-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція Комунального некомерційного підприємства "Міський пологовий будинок №1" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Воскресенська, будинок 2, м. Дніпро (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
38 107 874.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 200 000.00 UAH
Номер:
dfe876a2d7fa4c8ea2ba2d334855fd69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 18:03 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
31.03.2025 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20
UA-2025-01-09-003924-a 09.01.2025 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) UA-P-2025-01-09-004979-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 09.01.2025 р. №1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАГОДА-ВВ", повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2025, договір від 03.02.2025 №09/01-25 на суму 38 087 874, 00 грн. з ПДВ зі змінами від 03.02.2025 №09/01-25, пояснення Замовника надані 22.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 17.04.2025.
Період усунення порушень:
25.04.2025 10:23 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
85660c63d170415783c65c2beccd106d
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2025 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
87c3f4b41dd14cdf91759e317c700435
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 09:19
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: Реконструкція Комунального некомерційного підприємства "Міський пологовий будинок №1" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Воскресенська, будинок 2, м. Дніпро (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) повідомляємо наступне:
1. Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) згідно з розпорядженням начальника Дніпропетровської обласної військової адміністрації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проектно-кошторисної документації, розробленій відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 (зі змінами) аналіз ринку щодо цін (збір комерційних пропозицій, моніторинг цін тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) – це способи визначення очікуваної вартості, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг.
Очікувана вартість закупівлі робіт визначається відповідно до п.4 зазначеної методики, а саме з урахуванням кошторисних норм України, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Враховуючи умови наведеної методики, замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку.
2. Відповідно по пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сайт: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/kapbud-zakupivli/2025-rik-dkb, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
3. Фінансування зазначеної закупівлі коштами субвенції на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, станом на теперішній час не передбачено.
4.Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється коштами обласного бюджету.
Код програмної класифікації видатків – 1512170.
Номер:
38668e07ee7044aa8e69515075c171d1
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2025 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
434d2b33cc7d40908295c934911196fc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 09:21
Опис:
Відповідно до отриманих питань за предметом закупівлі: “Реконструкція Комунального некомерційного підприємства "Міський пологовий будинок №1" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Воскресенська, будинок 2, м. Дніпро (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)” повідомляємо наступне:
Надаємо копію кошторисного розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.