-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
- 1
Електрична енергія (Активна електрична енергія)
вільні ціни
Завершена
623 787.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 118.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 118.94 UAH
Номер:
366f75890eec4ef79320e15fa142e525
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 15:45 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2025 №11-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.02.2025 №11-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2025-01-08-007552-a, 08.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Крижопільський виправний центр (№ 113)» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10.01.2025), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 09.01.2025, відповідь Замовника від 10.01.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (далі – ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2025 № 10, повідомлення про намір укласти договір, договір про постачання електричної енергії споживачу від 28.01.2024 № КР-5021/К-24-25 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.02.2025 через електронну систему закупівель.
Пунктом 3 Постанови № 1178 визначено, що замовники які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови № 1178.
Відповідно до підпункту 11 пункту 47 Постанови № 1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, зокрема, в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Водночас, абзацом другим підпункту 1 пункту 44 Постанови № 1178 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» установлено наступне.
Згідно з рішенням уповноваженої особи від 20.01.2025 (протокол № 10) учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» визнано переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Водночас, у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вказана інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», а саме: ПІБ: Григоришин Костянтин Іванович; громадянство: Україна; адреса: Україна, 01001, місто Київ, вул. Володимирська, будинок 20/1-Б, квартира 6; тип бенефіціарного володіння: непрямий вирішальний вплив; відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100.
А також, Указом Президента України від 19.01.2025 № 38/2025 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.01.2025 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.01.2025 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.01.2025 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» передбачено застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції) до фізичних осіб, зокрема: Григоришина Костянтина Івановича (Григоришин Константин Иванович, Hryhoryshyn Kostiantyn, Grigorishin Konstantin), 16.11.1965 р.н.; громадянство: Україна, Російська Федерація; відомості згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків України: реєстраційний номер облікової картки платника податків – 2406118271; вид обмежувального заходу (відповідно до Закону України «Про санкції»):
1) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення;
2) блокування активів – тимчасове позбавлення права користуватися та розпоряджатися активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними;
3) обмеження торговельних операцій (повне припинення);
4) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України (повне припинення);
5) запобігання виведенню капіталів за межі України;
6) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;
7) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах;
8) заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом;
9) заборона або обмеження заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів та повітряних суден до повітряного простору України або здійснення посадки на території України (повна заборона);
10) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом (повна заборона);
11) заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність;
12) припинення дії торговельних угод, спільних проектів та промислових програм у певних сферах, зокрема у сфері безпеки та оборони;
13) заборона передання технологій, прав на об'єкти права інтелектуальної власності;
14) анулювання офіційних візитів, засідань, переговорів з питань укладення договорів чи угод;
15) заборона на набуття у власність земельних ділянок;
16) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом (заборона виплати дивідендів або інших платежів, пов’язаних із корпоративними правами (правом власності на частку, акції, паї) на користь санкційної особи та осіб, що діють від її імені).
Внесення кінцевого бенефіціара до реєстру осіб щодо яких Радою національної безпеки і оборони України застосовано санкції підтверджується за наступними офіційними публічними реєстрами: https://youcontrol.com.ua/check-individuals /67cee8b5484c7ad4ff494644/ та https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-person.
У зв’язку з вищезазначеним, Управління звернулось до Замовника за поясненнями, зокрема, щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» у зв’язку з застосуванням до фізичної особи (Григоришина Костянтина Івановича), яка є кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
У відповіді на запит Замовник зазначив, що «…було розглянуто тендерну пропозицію подану ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» на відповідність вимогам тендерної документації та встановлено, що вона відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Підстави для відхилення тендерної пропозиції, на момент розгляду тендерної пропозиції, були відсутні… Санкції прийняті стосовно фізичної особи Григоришина Костянтина Івановича, 16.11.1965 р.н., який згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є кінцевим беніфіціарним власником юридичної особи ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», поширюються виключно на фізичну особу, а їх перелік не стосується юридичної особи ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» …».
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником, зокрема, є для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння).
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Враховуючи вищевикладене, надане Замовником пояснення не спростовує факту недотримання вимог, встановлених у пункті 11 пункту 47 Постанови № 1178, зокрема, обов’язку відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Отже, Замовник не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» у зв’язку з тим, що кінцевий бенефіціарний власник, юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, порушив вимоги абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
14.03.2025 12:38 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2025 12:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державна установа «Крижопільський виправний центр (№ 113)» повідомляє, що метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель встановлених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-08-007552-a, затвердженого 14.03.2025 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та уникнення притягнення до відповідальності працівників державної установи «Крижопільський виправний центр (№ 113)», уповноваженою особою з питань публічних закупівель було прийнято рішення щодо дострокового розірвання укладеного із ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» Договору про постачання електричної енергії споживачу № КР-5021/К-24-25 від 28.01.2025 з приводу закупівлі ДК 021:2015 «09310000-5 – Електрична енергія (Активна електрична енергія) (56605 кВт/год)» на суму 611334,00 грн (закупівля UA-2025-01-08-007552-a)(Протокол № 28 від 17.03.2025).
Державною установою «Крижопільський виправний центр (№ 113)» надіслано лист до ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» щодо дострокового розірвання укладеного Договору про постачання електричної енергії споживачу № КР-5021/К-24-25 від 28.01.2025 (вих. № 16/740 від 19.03.2025). Станом на сьогодні очікується від ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» відповідь та додаткова угода на розірвання договору. Після отримання проекту додаткової угоди до Договору про постачання електричної енергії споживачу № КР-5021/К-24-25 від 28.01.2025 – буде здійснено погодження її умов, підписання, реєстрацію та публікування повідомлення про розірвання договору на офіційному електронному майданчику установи!
Окрім того, з метою забезпечення установи електроенергією у 2025 році, було прийнято рішення про проведення процедури відкриті торги з особливостями з приводу закупівлі ДК 021:2015 «09310000-5 – Електрична енергія (Активна електрична енергія) (вільні ціни з розподілом) (50835 кВт/год)» на суму 521567,10 грн з ПДВ у 2025 році (UA-2025-03-20-000581-a).
Враховуючи вищевикладене, установою вжито заходи щодо усунення виявленого порушення, відображеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-08-007552-a, затвердженого 14.03.2025, підстави для притягнення посадових осіб до відповідальності – відсутні. (Лист вих. № 16/757 від 20.03.2025)
Дата публікації звіту:
20.03.2025 13:11
Запити/Пояснення
Номер:
d8a14e9277924922819badfeccb76ba7
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
24.02.2025 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-08-007552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Чому замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енера Вінниця» у зв’язку з тим, що рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 19 січня 2025 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19 січня 2025 року №38/2025, до фізичної особи Григоришина Костянтина Івановича, який є кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Енера Вінниця», застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9482d6a5a5cb4bf3a2d648c75d1dbf06
Назва:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Дата опублікування:
27.02.2025 16:28
Опис:
Уповноваженій особі з питань публічних закупівель , було надано рапорт від 06.01.2025 інженера з (енерго та комунально-побутового забезпечення) ВІ та ГЗ лейтенанта внутрішньої служби Валерія ШЕВЧИКА, щодо потреби в закупівлі активної електричної енергії (вільні ціни) у кількості не менше 80000 кВт/год. на 2025 рік.
З метою подальшого планування закупівлі ДК 021:2015 «09310000-5 – Електрична енергія (Активна електрична енергія ) (вільні ціни) у кількості 80000 кВт/год, формування очікуваної вартості закупівлі та з’ясування вартості 1 кВт/год електричної енергії, уповноваженою особою було вжито наступні заходи:
1)До господарюючих суб’єктів (ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», ТОВ «ЕПК «ПОДІЛЛЯ», ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙДІНГ ГРУП») 06.01.2025 направлено запити щодо надання комерційних пропозицій щодо вартості 1 кВт/год електричної енергії активної електричної енергії з урахуванняи ПДВ та вартості розподілу. Із ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надійшла цінова пропозиція (вих. № 1.08-0015 від 07.01.2025) згідно якої ціна 1 кВт/год електричної енергії - становить 11,25 грн. (з урахуванням ПДВ та розподілу).
2)Було проведено Аналіз відкритих джерел інформації та укладених договорів на постачання електричної енергії на 2025 рік (з приводу закупівлі електричної енергії (активна електрична енергія). Згідно аналізу господарських договорів встановлено, що середня ціна 1 кВт/год електричної енергії - становить 10,88324745 грн.
3)Проведено аналіз чинного законодавства щодо з’ясування: тарифів на послуги з розподілу електричної енергії (що діють з 01 січня 2025 року), тарифів на послуги з передачі електричної енергії (у 2025 році); даних веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ», щодо з’ясування середньозваженої ціни ВРД та РДН електричної енергії за добу.
В результаті чого з’ясовано, що:
-тариф на послуги з розподілу електричної енергії (що діють з 01 січня 2025 року) – по АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» - становить 2,23725 грн без ПДВ, сума з ПДВ -2,6847 грн;
- тариф на послуги з передачі електричної енергії (у 2025 році), згідно постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 19.12.2024 № 2200 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2025 рік» становить 0,68623 грн без ПДВ , сума з ПДВ – 0,823476 грн;
-згідно даних ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» - середньозважена ціна ВРД та РДН електричної енергії за добу (за 06.01.2025) - становить 5,62024 грн без ПДВ , сума з ПДВ – 6,744288 грн.
Прибуток (маржа) постачальника – на практиці не перевижує 10% від середньозважена ціна електричної енергії. В нашому випадку це не більше 0,6744288 грн. з ПДВ (Розрахунок 6,744288х10/100=0,674288 грн.
Отже, актуальна ціна 1 кВт/год електричної енергії - 10,9268928 грн
(Розрахунок 6,744288+0,823476+2,6847+0,6744288=10,9268928 грн ).
З урахуванням усіх вжитих заходів (1,2,3) на дослідження ціна 1 кВт/год електричної енергії, уповноваженою особою зроблено висновок, що доцільно здійснити планування закупівлі за середньою ціною 3-х заходів. Згідно яких, середня вартість електричної енергії : (11,25 +10,88324745 +10,9268928)/3=11,02 грн. (з ПДВ та розподілом) (Дана інформація відображена у рапорті від 07.01.2025).
З урахуванням вільних асигнувань по КЕКВ 2273, згідно затвердженого 08.01.2025 Кошторису на 2025 рік – було вирішено запланувати закупівлю електричної енергії (вільні ціни) у кількості 56 605 кВт/год на загальну суму 623787, 10 грн (по ціні11,02 грн. за 1кВт/год (з ПДВ та розподілом)).
Номер:
a8af01696c7b47c1a82a609feb844714
Назва:
Відповіді на 3 питання органу моніторингу містяться у Протоколі № 24 від 27.02.2025.
Дата опублікування:
27.02.2025 16:39