-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
245 118.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 225.59 UAH
Номер:
069fcbcee0d24938ae3fc35cac9904ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 15:42 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2025 №11-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.02.2025 №11-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-01-08-007673-a, 08.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови № 1178 та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енера Вінниця» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції «Скай софт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління служби судової охорони у Вінницькій області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 08.01.2025 № 1), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Скай софт» (далі – ТОВ «Скай софт»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Енера Вінниця» (далі – ТОВ «Енера Вінниця»), вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Скай софт» до 24.01.2025, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 24.01.2025 № 10, від 28.01.2025 № 13, від 29.01.2025 № 14, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.02.2025 №1318597/10-25, та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.02.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Водночас, пунктом 28 Постанови № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178.
Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо проєкту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з пунктом 17 Постанови № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови № 1178.
При цьому, відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Постанови № 1178, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених нормами пункту 19 Постанови № 1178.
Водночас, моніторингом установлено, що Замовником в проєкті договору про постачання електричної енергії споживачу (додаток 3 тендерної документації) передбачено, що зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Отже, у тендерній документації Замовником затверджено умови щодо можливості коригування договору під час його укладання, що суперечить нормам пунктів 18 та 19 Постанови № 1178, чим порушено вимоги абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178.
Підпунктом 11 пункту 47 Постанови № 1178 передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, зокрема, в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Водночас, абзацом другим підпункту 1 пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енера Вінниця» установлено наступне.
Згідно з рішенням уповноваженої особи від 29.01.2025 (протокол № 14) учасника ТОВ «Енера Вінниця» визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Водночас, у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вказана інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Енера Вінниця», а саме: ПІБ: Григоришин Костянтин Іванович; громадянство: Україна; адреса: Україна, 01001, місто Київ, вул. Володимирська, будинок 20/1-Б, квартира 6; тип бенефіціарного володіння: непрямий вирішальний вплив; відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100.
А також, Указом Президента України від 19.01.2025 № 38/2025 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.01.2025 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.01.2025 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.01.2025 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» передбачено застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції) до фізичних осіб, зокрема: Григоришина Костянтина Івановича (Григоришин Константин Иванович, Hryhoryshyn Kostiantyn, Grigorishin Konstantin), 16.11.1965 р.н.; громадянство: Україна, Російська Федерація; відомості згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків України: реєстраційний номер облікової картки платника податків – 2406118271; вид обмежувального заходу (відповідно до Закону України «Про санкції»):
1) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення;
2) блокування активів – тимчасове позбавлення права користуватися та розпоряджатися активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними;
3) обмеження торговельних операцій (повне припинення);
4) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України (повне припинення);
5) запобігання виведенню капіталів за межі України;
6) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;
7) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах;
8) заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом;
9) заборона або обмеження заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів та повітряних суден до повітряного простору України або здійснення посадки на території України (повна заборона);
10) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом (повна заборона);
11) заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність;
12) припинення дії торговельних угод, спільних проектів та промислових програм у певних сферах, зокрема у сфері безпеки та оборони;
13) заборона передання технологій, прав на об'єкти права інтелектуальної власності;
14) анулювання офіційних візитів, засідань, переговорів з питань укладення договорів чи угод;
15) заборона на набуття у власність земельних ділянок;
16) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом (заборона виплати дивідендів або інших платежів, пов'язаних із корпоративними правами (правом власності на частку, акції, паї) на користь санкційної особи та осіб, що діють від її імені).
Внесення кінцевого бенефіціара до реєстру осіб щодо яких Радою національної безпеки і оборони України застосовано санкції підтверджується за наступними офіційними публічними реєстрами: https://youcontrol.com.ua/check-individuals/67cee8b5484c7ad4ff494644/ та https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-person.
У зв’язку з вищезазначеним, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області звернулось до Замовника за поясненнями, зокрема, щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енера Вінниця» у зв’язку з застосуванням до фізичної особи (Григоришина Костянтина Івановича), яка є кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Енера Вінниця» спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
У відповіді на запит Замовник зазначив, що «…Указом Президента України від 19 січня 2025 року № 38/2025 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 січня 2025 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", згідно якого накладено санкції на кінцевого бенефіціарного власника Товариства ГРИГОРИШИНА Костянтина Івановича. Однак, визначені санкції не стосуються безпосередньо Товариства, що підтверджується витягом з Державного реєстру санкцій. При здійсненні господарської діяльності з постачання електричної енергії, Товариство дотримається вимог Положення про реалізацію спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке визначає порядок реалізації спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), затвердженого постановою Національного Банку України, 11.05.2023 № 65 (зі змінами)…»
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником, зокрема, є для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння).
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Враховуючи вищевикладене, надане Замовником пояснення не спростовує факту недотримання вимог, встановлених у пункті 11 пункту 47 Постанови № 1178, зокрема, обов’язку відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Отже, Замовник не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енера Вінниця» у зв’язку з тим, що кінцевий бенефіціарний власник, юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, порушив вимоги абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
14.03.2025 12:39 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2025 12:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку із наявністю обєктивних причин, за результатами перевірки Управління Північного офісу Держаудитслуби у Вінницькій області, відповідно до ст. ст. 651, 653,654 Цивільного кодексу України, Територіальне управління Служби судової охорони у Вінницькй області та ТОВ "ЕНЕРА" вирішили за згодою сторін припинити дію Договору про постачання електричної енергії споживачу з 21.03.2025. в частині постачання електричної енергії, в частині розрахунків - до проведення повних розрахунків.
Дата публікації звіту:
21.03.2025 13:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
27.03.2025 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
bd2ddda12a57445fbafdf11d2840f916
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.02.2025 18:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-08-007673-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Чому замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енера Вінниця» у зв’язку з тим, що рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 19 січня 2025 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19 січня 2025 року №38/2025, до фізичної особи Григоришина Костянтина Івановича, який є кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Енера Вінниця», застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dce14d96da9542cf98df0193b1a6f5e5
Назва:
Пояснення та підтверджуючі документи стосовно запиту
Дата опублікування:
27.02.2025 12:22
Опис:
1.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На порталі Prozzoro 08.01.2025 року розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостми за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія, номер закупівлі ID: UA-2025-01-08-007673-a.
З метою забезпечення функціонування Територіального управління Служби судової охорони у Вінницькій області у 2025 році, для стабільного та безперебійного енергопостачання адмінбудівлі по вул. Гонти, 39 м. Вінниця, визначено потребу у закупівлі електричної енергії.
Розмір бюджетного призначення визначений на підставі аналізу витрат попереднього року та відповідно до доведених лімітів на споживання енергоносіїв та комунальних послуг на 2025 рік, та становить 245 118,10 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі 245118,10 грн, була розрахована на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі - Методика) та комунальних тарифів.
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно- правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом.
Прогнозований обсяг споживання – 30 440 кВт*год; прогнозована вартість за кВт*год (без тарифу на послуги з розподілу електричної енергії) – 8,0525 грн. (за кВт*год разом з тарифом на передачу та з ПДВ); очікувана вартість 245118,10 грн з ПДВ.
Очікувану вартість формуємо виходячи з наступної формули з урахуванням показників:
Цф.прог = (Цод*(1+К/100)+T)* Ф *1.2, де
Цф.прог – прогнозована ціна тендерної пропозиції у гривні. (UAH).
Ф – плановий обсяг закупівлі електричної енергії (кВт*год), для відповідного об’єкта, який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі - 30 440 кВт*год.
«Цод» – ціна за 1 кВт*год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 5,8486893 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система за 07.01.2025р. згідно офіційних даних ДП «Оператор ринку», розміщених на його веб-сайті www.oree.com.ua з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників . «Цод» не включає ПДВ, Т, К.
«Т» – тариф на передачу електричної енергії встановлюється постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2025 рік від 19.12.2024 № 2200, «Т» є регульованою складовою ціни Договору.
«1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%), яке нараховується згідно Податкового кодексу України.
«К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *.
2.
На офіційному веб-сайті шляхом розміщення за посиланням https://court.gov.ua/storage/portal/sso/0901.2025/energy%2009.01.docx оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-01-08-007673-a, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення, а саме 09.01.2025 року.
3.
Згідно вимог статей 4,11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Територіального управління Служби судової охорони у Вінницькій області від 12.09.2024р. № 272, у відповідності до річного плану закупівель Територіального управління Служби судової охорони у Вінницькій області проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю за кодом - ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія). (ідентифікатор закупівлі UA-P-2025-01-08-008449-a, з очікуваною вартістю предмета закупівлі 245 188,10 грн. з ПДВ.
08.01.2025 на порталі Prozzoro розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за кодом - ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія). (ідентифікатор закупівлі UA-P-2025-01-08-008449-a).
21.01.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій по зазначеній процедурі закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ТОВ "СКАЙ СОФТ" (код ЄДПРОУ 3265454).
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні.
Відповідно до пункту 3-7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості).
Відповідно до положень п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ "СКАЙ СОФТ", встановлено, що в складі тендерної пропозиції Лист-згода щодо дозволу на обробку персональних даних, не відповідає формі наведеній у п.5.12. Додатку 1 до Тендерної документації відкритих торгів.
23.01.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
24.01.2025 за результатами розгляду пропозицій рішенням уповноваженої особи визнано учасника ТОВ "СКАЙ СОФТ" переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір.
Проте, переможець торгів на виконання вимог пункту 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що зазначалися в п. 1.2. додатку 5 до тендерної документації, а саме: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі».
Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договорів про закупівлю не може бути укладений раніше ніж п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, але пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог обгрунтованної необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Однак, ТОВ "СКАЙ СОФТ" в строк визначений для оскарження, надав лист від 28.01.2025, № 4088 , у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі.
Відповідно до пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
28.01.2025 уповноваженою особою у відповідності до протоколу № 13 відхилено тендерну пропозицію ТОВ "СКАЙ СОФТ".
Відповідно до положень пункту 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
В подальшому за результатами розгляду пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» встановлено, відповідність тендерної пропозиції вимогам та умовам тендерної документації.
29.01.2025 за результатами розгляду пропозицій рішенням уповноваженої особи визнано учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір.
06.02.2025 з ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» укладено Договір про постачання електричної енергії споживачу № 1318597/10-25, який опубліковано на порталі Prozzoro.
Чому замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» у звязку з тим, що рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 19 січня 2025 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", згідно якого накладено санкції на кінцевого бенефіціарного власника Товариства ГРИГОРИШИНА Костянтина Івановича, повідомляємо наступне.
Під час розгляду пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» в частині застосовання санкцій у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА , що передбачено підпунктом 11, пункту 47 Особливостей учасником процедури закупівлі подано гарантійний Лист від 08.01.2025, за № 1.08-67 щодо, дотримання законодавста учасником процедури закупівлі або кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером) юридичної особи - учасника процедури закупівлі.
Згідно з п. 11, ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії тендерної пропозиції, є дійсними, протягом не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Указом Президента України від 19 січня 2025 року № 38/2025 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 січня 2025 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", згідно якого накладено санкції на кінцевого бенефіціарного власника Товариства ГРИГОРИШИНА Костянтина Івановича.
Однак, визначені санкції не стосуються безпосередньо Товариства, що підтверджується витягом з Державного реєстру санкцій.
При здійсненні господарської діяльності з постачання електричної енергії, Товариство дотримається вимог Положення про реалізацію спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке визначає порядок реалізації спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), затвердженого постановою Національного Банку України, 11.05.2023 № 65 (зі змінами).
Одночасно зазначаємо, що згідно «Положення про покладення спеціальних обов'язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 № 483 (зі змінами та доповненнями) (далі – Положення) на Товаристо покладені спеціальні обовязки надавати послугу із забезпечення доступності електричної енергії для побутових споживачів Вінницької області (далі – ПСО), жодних обмежень Кабінетом Міністрів України з приводу накладених санкції на кінцевого бенефіціарного власника до Товариства не застосовано, ліцензія з постачання електричної енергії юридичним та фізичним (побутовим) споживачам (Постанова НКРЕКП від 14.06.2018р. № 429) є чинною.