• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Операційний світильник за кодом ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків, ДК 021:2015: 33167000-8 — Хірургічні світильники, НК 024:2023 - 12282 — Операційний світильник

Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Номер: fae65fbf90614cb1976193c5ed2370a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.03.2025 16:30 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.03.2025 № 13-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.03.2025 № 13-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-01-07-000243-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 49 Особливостей, що в свою чергу відповідно до норм підпункту 4 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю від 07.02.2025 № 63 є нікчемним правочином. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НЕЙРОТЕК», відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 07.02.2025 № 63 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Звягельська багатопрофільна лікарня» Звягельської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 07.01.2025 № 6, тендерна пропозиція учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 08.01.2025 № 7 та від 20.01.2025 № 28, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.02.2025 № 1745-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), договір від 07.02.2025 № 63, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 07.03.2025. За результатами аналізу питання своєчасність укладання договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Поряд з цим, абзацом 4 пункту 49 Особливостей передбачено, що у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Моніторингом встановлено, що 20.01.2025 в електронній системі закупівель сформовано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Крім того, в електронній системі закупівель 24.01.2025 оприлюднено скаргу за номером UA-2025-01-07-000243-a.c1, яка подана учасником торгів ТОВ «ХАРВІНД» до органу оскарження та відповідно до вимог абзацу 4 пункту 49 Особливостей зупиняє перебіг строку для укладення договору про закупівлю. Слід зазначити, що вимогами пункту 67 Особливостей передбачено, зокрема, що після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично не оприлюднює договір про закупівлю та замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо укладення договору про закупівлю. Враховуючи вищевказане, перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється з 24.01.2025 року. За результатами розгляду скарги Комісією АМКУ 05.02.2025 прийнято рішення відповідно до якого ТОВ «ХАРВІНД» відмовлено у задоволенні його скарги від 24.01.2025 за № UA-2025-01-07-000243-a.c1. Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 67 Особливостей перебіг строку для укладення договору продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. За результатами відкритих торгів 07.02.2025 між Замовником та переможцем торгів ТОВ «НЕЙРОТЕК» укладено договір про закупівлю за № 63, який оприлюднено в електронні системі закупівель 10.02.2025 року. Враховуючи вищевикладене, моніторингом встановлено, що з врахуванням зупинення перебігу строку для укладення договору про закупівлю з 24.02.2025 по 05.02.2025, Замовником договір про закупівлю від 07.02.2025 № 63 укладений на 5-й день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (20.02.2025), що не відповідає нормам абзацу 3 пункту 49 Особливостей. Слід зазначити, що підпунктом 4 пункту 21 Особливостей встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним, у разі коли договір укладений з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Таким чином, укладений договір про закупівлю від 07.02.2025 № 63, відповідно до норм підпункту 4 пункту 21 Особливостей, є нікчемним правочином. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 24.03.2025 16:27 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 16:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Адміністрація КНП «Звягельська багатопрофільна лікарня» ЗМР повідомляє, що не вправі провести розірвання Договору про закупівлю від 07.02.2025 № 63 на виконання Висновку моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-03-03-000120 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з наступних підстав. Закупівля UA-2025-01-07-000243-a Операційний світильник за кодом ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків, ДК 021:2015: 33167000-8 — Хірургічні світильники, НК 024:2023 - 12282 — Операційний світильник була проведена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) з додержанням принципу максимальної енономії, внаслідок чого придбано операційні світильники з економією в 240000,0 гривень. Статтею 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Порушень істотних умов договору Сторонами не вчинено, зобов’язання виконані в повному обсязі відповідно до умов укладеного Договору від 07.02.2025 № 63, тому відсутні підстави для його розірвання. Крім того, як зазначається у Висновку моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-03-03-000120, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НЕЙРОТЕК», відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не встановлено. Враховуючи зазначене, у КНП «Звягельська багатопрофільна лікарня» ЗМР відсутні підстави для розірвання Договору про закупівлю від 07.02.2025 № 63. Додатки: 1. Видаткова накладна № 1 від 26.02.2025 року – копія, на одному аркуші. 2. Платіжна інструкція № 438 від 04.03.2025 року – копія, на одному аркуші. Генеральний директор Василь БОРИС
Дата публікації звіту: 31.03.2025 14:27

Запити/Пояснення