• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекс робіт з проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки ДП «СхідГЗК»

Завершена

9 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 99 000.00 UAH
Номер: 45938351044d4ff1b4bd476fbce26149
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.04.2025 17:54 - 23.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.03.2025 № 59 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 59 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2025-01-09-007875-a 09.01.2025 ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.m.khodyrieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено недотримання вимог частини 8 статті 12 Закону № 922 та Пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-01-09-008607-a; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07 січня 2025 № 6 (зі змінами, внесеними протоколом від 14.01.2025 № 12); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР", вимоги про усунення невідповідностей до 24 січня 2025 та до 30 січня 2025; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.01.2025 № 7/1, від 31 січня 2025 № 7/2, та від 04.03.2025 № 7/3; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 04.03.2025, Договір про закупівлю послуг від 26.03.2025 № 231/08/7ВО, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ) від 20.02.2025 № 2658-р/пк-пз та від 18.03.2025 № 4213-р/пк-пз, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 08.04.2025 та 21.04.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 20.02.2025 № 2658-р/пк-пз та від 18.03.2025 № 4213-р/пк-пз не здійснювався. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено, що Замовником при складанні тендерної документації у «Примітках» до Додатку № 5 «Проект договору №_ про закупівлю послуг» до тендерної документації Замовника установлено вимогу щодо надання учасником, якого визнано Переможцем, у строк до укладання договору на електронні адреси N.Luckaya@vostgok.dp.ua та o.rubtsov@vostgok.dp.ua Додатку №2 до договору (Розрахунок вартості та графік проведення експертного обстеження та технічного огляду обладнання підвищеної небезпеки підрозділів ДП «СхідГЗК») на фірмовому бланку підприємства за підписом уповноваженої особи та печатки (за наявності), чим порушено вимоги частини вісьмої статті 12 Закону № 922, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 23.04.2025 18:04 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2025 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до вимог частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922) надаємо інформацію про виконання заходів щодо недопущення у подальшому виявлених порушень за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-09-007875-a. На виконання вимог, викладених у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби України від 23.04.2025 (UA-M-2025-04-01-000016) здійснено наступні заходи: проаналізовано судову практику щодо застосування частини восьмої статті 12 Закону, якою питання правовідносин щодо укладання договору, надання документів переможцем процедури закупівлі, необхідних для укладання договору, недостатньо врегульовано. Так, має місце різне застосування цієї норми у судовій практиці. Зокрема, правова позиція Київського окружного адміністративного суду по справі № 320/47157/23 від 21.10.2024 та правова позиція Верховного Суду, викладена у Постанові від 05 жовтня 2022 року по справі №120/14075/21-а, полягає в тому, що вимоги частини 8 статті 12 Закону поширюються виключно на учасників закупівель, а не на переможців. Натомість Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у справі №640/26603/21 від 02.03.2023 прийшов до висновку, що приписи частини 8 статті 12 Закону повинні бути дотриманими на всіх етапах здійснення закупівель. Тобто дані вимоги норми частини 8 статті 12 Закону поширюються і на переможців закупівель, що узгоджується з принципом прозорості: «Із аналізу правових норм Закону №922 вбачається, що публічні закупівлі здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. При цьому, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону № 922, переможцем є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.»; проведено додаткове вивчення законодавства у сфері публічних закупівель та роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами, відповідальними за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг, щодо необхідності дотримання вимог частини восьмої статті 12 Закону при зазначенні у тендерній документації вимоги надання учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі за результатами електронного аукціону. Надані зауваження будуть враховані у подальшому при розробленні тендерної документації в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 30.04.2025 13:30

Запити/Пояснення