-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Прибирання контейнерних майданчиків, завантаження сміття і бруду в контейнери (ЖЕО)
Завершена
292 294.20
UAH з ПДВ
Номер:
1f2890bca6e24f02a086250f3b303a0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 15:18 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.01.2025 № 8-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.01.2025 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
4. UA-2025-01-07-002156-a 07.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі в електронній системі закупівель згідно з вимогами пункту 13 Особливостей.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір на закупівлю послуг від 07.01.2025 № 06з, пояснення та документи від 17.01.2025, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Згідно пояснень від 17.01.2025, отриманих від Замовника через електронну систему закупівель, Замовником здійснено закупівлю послуг з прибирання контейнерних майданчиків, завантаження сміття і бруду в контейнери (ЖЕО) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Проте, Замовник в порушення вимог пункту 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Період усунення порушень:
28.01.2025 17:21 - 12.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2025 17:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, уповноваженою особою оприлюднюється обґрунтування підстави для здійснення закупівлі в електронній системі закупівель згідно з вимогами пункту 13 Особливостей.
Дата публікації звіту:
29.01.2025 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
522eb5b558504de4ac0b1bacb3bbccca
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.01.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання контейнерних майданчиків, завантаження сміття і бруду в контейнери (ЖЕО) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-07-002156-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3) Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх надання товариство з обмеженою відповідальністю «Житлово-експлуатаційне об’єднання», з яким укладений договір від 07.01.2025 № 06з без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
80da3f5acc444c3f8c21ce3b6aa03de5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.01.2025 14:59
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання контейнерних майданчиків, завантаження сміття і бруду в контейнери (ЖЕО) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-07-002156-a) повідомляю наступне:
1. Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» надає послуги з управління відходами, зокрема збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, а також організації роботи системи управління побутовими відходами.
З метою надання вищевказаних послуг на балансі комунального підприємства перебуває 260 контейнерних майданчиків для збирання побутових відходів.
Відповідно до п. 8.24 Правил благоустрою Хмельницької міської територіальної громади, затверджених рішенням сесії Хмельницької міської ради від 17.06.2022 року № 25, прибирання майданчиків, на яких розміщені контейнери для ТПВ та прилеглі до них території в 5 м від периметру споруди, місця збору побутових відходів здійснюють їх власники, балансоутримувачі, утримувачі.
Щорічно, на виконання Правил благоустрою, ХКП «Спецкомунтранс» оголошує закупівлю послуг з прибирання контейнерних майданчиків, завантаження сміття і бруду в контейнери.
Задля зацікавленості та залучення більшої кількості потенційних учасників закупівлі, територія міста поділена на лоти відповідно до поділу міста на мікрорайони.
Очікувана вартість розрахована на підставі понесених підприємством у попередніх періодах витрат (укладених договорів) з урахуванням інфляційних витрат, на підставі чого начальником дільниці по прибиранню контейнерних майданчиків на ім’я керівника підприємства було складено службову записку та передано для подальшої роботи та проведення закупівлі уповноваженій особі (сканована копія службової записки додається).
Окрім того, спеціалістами комунального підприємства здійснюється орієнтовний розрахунок вартості послуги відповідно до кількості контейнерних майданчиків, контейнерів, які на них розташовані та їх площ (скановані копії розрахунків додаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» за посиланням https://skt.km.ua/storage/files/zakupki/2025/UA-P-2024-12-19-021064-a.pdf
2. 19 грудня 2024 року уповноваженою особою ХКП «Спецкомунтранс» було оголошено закупівлю Прибирання контейнерних майданчиків, завантаження сміття і бруду в контейнери за ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць – 8 лотів загальною очікуваною вартістю 3 259 147,32 (три мільйони двісті п’ятдесят дев’ять тисяч сто сорок сім гривень 32 коп.) гривень. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-19-018899-a.
У зв’язку з відсутністю пропозицій за усіма лотами закупівля не відбулася, про що 29 грудня 2024 року системою Prozorro сформовано Звіт про результати проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-19-018899-a/print/report/pdf/b2b254ddefd6ee723607660b3ab9b39f
При цьому у замовника і далі існує потреба у даній закупівлі.
Відповідно до п.п. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Керуючись вимогами Особливостей, замовником 07 січня 2025 року оголошено закупівлю без використання електронної системи. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-07-002156-a.
3. З метою укладання договору щодо надання послуг з прибирання контейнерних майданчиків, завантаження сміття і бруду в контейнери на 2025 рік, ХКП «Спецкомунтранс» отримало комерційні пропозиції від потенційних компаній-надавачів подібних послуг. Важливим критерієм обрання надавача послуг була запропонована вартість (копії комерційних пропозицій надаються).