-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розетки, вилки, затискачі, клеми та інше
Завершена
1 422 401.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 224.01 UAH
мін. крок: 1% або 14 224.01 UAH
Номер:
01671623efd94112b9639e851f469199
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2025 00:00
Період моніторингу:
11.03.2025 11:00 - 02.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.03.2025 №107
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-01-08-003424-a 08.01.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.01.2025 № 11/25 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.01.2025, тендерні пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», ФОП «МАРТИНОВИЧ ОЛЕНА ГЕННАДІЇВНА», ТОВ «Променергоснаб» та ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» від 04.02.2025 №44/25, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «МАРТИНОВИЧ ОЛЕНА ГЕННАДІЇВНА» від 05.02.2025 №48/25, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Променергоснаб» від 06.02.2025 №49/25, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ» від 07.02.2025 №52/25 та повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2025 №2560-р/пк-пз, договір про закупівлю товарів від 03.03.2025 № 4776-ДЗЗ-25, пояснення та документи надані Замовником від 17.03.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» з остаточною ціновою пропозицією 869 442,00 гривень, ФОП «МАРТИНОВИЧ ОЛЕНА ГЕННАДІЇВНА» з остаточною ціновою пропозицією 884 761,01 гривень, ТОВ «Променергоснаб» з остаточною ціновою пропозицією 897 985,03 гривень, ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ» з остаточною ціновою пропозицією 1 032 218,16 гривень, ТОВ «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ» з остаточною ціновою пропозицією 1 034 385,42 гривень та ТОВ «Комплітех» з остаточною ціновою пропозицією 1 410 000,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 04.02.2025 №44/25) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» зазначених в протоколі від 04.02.2025 №44/25, порушень не встановлено.
Крім того, тендерну пропозицію ФОП «МАРТИНОВИЧ ОЛЕНА ГЕННАДІЇВНА» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 05.02.2025 №48/25) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ФОП «МАРТИНОВИЧ ОЛЕНА ГЕННАДІЇВНА» зазначених в протоколі від 05.02.2025 №48/25, порушень не встановлено.
Також, тендерну пропозицію ТОВ «Променергоснаб» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 06.02.2025 №49/25) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Променергоснаб» зазначених в протоколі від 06.02.2025 №49/25, порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ЛАЙТ КРАФТ» з остаточною ціновою пропозицією 1 032 218,16 з ПДВ та укладено договір про закупівлю товарів від 03.03.2025 № 4776-ДЗЗ-25.
Період усунення порушень:
01.04.2025 17:51 - 05.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2025 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
3b63addb33254ecd8506bab57a84c8f5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.03.2025 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є розетки, вилки, затискачі, клеми та інше за ДК 021:2015: 31224100-3 — Вилки та розетки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-08-003424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на розетки, вилки, затискачі, клеми та інше, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e79b5fd3705944d3803a709a6f68e94c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 11.03.2025 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2025-03-11-000015
Дата опублікування:
17.03.2025 11:11
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 11.03.2025 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2025-03-11-000015 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 31220000-4 Елементи електричних схем (Розетки, вилки, затискачі, клеми та інше), оголошення № UA-2025-01-08-003424-a. За результатами розгляду повідомляємо:
1. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до:
- наявної об’єктивної потреби Замовника в придбанні товарів, що є предметом закупівлі;
- підготовлених компетентними фахівцями Замовника технічних вимог на підставі чинних нормативно-правових актів та технічної документації в даній сфері.
Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманої інформації, на підтвердження чого надаємо отримані комерційні пропозицій (додаток 1).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/EF3D69E55698AE0EC2258C0B005192FA (Додаток 2).
3. Джерелом фінансування закупівлі є власні кошти підприємства.