-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти – (дизельне паливо та бензин А-95)
Завершена
1 016 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 083.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 083.85 UAH
Номер:
cf145e57ef2448abb56f0d91d597dc06
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-10-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
10.02.2025 11:12 - 04.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.02.2025 № 10-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10 лютого 2025 року № 10-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
4. UA-2025-01-09-003508-a від 09.01.2025 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178, пункту 18 Особливостей № 1178, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ІФС»» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 31.01.2025 № 51, укладеного із ТОВ «ТД «ІФС»», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-01-09-004864-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 09.01.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.01.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Інтерференц систем»» (далі – ТОВ «ТД «ІФС»»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 22.01.2025; повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2025; договір про закупівлю від 31.01.2025 № 51; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 19.02.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення) повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, пунктом 8 частини другої статті 21 Закону передбачено, що Оголошення повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проте, Замовник в Оголошенні щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-01-09-003508-a не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримав вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Замовник у пункті 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначив, що проєкт договору про закупівлю із зазначенням порядку змін його умов викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Крім того, у пункті 4 розділу 6 Тендерної документації зазначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
Водночас, у Додатку 3 «Проект договору» до тендерної документації Замовник зазначив, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, тож можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.
Проте, за нормою абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. В свою чергу, згідно з пунктом 18 Особливостей № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім визначених даним пунктом випадків.
Таким чином, встановлення у тендерній документації та у проекті договору умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 Особливостей № 1178, абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ІФС»» встановлено, що Замовник всупереч абзацу третьому підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відхилив учасника-переможця ТОВ «ТД «ІФС»» як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
У зв’язку із встановленим порушенням Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень. У відповідь на запит Замовник надав пояснення наступного змісту: «Повідомляємо, що з урахуванням можливості самостійної перевірки Замовником інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, Замовником перевірено учасника ТОВ «ТД «ІФС» у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та отримано відповідь про відсутність інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
Також, Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТД «ІФС» було надіслано засобами поштового зв’язку на адресу Замовника у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.»
Слід зазначити, що відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Так, підстава, зазначена у підпункті 3 пункту 47 Особливостей № 1178 може бути самостійно перевірена Замовником через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Проте, підстави, зазначені у підпунктах 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей № 1178 не можуть бути самостійно перевірені замовником, оскільки відсутність, чи наявність таких підстав підтверджуються офіційним документом, а саме: Витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Відповідно до наказу Міністерства Внутрішніх Справ від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. за № 425/37761, результати перевірки за інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення надаються заявнику запиту щодо персональних даних самого заявника запиту.
Таким чином, надане Замовником пояснення не спростовує встановленого порушення в частині невідхилення учасника-переможця ТОВ «ТД «ІФС»» як такого, який не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178 (далі – документи переможця), оскільки вимога про надання у визначений строк та спосіб документів переможця чітко встановлена вимогами Особливостей та тендерною документацією, якої учасником-переможцем ТОВ «ТД «ІФС»» не було дотримано.
Період усунення порушень:
25.02.2025 11:35 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2025 11:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-2025-01-09-003508-a від 25.02.2025 року, щодо закупівлі Бензин А-95 , Дизельне паливо, відкриті торги з особливостями, ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти), а саме шляхом припинення зобов’язань за договором, замовником вжито заходи щодо усунення виявлених порушень. ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Чернівецька обласна дитяча клінічна лікарня» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Інтерференц Систем» уклали Додаткову угоду № 1 від 28.02.2025 р. до Договору про закупівлю № 51 від 31.01.2025 р. про розірвання Договору за згодою сторін та зменшення ціни договору на 948 000,00 грн.
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі взятий до уваги та буде врахований у подальшій роботі уповноваженої особи Замовника.
Дата публікації звіту:
03.03.2025 11:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.03.2025 09:20
Запити/Пояснення
Номер:
0c381525ab6a4c4ca78f3af767a91a0d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2025 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти – (дизельне паливо та бензин А-95)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-09-003508-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких причин Вами не відхилено учасника ТОВ «ТД «ІФС», якщо зазначений учасник після визначення його переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
da1c5b8bdb4847f29cf739d5429d7666
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.02.2025 19:19
Опис:
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14.02.2025 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти – (дизельне паливо та бензин А-95) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-09-003508-a) надає наступні пояснення:
1. Стосовно питання: «Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Обґрунтування розміру бюджетних призначень: Фінансування закупівлі здійснюється за Кошти НСЗУ (2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)) та у відповідності до затвердженого річного плану на 2025 рік обумовлене статистичним аналізом кількості використаного палива, обрахованої Замовником на основі даних попереднього року з урахуванням обсягу фінансування та становить 1 016 770 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Інформацію про ціни на дані види товару використовували ту, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: ttps://index.minfin.com.ua , дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, дані офіційних статистичних видань.
Відповідно до рекомендаційного Листа Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. Отже, очікувана вартість визначалася за результатами проведення моніторингу цін що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель «Прозорро» а також на підставі аналізу цін , які склалися на заправках на ринку палива, за умови включення в вартість Товару витрати Постачальника на доставку та умов післяоплати за поставлений Товар.
Отже, очікувана вартість предмету закупівлі становила з розрахунку 53,51 грн. за 1 літр за наявної потреби у Бензину А-95 у кількості 1 000 літрів та Дизпаливі в кількості 18 000 літрів, а отже становила 1 016 770 грн з ПДВ.
Зазначене підтверджується інформацією, опублікованої на сайті Мінфін, в частині ціни за одиницю Товару (літр) (Паливо: Бензин А95 та Дизельне паливо) станом на дату оголошення процедури закупівлі (09.01.2025 року) по Україні за посиланням: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/2025-01/ .
Щодо обгрунтування технічних та якісних характристик предмету закупівлі: Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону та п. 28 Особливостей, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником зазначено в тендерній документації всю необхідну технічну, якісну та кількісну інформацію про предмет закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно ч. 3 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
2. Стосовно питання: «З яких причин Вами не відхилено учасника ТОВ «ТД «ІФС», якщо зазначений учасник після визначення його переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель?»
Повідомляємо, що з урахуванням можливості самостійної перевірки Замовником інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, Замовником перевірено учасника ТОВ «ТД «ІФС» у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та отримано відповідь про відсутність інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
Також, Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТД «ІФС» було надіслано засобами поштового зв’язку на адресу Замовника у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
1) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про не притягнення Директора (керівника) ТОВ «ТД «ІФС», згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, сформований 23.01.2025 року.
2) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про не притягнення учасника процедури закупівлі ТОВ «ТД «ІФС», згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, сформований 23.01.2025 року.
3) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівника учасника-переможця процедури, до кримінальної відповідальності не притягувалось, не знятої чи не погашеної судимості не має, сформований 23.01.2025 року.
Підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Оскільки Замовником у строк що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ОТРИМАНО ВСІ НЕОБХІДНІ документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 2, 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей стосовно Переможця, Замовник не мав законодавчої обґрунтованості та підстави для відхилення пропозиції Переможця ТОВ «ТД «ІФС».