ»» від 31.03.2025 №114; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення найбільш економічно вигіднішою пропозицію ФОП Подольний Євгеній Петрович від 01.04.2025 №115; повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2025; пояснення Замовника, надані 27.03.2025 на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.04.2025 10:33 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 10:33
Запити/Пояснення
Номер:
efb10ee478534081a07132b4c16a89e3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 08:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Захисні ролети на вікна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-10-002228-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
a4b2e31d09c24beebe11b6bfaffb37af
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
27.03.2025 11:15
Опис:
1. Державною установою "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" 10 січня 2025 року для забезпечення надання кардіохірургічної допомоги та лікувального процесу було оголошено відкриті торги з особливостями Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Захисні ролети на вікна), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002228-a.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обґрунтовані потребою ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги кардіологічним хворим, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України.
З метою запобігання травмування пацієнтів та персоналу під час обстрілів з боку рф, уламками скла та захисту дії вибухової хвилі було оголошено закупівлю автоматичних захисних ролет зі встановленням з дистанційним керування на вікна відділень інтенсивної терапії. У відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю, що було сформоване на основі середньо-річної кількості пацієнтів та оперативних втручань та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - запит цінових пропозицій у учасників ринку. Отже, очікувану вартість було визначено на підставі аналізу ринку, а саме було здійснено запит цінових пропозицій у учасників ринку та обрахована як середнє значення між даними на підставі аналізу ринку та наданими комерційними пропозиціями, що складає 1 344 701,00 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку видатків до кошторису та плану використання бюджетних коштів ДУ «Центр кардіології та кардіохірургії МОЗ України» на 2025 рік затверджені Міністерством охорони здоров’я на виконання бюджетної програми КПКВК – «2301110 - Спеціалізована медична допомога».
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://cardio.org.ua/publichna-informaciya/obgruntuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-ua-2025-01-10-002228-a/
Додатки: 1. Комерційні пропозиції 2 аркуша
2. Розрахунок очікуваної вартості 1 аркуш