-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3.
Шини автомобільні відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, окремими дрібними партіми, відповідно до заявок замовника, протягом поточного року
Завершена
6 217 838.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 178.38 UAH
мін. крок: 1% або 62 178.38 UAH
Номер:
ba8f74de18664e58ad91d3299649056f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 16:40 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 16-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.03.2025 № 16-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-01-09-005508-a, 09.01.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків; sas24-3-10.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-09-006603-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14 січня 2025 року № 68; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка», приватне підприємство «Трак-шина-сервіс», Товариство з обмеженою відповідальністю «Креміньшина», Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех», Товариство з обмеженою відповідальністю «С.а.м.тайєр», ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина», Товариство з обмеженою відповідальністю «Автошини-прозоро»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.01.2025 № 126 щодо відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.01.2025 № 136 щодо відхилення тендерної пропозиції приватне підприємство «Трак-шина-сервіс»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025 № 211 щодо відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Креміньшина»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.02.2025 № 219 щодо визначення переможця закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех»; договір про закупівлю товарів від 20.02.2025 № 188 на суму 5 437 080,00 грн у тому числі ПДВ 906 180, 00 грн. укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.03.2025 та 21.03.2025 в електронній системі закупівель.
В ході моніторингу встановлено, що за результатом проведеної закупівлі замовником укладено договір про закупівлю товарів від 20.02.2025 № 188 на суму 5 437 080,00 грн у тому числі ПДВ 906 180, 00 грн. з Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех».
Період усунення порушень:
25.03.2025 19:05 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 19:05
Запити/Пояснення
Номер:
82545a7e21b743c3b06367046fdb69bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.03.2025 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6 217 838 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-09-005508-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 Кримінального кодексу України.
Номер:
03dc080e40bf411f968109f5f21be87f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 15:25
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, на підставі отриманих комерційних пропозицій (рахунків) від потенційних постачальників.
Розмір витрат (бюджетного призначення), в тому числі кошти бюджету Кременчуцької міської територіальної громади, визначено в межах Програми санітарного очищення Кременчуцької міської територіальної громади та забезпечення діяльності КП «Кременчуцьке КАТП 1628» на 2025-2027 роки (далі - Програма), затвердженої рішенням сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 29 листопада 2024 року, зі змінами, (розміщено за посиланням https://npa.kremen.gov.ua/site/archive_erada_item?session_id=437&date_prinyatiya=2024-11-29&page=7&per-page=5), виходячи з наявної потреби в даному предметі закупівлі.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки. Термін постачання — з момента укладання договору до 31 грудня 2025 року. Окремими дрібними партіями, відповідно до заявок замовника. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами до експлуатаціїї транспортних засобів підприємства, а саме сервісною книжкою транспортного засобу, рекомендаціями завода-виробника транспортного засобу. А також якісні та технічні характеристики визначені з урахуванням нормативного терміну експлуатації предмета закупівлі (шин автомобільних для вантажної та спеціальної техніки), орієнтовного пробігу транспортних засобів підприємства та умовами експлуатації.
2. Повідомляємо, що КП «Кременчуцьке КАТП 1628» не підпадає під дію Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів», так як не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Номер:
01c47b9782af417f8be6df39ace54c0a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2025 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6 217 838 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-09-005508-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу про те, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції учасником «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» надано Довідку щодо сертифікації за вих № 01/55 від 13.01.2025, де зазначив, що шини пневматичні легкові, легковантажні, вантажні, сільськогосподарські та індустріальні, а також камери та ободові стрічки, що постачаються окремо, обов’язковій сертифікації на території України не підлягають, та вказав що імпортні виробники автомобільних шин не використовують сертифікати або паспорта якості через те, що на маркуванні вказується інформація про відповідність шини міжнародним стандартам якості: - Нормативний документ, відповідно до якого виготовлена шина; - Номер сертифіката затвердження на відповідність шини Міжнародним правилам UN ECE; - Знак відповідності вимогам директив Євросоюзу 92/23/ECC, 2001/43/EC; - Позначення ступеня якості шин до DOT; - Модель шини; - Типорозмір шини; - Дата виготовлення; - Індекси максимального навантаження та швидкості; - Штамп технічного контролю. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На якій підставі замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e5564d08de8645c38cbb3028d88e1f6c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2025 15:56
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
З метою підтвердження якості товару, що є предметом даної закупівлі, замовником в тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі своїх тендерних пропозицій відповідного документу: оригінал або копію сертифікату якості Товару, або паспорту якості, або сертифікату відповідності, або ТУ (технічні умови) виробника, або протоколу випробувань, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби, або будь-який іншій подібний документ, що підтверджує відповідність кожної позиції товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Зауважуємо, що замовник згідно з положеннями законодавства в сфері публічних закупівель має повне право вимагати документи щодо підтвердження якості товару. Наголошуємо, що замовником не встановлювалась вимога щодо подання виключно сертифікату відповідності/сертифікату якості/сертифікату походження товару та перелік документів на підтвердження якості товару, зазначений в п. 2 розділу ІІІ Додатка 1 до тендерної документації, не є вичерпним та обмеженим. Тобто учасник має можливість на власний розсуд надати будь-який документ щодо підтвердження якості товару, оформлений відповідно до вимог тендерної документації та законодавства України. Дійсно, згідно з чинним законодавством, шини автомобільні, що є предметом даної закупівлі, не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні, проте паралельно з обов’язковою сертифікацією в нашій країні проводиться добровільна сертифікація, яка дає можливість здобути свідчення відповідності на вироби, що не входять до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, будь-який виробник/імпортер/постачальник даного виду товару може отримати або скласти документ про відповідність даного товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами. Таким чином, подана учасником «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» довідка щодо сертифікації не звільняє учасника від подання встановлених вимогами тендерної документації документів щодо якості товару. Також зауважуємо, що інформація з цієї довідки відносно маркування імпортних шин не є доказом відповідності таких шин вимогам, встановленим до даного товару загальнообов’язковими на території України стандартами, нормами і правилами. До того ж, учасник відповідно до довідки про виробника та країну походження товару, пропонував не тільки імпортований товар, а також товар вітчизняного виробництва, зокрема в якості виробника Шини 21.3-24 ИЯВ-79У СХ Пп Сер. 140 А8 НС10 4 ГД Росава, учасник зазначив ТОВ «Преміорі», Україна.
Таким чином замовник відхилив пропозицію учасника «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» на законних підставах, оскільки не надання документів щодо підтвердження якості товару, які вимагались тендерною документацією, є прямою підставою для відхилення згідно з підпунктом 2 пункту 44 Постанови 1178.