-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона будівлі та прилеглої до неї огородженої території
Завершена
1 188 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 880.00 UAH
Номер:
999f8adc60c9416eb8b330569420b21b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 14:46 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 Одеса № 67
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 31.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 67
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4 UA-2025-01-09-007885-a 09.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.01.2025 б/н, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.01.2025 б/н, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2025 б/н, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.01.2025 б/н, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.01.2025, 17.01.2025, 23.01.2025, скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, подану товариством з обмеженою відповідальністю «Самсон-Групп-06» 11.01.2025, рішення Комісії як органу оскарження від 21.01.2025 № 936-р/пк-пз, тендерну пропозицію підприємства об’єднання громадян «Охорона, Безпека та Захист» громадської організації інвалідів «Завжди з Тобою» (далі – Учасник), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 № 8-ВТО/25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 31.01.2025 в електронній системі закупівель, договір про надання охоронних послуг від 06.02.2025
№ 19Г/25, пояснення та документи, отримані 07.04.2025 та 11.04.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до пункту 1.1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації; перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені в Додатку 1 та Додатку 2 до ТД відповідно.
Відповідно до вимог підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників охорони відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити у тому числі інформацію «Постійне місце роботи та/або за сумісництвом» та «Умови роботи (повний робочий день/неповний робочий день), документу(ів) (номер, дата), згідно якого(их) працівнику визначені умови роботи» щодо кожного працівника, вказаного у довідці.
На виконання вказаної вимоги Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 14.01.2025 № 21, у якій вказав, зокрема про наявність охоронника Олефіра Олександра Васильовича, який працює за умовами повного робочого дня на постійному місці роботи в Учасника.
Відповідно до вимог підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції накази (розпорядження) про працевлаштування на підприємстві Учасника осіб, що зазначені в довідці. Також відповідно до вимог підпункту 1.2.6 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати повідомлення про прийняття працівників (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді.
На виконання вищевказаних вимог Учасник у складі тендерної пропозиції надав наказ про прийняття на роботу від 30.12.2024 № 11-к та повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту, сформоване 30.12.2024, відповідно до яких Олефір Олександр Васильович працює в Учасника за сумісництвом на 0,5 ставки.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 щодо вищевказаної невідповідності, Замовник 11.04.2025 надав пояснення, у якому зазначив про те, що Учасником надано довідку від 14.01.2025 № 21 про наявність 8 охоронників, тобто виконані вимоги Замовника.
Проте Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 14.01.2025 № 21, у якій наведена інформація про те, що охоронник Олефір Олександр Васильович працює за умовами повного робочого дня на постійному місці роботи в Учасника, що не відповідає інформації, наведеній у наказі про прийняття на роботу від 30.12.2024 № 11-к та повідомленні про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту, сформованому 30.12.2024, відповідно до яких Олефір Олександр Васильович працює в Учасника за сумісництвом на 0,5 ставки, чим не дотримав вимоги підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД.
Крім того, довідка, яка вимагається Замовником відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД, повинна містити інформацію про документ(и) (номер, дата), згідно якого(их) працівнику визначені умови роботи.
Проте Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 14.01.2025 № 21, у якій відсутня інформація щодо документа(ів) (номер, дата), згідно якого(их) працівнику визначені умови роботи, чим не дотримав вимоги підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 щодо вищевказаної невідповідності, Замовник 11.04.2025 надав пояснення, у якому зазначив про те, що документом, згідно якого працівникам Учасника визначені умови роботи є Посадова інструкція Охоронника, затверджена директором Учасника 02.02.2025, надана у складі тендерної пропозиції Учасника. Дане пояснення не спростовує факту виявленої у довідці від 14.01.2025 № 21 невідповідності вимогам ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію Учасника (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 № 8-ВТО/25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 31.01.2025 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах Учасника та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості Учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Період усунення порушень:
15.04.2025 12:31 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 12:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Номер провадження: П/420/14011/25
Дата публікації:
01.05.2025 10:04
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ
В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Аргументовані заперечення.
У зв’язку із не згодою з результатами моніторингу процедури закупівлі, оголошеної в електронній системі закупівель під № UA-2025-01-09-007885-a щодо встановленими Південним офісом Державної аудиторської служби України порушеннями законодавства в сфері закупівель зазначеними у висновку, Замовником було прийнято рішення оскаржити результати моніторингу у суді.
Щодо недотримання вимог п.п. 1.2.1. п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації про наявність в Учасника не менш ніж 8 охоронників для забезпечення надання послуг Учасником у складі його тендерної пропозиції були надані накази про прийняття на роботу 8 осіб на посаду охоронців. Дана інформація також підтверджена повідомленням про прийняття працівників (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» з відміткою органу Державної податкової служби України наданого у складі тендерної пропозиції Учасника. Органом державного фінансового контролю виявлена невідповідність інформації зазначеної Учасником у Довідці про наявність працівників охорони відповідної кваліфікації про Олефіра Олександра Васильовича, з відміткою про те, що він працює повний робочий день та відповідно до наказу про працевлаштування прийнятий на посаду на 0,5 ставки (за сумісництвом). Умовами абз.2 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що послуги повинні надаватися щоденно 24 (двадцять чотири) години на добу. Для забезпечення надання послуг для дотримання вимог Кодексу законів України про працю при 40-годинному робочому тижні передбачено позмінну роботу. Позмінна робота — це модель організації робочого часу, при якій працівники виконують свої обов’язки в певний час дня і ночі, а також у певні дні робочого тижня. Згідно з визначенням у ст. 128 § 2 п. 1 КЗпП позмінна робота – це виконання обов’язків за графіком, який передбачає зміну робочого часу окремих працівників. Відповідно до норм трудового законодавства ця модель допустима незалежно від системи робочого часу. Тож, влаштування на посаду охоронника Олефіра Олександра Васильовича на 0,5 ставки (за сумісництвом) ніяк не суперечить умовам його зайнятості працювати повний робочий день (зміну), якщо це буде врегульовано кількістю змін.
Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалася наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
«Згідно розрахунку нормативної чисельності охоронників, необхідної для надання послуг (у кількості не менше 8 (восьми) охоронників, визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) не нижче 3-го розряду, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку з отриманням свідоцтва державного зразка, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.»
Учасником надано довідку № 21 від 14.01.2025 р. про наявність 8 охоронників, тобто виконані вимоги Замовника. Вимога щодо – «….визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) …» стосувалася не робочого часу охоронників, а обґрунтування кількості охоронників, а саме 8 (восьми) осіб.
Що стосується робочого часу працівників Учасника, то Учасник самостійно визначає кількість робочих часів кожного охоронника. За необхідності Працівники учасника мають право працювати надурочно (тобто більше ніж 40 годин на тиждень). Тобто інші охоронці, яких надав Учасник та Олефір Олександр Васильович мали право працювати надурочно, у такому випадку навіть якщо Олефір Олександр Васильович працював в Учасника за сумісництвом на 0,5 ставки, це не суперечило вимогам тендерної документації.
Щодо відсутності у довідці про наявність працівників охорони відповідної кваліфікації інформації з посиланням на документу (тів) (номер, дата), згідно якого(их) працівнику визначені умови роботи зазначаємо про те, що документом, згідно якого працівникам Учасника визначені умови роботи є Посадова інструкція Охоронника, затверджена директором ПОГ «Охорона, безпека та захист» 02.02.2025, надана у складі тендерної пропозиції Учасника (файл «1.1.Сканкопія Організаційно-розпорядчої документації ПОГ ОБЗ.pdf»). Окрім того, хочемо зазначити про те, що не призводять до відхилення тендерної пропозиції помилки, які пов’язані з її оформленням та не впливають на її зміст.
Уповноважена особа Олена УСОВА
Дата публікації звіту:
18.04.2025 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
f0d880f811ec445b8de3942c1ae6ed98
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d769531775c543d183b947cc1141473e
Назва:
Охорона будівлі та прилеглої до неї огородженої території за кодом 79710000-4 Охоронні послуги.
Дата опублікування:
07.04.2025 11:58
Опис:
1. Під час закупівлі послуг з охорони будівлі та прилеглої до неї огородженої території закупівля здійснювалась за рахунок не бюджетних коштів передбачених кошторисом видатків на утримання Служби. Очікувана вартість визначена шляхом проведення моніторингу вартості аналогічних послуг, на підставі найбільш економічно вигідної комерційної пропозиції наданої ПОГ «ОХОРОНА, БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ», а саме: 54 000,00 грн на місяць на один пост охорони, наданої у складі заявки на закупівлю від 06.01.2025, що додається.
2. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до заявки на закупівлю від 06.01.2025, що додається, з урахуванням Закону України «Про охоронну діяльність», Постанові КМУ від 11 лютого 2013 року № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», Правил пропускного режиму до адміністративної будівлі Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області, відповідних внутрішніх інструкцій та інших вимог.
3. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання оприлюднення інформації на сайті: https://od.restoration.gov.ua/timeline/56470.html
Номер:
d1e7ac95b2314b0b9e6502a4139c86a9
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.04.2025 18:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію щодо стану виконання договору про надання охоронних послуг від 06.02.2025 № 19Г/25 (далі – Договір).
2. Як Замовник переконався у відповідності тендерної пропозиції учасника підприємства об’єднання громадян «Охорона, Безпека та Захист» громадської організації інвалідів «Завжди з Тобою» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників охорони відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.01.2025 № 21 (далі – Довідка № 21), відповідно до якої Олефір Олександр Васильович працює за умовами повного робочого дня на постійному місці роботи в Учасника, що суперечить змісту наказу про прийняття на роботу від 30.12.2024 № 11-к та повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту, сформованого 30.12.2024, які були надані Учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до яких Олефір Олександр Васильович працює в Учасника за сумісництвом на 0,5 ставки?
3. Як Замовник переконався у відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД, тоді як Довідка № 21 не містить інформації про документи, згідно яких працівникам Учасника визначені умови роботи?
4. Як Замовник переконався у відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 1.1 Додатка 1 до ТД, тоді як Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника на праві користування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказаних у довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14.01.2025 № 10, а саме: фактично наявного спеціального одягу зі знаками розрізнення, спеціальних засобів, необхідних для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством, радіообладнання, що буде використовуватися для забезпечення стійкого радіозв’язку, пульту централізованого спостереження (моніторингової станції), спеціалізованого транспорту, який знаходиться у власності учасника (співучасника)?
5. Відповідно до пункту 1.1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель зокрема шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником).
Під час подання тендерної пропозиції Учасник, який став переможцем процедури закупівлі, вказав в електронній системі закупівель первинну пропозицію на суму 1 185 000,00 грн з ПДВ (остаточна пропозиція за результатами аукціону – 1 185 000,00 грн з ПДВ).
Однак відповідно до пункту 3.1 Договору, укладеного Замовником та Учасником за результатами проведення процедури закупівлі, сума Договору становить 1 185 000,00 грн без ПДВ. Також відповідно до додатка 1 до Договору вартість послуг за договором становить 1 185 000,00 грн без ПДВ.
Як Замовник може обґрунтувати невідповідність умов Договору змісту тендерної пропозиції Учасника?
Надати пояснення, посилання на норми чинного законодавства та відповідне документальне підтвердження з урахуванням того, що Учасник є чинним платником ПДВ (індивідуальний податковий номер 363454315535, дата реєстрації платником податку 01.05.2015).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7bf22b09c00c48e98a2b2d01023ae178
Назва:
Охорона будівлі та прилеглої до неї огородженої території
Дата опублікування:
11.04.2025 09:15
Опис:
Відповідь:
1. Станом на 09.04.2025 сума виконання та оплати послуг за договором складає: 194 498,50 грн відповідно до актів приймання-передачі наданих послуг. Договір з надання охоронних послуг № 19Г/25 від 06.02.2025 виконується відповідно чинного законодавства України.
2. Умовами абз.2 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що послуги повинні надаватися щоденно 24 (двадцять чотири) години на добу. Для забезпечення надання послуг для дотримання вимог Кодексу законів України про працю при 40-годинному робочому тижні передбачено позмінну роботу. Позмінна робота — це модель організації робочого часу, при якій працівники виконують свої обов’язки в певний час дня і ночі, а також у певні дні робочого тижня. Згідно з визначенням у ст. 128 § 2 п. 1 КЗпП позмінна робота – це виконання обов’язків за графіком, який передбачає зміну робочого часу окремих працівників. Відповідно до норм трудового законодавства ця модель допустима незалежно від системи робочого часу. Тож, влаштування на посаду охоронника Олефіра Олександра Васильовича на 0,5 ставки (за сумісництвом) ніяк не суперечить умовам його зайнятості працювати повний робочий день (зміну), якщо це буде врегульовано кількістю змін.
Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалася наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
«Згідно розрахунку нормативної чисельності охоронників, необхідної для надання послуг (у кількості не менше 8 (восьми) охоронників, визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) не нижче 3-го розряду, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку з отриманням свідоцтва державного зразка, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.»
Учасником надано довідку № 21 від 14.01.2025 р. про наявність 8 охоронників, тобто виконані вимоги Замовника. Вимога щодо – «….визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) …» стосувалася не робочого часу охоронників, а обґрунтування кількості охоронників, а саме 8 (восьми) осіб.
Що стосується робочого часу працівників Учасника, то Учасник самостійно визначає кількість робочих часів кожного охоронника. За необхідності Працівники учасника мають право працювати надурочно (тобто більше ніж 40 годин на тиждень). Тобто інші охоронці, яких надав Учасник та Олефір Олександр Васильович мали право працювати надурочно, у такому випадку навіть якщо Олефір Олександр Васильович працював в Учасника за сумісництвом на 0,5 ставки, це не суперечило вимогам тендерної документації.
3. На вимогу підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД документом, згідно якого працівникам Учасника визначені умови роботи є Посадова інструкція Охоронника, затверджена директором ПОГ «Охорона, безпека та захист» 02.02.2025, надана у складі тендерної пропозиції Учасника (файл «1.1.Сканкопія Організаційно-розпорядчої документації ПОГ ОБЗ.pdf»). Окрім того, хочемо зазначити про те, що не призводять до відхилення тендерної пропозиції помилки, які пов’язані з її оформленням та не впливають на її зміст.
4. Умовами договору про співпрацю з надання охоронних послуг від 01.12.2024 №10, наданого у складі тендерної пропозиції Учасника, укладеного між Учасником ПОГ «Охорона, безпека та захист» та співвиконавцем ТОВ «Охорона-Сервіс-Техно» передбачено забезпечення ПОГ «Охорона, безпека та захист» спеціальними засобами та матеріально-технічним обладнанням, перелік якого передбачено п.1.2. даного договору. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника наявні підтверджуючі документи наявності у співвиконавця ТОВ «Охорона-Сервіс-Техно» матеріально-технічного обладнання вказаного у довідці від 14.01.2025 №10, а саме: видаткова накладна від 1510.2024 №РН-0000064 та видаткова накладна від 10.02.2024 №3, видаткова накладна від 04.05.2024 №2704, видаткова накладна від 14.04.2024 №0704 на придбання ТОВ «Охорона-Сервіс-Техно» костюмів, курток, кепок охоронця, шапок зимових, шевронів у кількості зазначеній у п.1. довідки від 14.01.2025 №10. Видаткова накладна від 30.10.2023 №28563, видаткова накладна від 12.04.2024 №6759, видаткова накладна від 18.01.2012 №РН-000005, видаткова накладна від 18.09.2019 №11886 на придбання ТОВ «Охорона-Сервіс-Техно» спеціальних засобів, необхідних для здійснення суб’єктами охоронної діяльності, що дозволені законодавством, зазначених у п.2. довідки від 14.01.2025 №10 (Назва файлу. «1.1.Сканкопії Форм.одяг,спецзасоби співвиконавця.pdf»). Видаткові накладні від 28.12.2010 №120 та від 14.03.2011 №15 на придбання ТОВ «Охорона-Сервіс-Техно» радіообладнання зазначеного у п.4. довідки від 14.01.2025 №10 (файл. «1.1.Сканкопія Документів на радіостанції 4Вт,15Вт.pdf»). Видаткова накладна від 29.01.2018 №1267 на придбання ТОВ «Охорона-Сервіс-Техно» пульту централізованого спостереження (моніторингової станції) ПЦН СПДИ Дунай-ПРО зазначеного у п.5. довідки від 14.01.2025 №10 (файл «1.1.Сканкопія Пульт Дунай-Про.PDF»). На підтвердження наявності у співвиконавця наявності спеціалізованого транспорту, зазначеного у п.7. довідки від 14.01.2025 №10, у складі тендерної пропозиції Учасника надані скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зареєстрованих на ТОВ «Охорона-Сервіс-Техно» (файл 1.1.Сканкопії Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів КІА -10 одн..pdf).
5. Учасником в складі тендерної пропозиції було надано скан-копія документів (файл. «8.1.Сканкопія Свидоцтва та витяги ПОГ ОБЗ») серед яких є Постанова КМ України № 323 від 19.03.2022 року про користування пільгами в умовах воєнного стану на території України, наданими розпорядженням №1360/од-2021 від 24.12.2021р. Одеською обласною державною адміністрацією про надання дозволу підприємствам громадських організацій осіб з інвалідністю на право користуваннями пільгами з оподаткування, відповідно до якої Підприємство об’єднання громадян «Охорона, Безпека та Захист» громадської організації інвалідів «Завжди з Тобою» має пільги з оподаткування (документ додається).
Відповідно до п. 197.6 статті 197. Податкового кодексу України (Операції, звільнені від оподаткування) звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання товарів/послуг, що виготовляються підприємствами інвалідів. Ця пільга є безстроковою.
197.6. Звільняються від оподаткування операції з постачання товарів (крім підакцизних товарів) та послуг (крім послуг, що надаються під час проведення лотерей і розважальних ігор та послуг з постачання товарів, отриманих у межах договорів комісії (консигнації), поруки, доручення, довірчого управління, інших цивільно-правових договорів, що уповноважують такого платника податку здійснювати постачання товарів від імені та за дорученням іншої особи без передачі права власності на такі товари), що безпосередньо виготовляються підприємствами та організаціями, які засновані громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю, де кількість осіб з інвалідністю, які мають у таких організаціях основне місце роботи, становить протягом попереднього звітного періоду не менш як 50 відсотків середньооблікової кількості штатних працівників, і за умови, що фонд оплати праці таких осіб з інвалідністю становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат з оплати праці, що належать до складу витрат згідно з правилами оподаткування податком на прибуток підприємств.
Під час укладання договору враховуючи те, що відповідно до п. 197.6 статті 197. Податкового кодексу України, Учасник звільнений від оподаткування ПДВ Договір було укладено без ПДВ.
Підставами звільнення від оподаткування ПДВ є законодавчі норми до п. 197.6 статті 197. Податкового кодексу України, Постанова КМ України № 323 від 19.03.2022 року про користування пільгами в умовах воєнного стану на території України, розпорядження №1360/од-2021 від 24.12.2021р. Одеською обласною державною адміністрацією про надання дозволу підприємствам громадських організацій осіб з інвалідністю на право користуваннями пільгами з оподаткування, відповідно до якої Підприємство об’єднання громадян «Охорона, Безпека та Захист» громадської організації інвалідів «Завжди з Тобою», Постанова Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 р. № 1010 «Про затвердження Порядку надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю».
Під час подання тендерної пропозиції Учасник в електронній системі закупівель первинна пропозиція була подана на суму 1185000,00 грн., електронна система автоматично визначила пропозицію з ПДВ, тому в електронній системі закупівель первинна пропозиція на суму 1185000,00 грн вказана з ПДВ. Окрім того, проблемність укладення договору без ПДВ при оголошенні закупівлі з ПДВ в основному виникає через недосконалу технічну реалізацію даного питання в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ). Якщо замовник оголосив закупівлю з ПДВ, то на сторінці оголошення в ЕСЗ пропозиції всіх учасників будуть відображатися з поміткою «з ПДВ» незалежно від того, чи включено насправді ПДВ до ціни тендерної пропозиції. Тобто пропозиції учасників, які не є платниками ПДВ, а отже подають тендерні пропозиції без урахування цього податку, на сторінці оголошення в ЕСЗ все одно будуть відображені з поміткою «з ПДВ». При цьому відмітка «з ПДВ» залишиться у всіх документах (їх рядках), що формує (заповнює) система автоматично.