• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Шини автомобільні для вантажної та спеціальної техніки, відповідний код 19511200-3.

Шини автомобільні відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, окремими дрібними партіми, відповідно до заявок замовника, протягом поточного року

Завершена

6 217 838.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 178.38 UAH
Номер: ba8f74de18664e58ad91d3299649056f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 03.03.2025 16:40 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 № 16-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 03.03.2025 № 16-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-01-09-005508-a, 09.01.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків; sas24-3-10. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 688-43-46, pavlen4ik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-01-09-006603-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14 січня 2025 року № 68; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка», приватне підприємство «Трак-шина-сервіс», Товариство з обмеженою відповідальністю «Креміньшина», Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех», Товариство з обмеженою відповідальністю «С.а.м.тайєр», ТОВ «Сервісно-технічний центр «Укравтозапчастина», Товариство з обмеженою відповідальністю «Автошини-прозоро»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.01.2025 № 126 щодо відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 28.01.2025 № 136 щодо відхилення тендерної пропозиції приватне підприємство «Трак-шина-сервіс»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025 № 211 щодо відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Креміньшина»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.02.2025 № 219 щодо визначення переможця закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех»; договір про закупівлю товарів від 20.02.2025 № 188 на суму 5 437 080,00 грн у тому числі ПДВ 906 180, 00 грн. укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.03.2025 та 21.03.2025 в електронній системі закупівель. В ході моніторингу встановлено, що за результатом проведеної закупівлі замовником укладено договір про закупівлю товарів від 20.02.2025 № 188 на суму 5 437 080,00 грн у тому числі ПДВ 906 180, 00 грн. з Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех».
Період усунення порушень: 25.03.2025 19:05 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 19:05

Запити/Пояснення