• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Захисні ролети на вікна)

Торги відмінено

1 344 701.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 447.01 UAH
Номер: 0c0ec76783e14b38bde4ba6de7b0219e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 25.03.2025 13:59 - 16.04.2025 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2025 № 19-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.03.2025 №19-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-10-002228-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ФОП Подольний Євгеній Петрович, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 10.01.2025 №2; протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.01.2025; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» від 27.01.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» від 28.01.2025 №13; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (дала – Комісія АМКУ) від 07.02.2025 №1862-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» від 28.02.2025 №65; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне науково-виробниче підприємство «Магніта» від 28.02.2025 №66; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «МЮКК «АККОРД КОНСАЛТ»» від 28.02.2025 №68; рішення Комісії АМКУ від 12.03.2025 №3856-р/пк-пз; лист щодо відмови підписання договору ТОВ «МЮКК «АККОРД КОНСАЛТ»» від 29.03.2025 №29/03; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «МЮКК «АККОРД КОНСАЛТ»» від 31.03.2025 №114; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення найбільш економічно вигіднішою пропозицію ФОП Подольний Євгеній Петрович від 01.04.2025 №115; повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2025; пояснення Замовника, надані 27.03.2025 на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 07.04.2025 10:33 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2025 10:33

Запити/Пояснення