-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекс робіт з проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК»
Завершена
9 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 99 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 99 000.00 UAH
Номер:
45938351044d4ff1b4bd476fbce26149
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 17:54 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
31.03.2025 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2025-01-09-007875-a 09.01.2025 ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог частини 8 статті 12 Закону № 922 та Пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-01-09-008607-a; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07 січня 2025 № 6 (зі змінами, внесеними протоколом від 14.01.2025 № 12); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР", вимоги про усунення невідповідностей до 24 січня 2025 та до 30 січня 2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.01.2025 № 7/1, від 31 січня 2025 № 7/2, та від 04.03.2025 № 7/3; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 04.03.2025, Договір про закупівлю послуг від 26.03.2025 № 231/08/7ВО, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ) від 20.02.2025 № 2658-р/пк-пз та від 18.03.2025 № 4213-р/пк-пз, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 08.04.2025 та 21.04.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 20.02.2025 № 2658-р/пк-пз та від 18.03.2025 № 4213-р/пк-пз не здійснювався.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено, що Замовником при складанні тендерної документації у «Примітках» до Додатку № 5 «Проект договору №_ про закупівлю послуг» до тендерної документації Замовника установлено вимогу щодо надання учасником, якого визнано Переможцем, у строк до укладання договору на електронні адреси N.Luckaya@vostgok.dp.ua та o.rubtsov@vostgok.dp.ua Додатку №2 до договору (Розрахунок вартості та графік проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки підрозділів ДП «СхідГЗК») на фірмовому бланку підприємства за підписом уповноваженої особи та печатки (за наявності), чим порушено вимоги частини вісьмої статті 12 Закону № 922, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.04.2025 18:04 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2025 18:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідності до вимог частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922) надаємо інформацію про виконання заходів щодо недопущення у подальшому виявлених порушень за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-09-007875-a.
На виконання вимог, викладених у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби України від 23.04.2025 (UA-M-2025-04-01-000016) здійснено наступні заходи:
проаналізовано судову практику щодо застосування частини восьмої статті 12 Закону, якою питання правовідносин щодо укладання договору, надання документів переможцем процедури закупівлі, необхідних для укладання договору, недостатньо врегульовано. Так, має місце різне застосування цієї норми у судовій практиці. Зокрема, правова позиція Київського окружного адміністративного суду по справі № 320/47157/23 від 21.10.2024 та правова позиція Верховного Суду, викладена у Постанові від 05 жовтня 2022 року по справі №120/14075/21-а, полягає в тому, що вимоги частини 8 статті 12 Закону поширюються виключно на учасників закупівель, а не на переможців. Натомість Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у справі №640/26603/21 від 02.03.2023 прийшов до висновку, що приписи частини 8 статті 12 Закону повинні бути дотриманими на всіх етапах здійснення закупівель. Тобто дані вимоги норми частини 8 статті 12 Закону поширюються і на переможців закупівель, що узгоджується з принципом прозорості: «Із аналізу правових норм Закону №922 вбачається, що публічні закупівлі здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. При цьому, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону № 922, переможцем є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.»;
проведено додаткове вивчення законодавства у сфері публічних закупівель та роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами, відповідальними за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг, щодо необхідності дотримання вимог частини восьмої статті 12 Закону при зазначенні у тендерній документації вимоги надання учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі за результатами електронного аукціону.
Надані зауваження будуть враховані у подальшому при розробленні тендерної документації в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
30.04.2025 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
af53527db919492db1e30633101f7919
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплекс робіт з проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК»» за ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-007875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
6be0993aaa64436b9c39c17a0093ed84
Назва:
Пояснення на запит від 04.04.2025
Дата опублікування:
08.04.2025 15:51
Опис:
На Ваш запит від 04.04.2025 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Комплекс робіт з проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК»" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-09-007875-a), розпочатого згідно з наказом Східного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 59, повідомляємо про таке.
Закупівля за предметом "Комплекс робіт з проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК»" здійснювалася Замовником за рахунок власних коштів.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, виробнича необхідність проведення закупівлі послуг з проведення експертного обстеження, технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК» у 2025 році зумовлені вимогами Порядку проведення оглядів, випробувань та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, обладнання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 року № 687, вимогами наказу Міністерства економіки України від 27.11.2023 №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку. Для порівняння цін використовувалась інформація з отриманих цінових пропозицій:
- ТОВ "Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості" від 18.12.2024 №609, вартість 9900 000 грн з ПДВ,
- ДП "Криворізький експертно-технічний центр" вих. від 21.11.2024 №870/06, вартість 9300 000 грн. з ПДВ,
- ТОВ "Донбаський регіональний експертно-технічний центр" від 23.12.2024 №276/1, вартість 8750 000 грн. без ПДВ, або 10 500 000 грн з ПДВ,
Очікувана вартість закупівлі послуг визначена як середня з наданих цінових пропозицій та склала: (9900000 + 9300000 + 10500000) / 3 = 9 900 000 грн. з ПДВ.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України "Про ефективне використання державних коштів" від 11 жовтня 2016 року №710 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці веб-сайту ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1778.
Номер:
bbdebee526a54c1eaa8f7fa08fcef47f
Назва:
Про надання пояснень питпння 2
Дата опублікування:
16.04.2025 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплекс робіт з проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК»» за ДК 021:2015: 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-007875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
вимогами пункту 4.3 та додатку № 3 до тендерної документації Замовника передбачено надання послуг з комплексу робіт з проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК» у кількості 3334 штуки, а вимогами пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що єдиним критерієм оцінки є ціна – 100%.
Виходячи з вищевикладеного, просимо надати наступну інформацію:
1). вкажіть назву файлу, який знаходиться у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПромТехДіагностика", у якому знаходиться розрахунок ціни тендерної пропозиції, зазначений в електронній системі закупівель - 7 799 900,00 гривень.
2). повідомте, яким чином перевірено розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПромТехДіагностика», поданого ним у складі тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
ae287c2c3bb243ddb1dfc975b972928b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.04.2025 14:03
Опис:
На Ваш запит від 16.04.2025 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Комплекс робіт з проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК»" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-09-007875-a), розпочатого згідно з наказом Східного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 59, повідомляємо про таке.
З питання №1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підставі положень статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) визначено, що «тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
Згідно з Постановою КМ № 782 від 05.07.2024 пункт 28 Особливостей доповнено новим абзацом «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.» Відповідно, п.1 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу: «Крім того, Учасник повинен завантажити файли з документами та інформацією, зазначеними в Додатку №4 до тендерної документації.» та тендерна документація містить Додаток №4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ».
Таким чином, Замовником визначено, що єдиним критерієм оцінки є ціна –100%, а також відповідно до вимог тендерної документації учасники зазначають ціну своєї пропозиції у відповідному полі електронної форми електронної системи, надання розрахунку ціни тендерною документацією не вимагалось.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту (Постанова КМ № 782 від 05.07.2024).
З питання №2. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. За результатами аукціону остаточна пропозиція ТОВ «ПромТехДіагностика» склала 7 799 900 грн.
Відповідно до п.18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім, зокрема, випадку перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Під час укладення договору про закупівлю ТОВ "ПромТехДіагностика" було надано Розрахунок ціни тендерної пропозиції (відповідно до примітки після проекту договору) – вих. №019/1 від 21.03.2025 (копія додається), який став основою для додатку №2 до проекту договору «Розрахунок вартості та графік проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки підрозділів ДП «СхідГЗК» та, відповідно, за результатами перевірки було уточнено загальну вартість послуг, яка склала 7 799 892 грн.