• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона будівлі та прилеглої до неї огородженої території

Завершена

1 188 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 880.00 UAH
Номер: 999f8adc60c9416eb8b330569420b21b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 31.03.2025 14:46 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.03.2025 Одеса № 67 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 31.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 67 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 4 UA-2025-01-09-007885-a 09.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.01.2025 б/н, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.01.2025 б/н, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2025 б/н, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.01.2025 б/н, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.01.2025, 17.01.2025, 23.01.2025, скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, подану товариством з обмеженою відповідальністю «Самсон-Групп-06» 11.01.2025, рішення Комісії як органу оскарження від 21.01.2025 № 936-р/пк-пз, тендерну пропозицію підприємства об’єднання громадян «Охорона, Безпека та Захист» громадської організації інвалідів «Завжди з Тобою» (далі – Учасник), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 № 8-ВТО/25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 31.01.2025 в електронній системі закупівель, договір про надання охоронних послуг від 06.02.2025 № 19Г/25, пояснення та документи, отримані 07.04.2025 та 11.04.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 1.1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації; перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені в Додатку 1 та Додатку 2 до ТД відповідно. Відповідно до вимог підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників охорони відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити у тому числі інформацію «Постійне місце роботи та/або за сумісництвом» та «Умови роботи (повний робочий день/неповний робочий день), документу(ів) (номер, дата), згідно якого(их) працівнику визначені умови роботи» щодо кожного працівника, вказаного у довідці. На виконання вказаної вимоги Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 14.01.2025 № 21, у якій вказав, зокрема про наявність охоронника Олефіра Олександра Васильовича, який працює за умовами повного робочого дня на постійному місці роботи в Учасника. Відповідно до вимог підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції накази (розпорядження) про працевлаштування на підприємстві Учасника осіб, що зазначені в довідці. Також відповідно до вимог підпункту 1.2.6 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати повідомлення про прийняття працівників (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. На виконання вищевказаних вимог Учасник у складі тендерної пропозиції надав наказ про прийняття на роботу від 30.12.2024 № 11-к та повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту, сформоване 30.12.2024, відповідно до яких Олефір Олександр Васильович працює в Учасника за сумісництвом на 0,5 ставки. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 щодо вищевказаної невідповідності, Замовник 11.04.2025 надав пояснення, у якому зазначив про те, що Учасником надано довідку від 14.01.2025 № 21 про наявність 8 охоронників, тобто виконані вимоги Замовника. Проте Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 14.01.2025 № 21, у якій наведена інформація про те, що охоронник Олефір Олександр Васильович працює за умовами повного робочого дня на постійному місці роботи в Учасника, що не відповідає інформації, наведеній у наказі про прийняття на роботу від 30.12.2024 № 11-к та повідомленні про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту, сформованому 30.12.2024, відповідно до яких Олефір Олександр Васильович працює в Учасника за сумісництвом на 0,5 ставки, чим не дотримав вимоги підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД. Крім того, довідка, яка вимагається Замовником відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД, повинна містити інформацію про документ(и) (номер, дата), згідно якого(их) працівнику визначені умови роботи. Проте Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 14.01.2025 № 21, у якій відсутня інформація щодо документа(ів) (номер, дата), згідно якого(их) працівнику визначені умови роботи, чим не дотримав вимоги підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 щодо вищевказаної невідповідності, Замовник 11.04.2025 надав пояснення, у якому зазначив про те, що документом, згідно якого працівникам Учасника визначені умови роботи є Посадова інструкція Охоронника, затверджена директором Учасника 02.02.2025, надана у складі тендерної пропозиції Учасника. Дане пояснення не спростовує факту виявленої у довідці від 14.01.2025 № 21 невідповідності вимогам ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію Учасника (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 № 8-ВТО/25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 31.01.2025 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах Учасника та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості Учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Період усунення порушень: 15.04.2025 12:31 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 12:31

Оскарження висновку в суді

Опис: Номер провадження: П/420/14011/25
Дата публікації: 01.05.2025 10:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ Аргументовані заперечення. У зв’язку із не згодою з результатами моніторингу процедури закупівлі, оголошеної в електронній системі закупівель під № UA-2025-01-09-007885-a щодо встановленими Південним офісом Державної аудиторської служби України порушеннями законодавства в сфері закупівель зазначеними у висновку, Замовником було прийнято рішення оскаржити результати моніторингу у суді. Щодо недотримання вимог п.п. 1.2.1. п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації про наявність в Учасника не менш ніж 8 охоронників для забезпечення надання послуг Учасником у складі його тендерної пропозиції були надані накази про прийняття на роботу 8 осіб на посаду охоронців. Дана інформація також підтверджена повідомленням про прийняття працівників (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» з відміткою органу Державної податкової служби України наданого у складі тендерної пропозиції Учасника. Органом державного фінансового контролю виявлена невідповідність інформації зазначеної Учасником у Довідці про наявність працівників охорони відповідної кваліфікації про Олефіра Олександра Васильовича, з відміткою про те, що він працює повний робочий день та відповідно до наказу про працевлаштування прийнятий на посаду на 0,5 ставки (за сумісництвом). Умовами абз.2 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що послуги повинні надаватися щоденно 24 (двадцять чотири) години на добу. Для забезпечення надання послуг для дотримання вимог Кодексу законів України про працю при 40-годинному робочому тижні передбачено позмінну роботу. Позмінна робота — це модель організації робочого часу, при якій працівники виконують свої обов’язки в певний час дня і ночі, а також у певні дні робочого тижня. Згідно з визначенням у ст. 128 § 2 п. 1 КЗпП позмінна робота – це виконання обов’язків за графіком, який передбачає зміну робочого часу окремих працівників. Відповідно до норм трудового законодавства ця модель допустима незалежно від системи робочого часу. Тож, влаштування на посаду охоронника Олефіра Олександра Васильовича на 0,5 ставки (за сумісництвом) ніяк не суперечить умовам його зайнятості працювати повний робочий день (зміну), якщо це буде врегульовано кількістю змін. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалася наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. «Згідно розрахунку нормативної чисельності охоронників, необхідної для надання послуг (у кількості не менше 8 (восьми) охоронників, визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) не нижче 3-го розряду, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку з отриманням свідоцтва державного зразка, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.» Учасником надано довідку № 21 від 14.01.2025 р. про наявність 8 охоронників, тобто виконані вимоги Замовника. Вимога щодо – «….визначених із розрахунку кількості постів охорони та вимог Кодексу законів про працю України при 40-годинному робочому тижні) …» стосувалася не робочого часу охоронників, а обґрунтування кількості охоронників, а саме 8 (восьми) осіб. Що стосується робочого часу працівників Учасника, то Учасник самостійно визначає кількість робочих часів кожного охоронника. За необхідності Працівники учасника мають право працювати надурочно (тобто більше ніж 40 годин на тиждень). Тобто інші охоронці, яких надав Учасник та Олефір Олександр Васильович мали право працювати надурочно, у такому випадку навіть якщо Олефір Олександр Васильович працював в Учасника за сумісництвом на 0,5 ставки, це не суперечило вимогам тендерної документації. Щодо відсутності у довідці про наявність працівників охорони відповідної кваліфікації інформації з посиланням на документу (тів) (номер, дата), згідно якого(их) працівнику визначені умови роботи зазначаємо про те, що документом, згідно якого працівникам Учасника визначені умови роботи є Посадова інструкція Охоронника, затверджена директором ПОГ «Охорона, безпека та захист» 02.02.2025, надана у складі тендерної пропозиції Учасника (файл «1.1.Сканкопія Організаційно-розпорядчої документації ПОГ ОБЗ.pdf»). Окрім того, хочемо зазначити про те, що не призводять до відхилення тендерної пропозиції помилки, які пов’язані з її оформленням та не впливають на її зміст. Уповноважена особа Олена УСОВА
Дата публікації звіту: 18.04.2025 11:14

Запити/Пояснення