-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)
Завершена
31 540 396.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 157 701.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 157 701.98 UAH
Номер:
59585ff2cd6b48bc8ad36ab8e501150c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 14:17 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2025-01-08-006656-a 08.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення цієї тендерної пропозиції та порушення принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції «ТЛ-СТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради
(далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.01.2025 № 23 зі змінами, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ»), та товариства з обмеженою відповідальністю «ТЛ-СТРОЙ» (далі – ТОВ «ТЛ-СТРОЙ»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.01.2025 № 29 та від 03.02.2025 № 36, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.02.2025, договір від 10.02.2025 № 141/24-НБ на суму 57 825 780,43 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника від 17.02.2025 та 20.02.2023, надані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
За результатами моніторингу встановлено, що пунктом 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначені вимоги до учасника торгів, зокрема про виконання робіт у місці, вказаному Замовником та у відповідності до вимог технічного завдання (Додаток №1 до цієї тендерної документації) у вигляді таблиці.
Додатком 1 тендерної документації встановлено вимоги до технічного завдання, в частині технічних характеристик предмета закупівлі, які зокрема наведені в табличній формі, а саме інформація про: номер лк, обґрунтування (із посиланням на відповідні ресурсні елементні кошторисні норми), найменування робіт і витрат, одиницю виміру та кількість.
Учасник ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» на виконання зазначених вимог тендерної документації у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 20.01.2025 № UA-2025-01-08-006656-a-01 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)» (далі – Довідка), в якій не зазначив в інформації про «обґрунтування» робіт і витрат, які є предметом закупівлі (файл: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf»).
Протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 28.01.2025 № 29 (далі – Протокол відхилення) Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На запит Держаудитслужби щодо не застосування Замовником пункту 43 Особливостей в частині розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовник пояснив, що «…обґрунтування – посилання на відповідні ресурсні елементні кошторисні норми - включено Замовником до складу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі (Додаток №1 до тендерної документації) та є обов’язковою складовою інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі. Поданням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації), у відповідності до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (з зазначенням всіх складових, визначених Додатком №1), Учасник підтверджує: - відповідність вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі; - розрахунок ціни своєї тендерної пропозиції виконано з застосуванням тих саме ресурсних елементних кошторисних норм, які визначені розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією та зазначені у Додатку №1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
На підставі вищевикладеного констатуємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 20.01.2025 року №UA-2025-01-08-006656-а-01 (сканована копія додається), інформація в якій не відповідає вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, що в свою чергу стало підставою для відхилення такої тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей...а тендерна пропозиція підлягає відхиленню.».
Слід зазначити, що учасник торгів ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» в Довідці зазначив найменування робіт і витрат в кількості та обсягах, що відповідає вимогам технічному завданню Додатку № 1 до тендерної документації, які розраховані Замовником відповідно до ресурсних елементних кошторисних норм.
Таким чином відсутність колонки «Обґрунтування» у надані учасником ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» Довідці, не змінює предмет закупівлі, а також не впливає на його складові, зокрема такі, як обсяг та види робіт.
Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» їх усунути.
Зважаючи на зазначене, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» згідно підстав викладених в Протоколі відхилення, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник за відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ», чим не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень:
06.03.2025 18:36 - 21.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2025 18:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 06.03.2025 стосовно моніторингу UA-М-2025-02-11-000061 процедури закупівлі робіт Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель) (UA-2025-01-08-006656-а):
Пунктом 4.3 «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу І «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель) (НОВА РЕДАКЦІЯ) (затверджено рішенням Уповноваженої особи від 17.01.2025 року (протокол №23) (далі – ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ) встановлено таку вимогу: «… Обсяг закупівлі, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено у технічному завданні (Додаток №1 до цієї тендерної документації), яке є невід’ємною частиною цієї тендерної документації. Цими торгами передбачається, що учасник повинен виконати роботи у місці, вказаному замовником та у відповідності до технічного завдання».
Пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ встановлено таку вимогу: «…Визначення видів і кількості обладнання, будівельних механізмів та транспортних засобів, а також працівників за професіями, необхідних для виконання робіт по об’єкту, здійснюється розрахунково учасником на підставі технічного завдання та відповідних нормативних документів з цього приводу…».
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ встановлено, зокрема, таку вимогу: «…Ціна тендерної пропозиції визначається відповідно до вимог технічного завдання щодо видів та технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та з дотриманням діючих державних стандартів України з цього приводу.».
Діючими нормативно-правовими актами та умовами цієї ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації. В свою чергу, ці показники визначаються відповідними ресурсними елементними кошторисними нормами (затверджені у складі проектно-кошторисної документації), та є обов’язковими для підтвердження Учасником. Додаток №1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)» складено на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (експертний звіт (Позитивний) від 12.12.2024 №21-0418/01-24). Саме тому, обґрунтування – посилання на відповідні ресурсні елементні кошторисні норми - включено Замовником до складу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі (Додаток №1 до тендерної документації) та є обов’язковою складовою інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі. Поданням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації), у відповідності до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (з зазначенням всіх складових, визначених Додатком №1), Учасник підтверджує: - відповідність вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі; - що розрахунок ціни своєї тендерної пропозиції виконано з застосуванням тих саме ресурсних елементних кошторисних норм, які визначені розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією та зазначені у Додатку №1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
На підставі вищевикладеного констатуємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 20.01.2025 року №UA-2025-01-08-006656-а-01, інформація в якій не відповідає вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, що в свою чергу стало підставою для відхилення такої тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Враховуючи вищеозначену аргументацію, замовник заперечує наявність підстав наведених у висновку Державної аудиторської служби України від 06.03.2025 стосовно моніторингу UA-М-2025-02-11-000061 для припинення зобов’язань за договором від 10.02.2025 №141/24-НБ (далі – Договір), який за результатами процедури закупівлі укладено на суму 29 584 995,04 грн.
На виконання взятих на себе зобов’язань, в ході сумлінного дотримання умов Договору, підрядною організацією – ТОВ «ТЛ-СТРОЙ» виконано значний обсяг будівельних робіт за об’єктом, який призначений для захисту дітей, вчителів, обслуговуючого персоналу ліцею тощо.
Припинення зобов’язань за договором, в свою чергу, призведе не тільки до порушення майнових прав господарюючих суб’єктів, а перш за все, до відтермінування процесу завершення будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття), що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів шкільної спільноти (зокрема, дітей, вчителів, обслуговуючого персоналу ліцею тощо) щодо безпеки діяльності, в тому числі, у період збройної агресії російської федерації проти України.
На підставі вищевикладеного, вимушені повідомити про неможливість здійснення заходів щодо припинення зобов’язань за договором, проте Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведенні закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації, укладення договору.
Додатково повідомляємо:
- Департаментом з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради договір від 10.02.2025 №141/24-НБ на зазначену у пункті 1 розділу ІІ «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-01-08-006656-а суму, не укладався;
- пояснення на запити Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-02-11-000061 надані Департаментом з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради 17.02.2025 та 20.02.2025 відповідно.
Дата публікації звіту:
13.03.2025 10:50
Запити/Пояснення
Номер:
5a002ec4ad004496a330034d5f8a9090
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2025 08:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-08-006656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
db73a62ead734a30a3e45a88ff23c1a6
Назва:
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)
Дата опублікування:
17.02.2025 15:25
Опис:
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-01-08-006656-а), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Експертною організацією проведено експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель), за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 12.12.2024 № 21-0418\01-24, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3522032384348259460/optype=6
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Фінансування закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель) здійснено не за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Джерелом фінансування закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель) є кошти місцевого бюджету, а саме: кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.
Номер:
fece7bf3f5674830a5cd197b4c4f0bc0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 08:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-08-006656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати пояснення (інформацію) та відповідні документи щодо причин не застосування пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, до учасника ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» стосовно невідповідності зазначених в протоколі (рішеннях Уповноваженої особи Замовника) від 28.01.2025 № 29, при тому, що найменування робіт і витрат та кількість відповідають технічному завданню щодо предмета закупівлі додатка 1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
89152a0d36604728bf3fa9b82f27ce96
Назва:
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)
Дата опублікування:
20.02.2025 14:32
Опис:
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель).
Щодо питання запиту повідомляємо про таке:
Пунктом 4.3 «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу І «Загальні положення» тендерної документації на закупівлю: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель) (НОВА РЕДАКЦІЯ) (затверджено рішенням Уповноваженої особи від 17.01.2025 року (протокол №23) (далі – ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ) (сканована копія додається) встановлено таку вимогу: «… Обсяг закупівлі, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено у технічному завданні (Додаток №1 до цієї тендерної документації), яке є невід’ємною частиною цієї тендерної документації. Цими торгами передбачається, що учасник повинен виконати роботи у місці, вказаному замовником та у відповідності до технічного завдання».
Пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ встановлено таку вимогу: «…Визначення видів і кількості обладнання, будівельних механізмів та транспортних засобів, а також працівників за професіями, необхідних для виконання робіт по об’єкту, здійснюється розрахунково учасником на підставі технічного завдання та відповідних нормативних документів з цього приводу…».
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ встановлено, зокрема, таку вимогу: «…Ціна тендерної пропозиції визначається відповідно до вимог технічного завдання щодо видів та технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та з дотриманням діючих державних стандартів України з цього приводу.».
Діючими нормативно-правовими актами та умовами цієї ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації. В свою чергу, ці показники визначаються відповідними ресурсними елементними кошторисними нормами., та є обов’язковими для підтвердження Учасником. Додаток №1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу «Харківський ліцей № 48 Харківської міської ради» за адресою: місто Харків, вулиця Тернопільська, 19 (45210000-2 – будівництво будівель)» (сканована копія додається) складено на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (експертний звіт (Позитивний) від 12.12.2024 №21-0418/01-24). Саме тому, обґрунтування – посилання на відповідні ресурсні елементні кошторисні норми - включено Замовником до складу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі (Додаток №1 до тендерної документації) та є обов’язковою складовою інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі. Поданням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток № 1 до цієї тендерної документації), у відповідності до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (з зазначенням всіх складових, визначених Додатком №1), Учасник підтверджує: - відповідність вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: технічного завдання щодо предмета закупівлі; - розрахунок ціни своєї тендерної пропозиції виконано з застосуванням тих саме ресурсних елементних кошторисних норм, які визначені розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією та зазначені у Додатку №1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
На підставі вищевикладеного констатуємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 20.01.2025 року №UA-2025-01-08-006656-а-01 (сканована копія додається), інформація в якій не відповідає вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, що в свою чергу стало підставою для відхилення такої тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).а тендерна пропозиція підлягає відхиленню.