-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги
Завершена
7 921 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 19 608.85 UAH
мін. крок: 0.2% або 19 608.85 UAH
Номер:
44a6f7dab2474f18aa6c28effce3eccd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-10-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
10.02.2025 15:10 - 04.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2025
№ 8-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.02.2025 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2025-01-06-004186-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено невстановлення Замовником у тендерній документації та проєкті договору про закупівлю, і як наслідок в умовах укладених договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2, вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах № 1-2, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1 КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ» та по лоту № 2 ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ», відповідності умов укладених договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1 та № 2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити, зокрема, шляхом приведенням умов догорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2 до вимог статей 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди та, вжиттям заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1-2, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах № 1-2, відповідність умов укладених договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 06.01.2025 № 4, тендерна пропозиція учасників-переможців по лоту № 1 КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ», по лоту № 2 ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою по лоту № 1 від 15.01.2025 № 12, по лоту № 2 від 15.01.2025 № 13, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по лотах № 1-2 від 15.01.2025, договори про закупівлю по лоту № 1 від 21.01.2025 № 18, по лоту № 2 від 21.01.2025 № 17, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 18.02.2025.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, наданої Замовником, закупівля «ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги» фінансується, зокрема, за бюджетною програмою КПКВК - 0611403 «Забезпечення харчуванням учнiв початкових класiв закладiв загальної середньої освiти за рахунок субвенцiї з державного бюджету мiсцевим бюджетам». До очікуваної вартості предмета закупівлі включена вартість харчування дітей початкових класів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році».
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-01-06-004186-a поширюються умови Рамкової угоди.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Статтею 5 Рамкової угоди визначені наступні правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладення з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладення з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладення з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 16 Рамкової угоди передбачено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди визначено вимогу щодо зберігання документів: Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) та, як наслідок в умовах укладених договорах про закупівлю по лотах № 1 та № 2 не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Період усунення порушень:
26.02.2025 22:16 - 13.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2025 22:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі - ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (UA-2025-01-06-004186-a) між замовником та контрагентами були укладені додаткові угоди до Договору про закупівлю послуг з харчування учнів 1-4 класів та 5-11 класів, віднесених до пільгових категорій, у закладах загальної середньої освіти Малинської міської ради ЛОТ №1 від 21.01.2025 року № 18 та Договору про закупівлю послуг з харчування учнів 1-4 класів та 5-11 класів, віднесених до пільгових категорій, у закладах загальної середньої освіти Малинської міської ради ЛОТ №2 від 21.01.2025 року № 17 (додаються) щодо приведення умов вищезазначених договорів до вимог статей 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди та вжито заходів щодо недопущення уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель встановлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи (наказ про проведення роз’яснювальної роботи додається).
Дата публікації звіту:
03.03.2025 11:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом приведення умов догорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2 до вимог законодавства та шляхом проведення роз’яснювальної роботи.
Дата публікації:
03.03.2025 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
b853111273bb42ce862d50be69dac7c0
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.02.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-06-004186-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
4. Чи включена до очікуваної вартості предмета закупівлі вартість харчування дітей початкових класів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році»?
5. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників за лотом 1 КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" та за лотом 2 ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ на відповідність тендерній документації Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником за лотом 2 ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ на відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.01.2025 № 3, як того вимагалось розділом 1 Додатку 1 з копіями наявних двох договорів з актами приймання-передачі наданих послуг за кожним договором, який вказаний у Довідці.
Проте, на підтвердження виконання договору про закупівлю від 22.01.2024 № 4-m у складі тендерної пропозиції надано зведені акти приймання-передачі послуг на загальну суму 7 359 687,00грн, тоді як загальна вартість вказаного договору (з врахуванням внесених змін) становить 7 749 703,80 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1eb03c7c0f214c449437660cf3932f6f
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
18.02.2025 16:38
Опис:
10.02.2025 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області розпочато моніторинг закупівлі - ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги.
У рамках вищезазначеного моніторингу надійшов запит від Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
4. Чи включена до очікуваної вартості предмета закупівлі вартість харчування дітей початкових класів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році»?
5. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників за лотом 1 КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" та за лотом 2 ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ на відповідність тендерній документації Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником за лотом 2 ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ на відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.01.2025 № 3, як того вимагалось розділом 1 Додатку 1 з копіями наявних двох договорів з актами приймання-передачі наданих послуг за кожним договором, який вказаний у Довідці.
Проте, на підтвердження виконання договору про закупівлю від 22.01.2024 № 4-m у складі тендерної пропозиції надано зведені акти приймання-передачі послуг на загальну суму 7 359 687,00грн, тоді як загальна вартість вказаного договору (з врахуванням внесених змін) становить 7 749 703,80 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ?
Мною, Дмитром ГЕРАСИМЕНКОМ, уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області, розглянуто вищезазначений запит та вирішено надати пояснення наступного змісту:
Щодо першого питання запиту:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснений з врахуванням основних положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було також враховано рішення 65-ї сесії Малинської міської ради восьмого скликання від 24.12.2024 №1396 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Малинської міської територіальної громади у 2025 році» (що додається), кількість дітей, які мають право на безоплатне гаряче харчування в комунальних закладах загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету, тривалість освітнього процесу (кількість днів в які мають надаватися послуги) та додатково виділені кошторисні призначення, які мали б бути достатніми для закупівлі необхідного обсягу послуг до 01.06.2025 року.
Технічні та якісні характеристики визначалися з урахуванням норм чинного законодавства України, що регламентують відповідні відносини.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, з врахуванням кількості дітей, які мають право на безоплатне гаряче харчування в комунальних закладах загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету та тривалості освітнього процесу.
Очікувану вартість визначено відповідно до кошторисних призначень, виділених замовникові на дані цілі.
Щодо другого питання запиту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення було опубліковано на власному веб-сайті замовника (посилання для перегляду: http://osvita.zt.ua/prozoro/).
Щодо третього питання запиту:
Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету (включаючи кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) (КПКВК – 0611021 Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету; КПКВК – 0611403 Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) (довідка про зміни до кошторису на 2025 рік, довідка про зміни до річного розпису на 2025 рік та кошторис на 2025 рік додаються).
Щодо четвертого питання запиту:
До очікуваної вартості предмета закупівлі включено вартість харчування дітей початкових класів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році».
Щодо п’ятого питання запиту:
Згідно із частиною дев’ятою статті 29 Закону та пунктом 36 Особливостей замовник після розкриття тендерних пропозицій розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Ні Закон, ні Особливості не містять жодних норм стосовно обов’язку уповноважених осіб здійснювати оцінку/розгляд допущених учасниками формальних помилок, встановлювати будь-які факти стосовно допущених учасниками формальних помилок, зокрема і приймати якість рішення та складати якісь протоколи щодо допущених учасниками формальних помилок. Закон лише визначає, що формальні помилки не можуть слугувати підставою для відхилення тендерних пропозицій. Уповноважені особи своїми рішеннями (протоколами) жодним чином не впливають на допущені учасниками формальні помилки і не зобов’язані приймати жодних рішень щодо «встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок. Після розкриття тендерних пропозицій замовник лише розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації і за результатами такого розгляду приймає вже відповідне рішення за наявності відповідних підстав, передбачених Законом, а зараз і Особливостями. Саме рішення про відхилення розглянутої тендерної пропозиції чи визначення учасника переможцем є рішенням уповноваженої особи, яке має бути відповідно письмово оформлене.
Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отож замовник повністю виконав існуючі, чітко визначені вимоги Закону в цій частині. Приймати рішення чи складати протоколи, які не віднесені до компетенції уповноважених осіб Законом, вони не зобов’язані.
Стосовно допущених учасниками ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ та КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» формальних помилок повідомляємо, що їх виявлення провадилося під час розгляду їх тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у порядку статті 29 Закону і жодних окремих протоколів з цього приводу Закон не вимагає складати.
Щодо шостого питання запиту:
Згідно із частиною дев’ятою статті 29 Закону та пунктом 36 Особливостей замовник після розкриття тендерних пропозицій розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Тобто замовник лише перевіряє чи відповідає тендерна пропозиція учасника викладеним у тендерній документації вимогам.
Відповідно до п.п. 4-6 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
4) Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Ця довідка повинна містити інформацію про наявний в учасника документально підтверджений виконання аналогічних договорів відповідно до вимог встановленого у цій тендерній документації однойменного кваліфікаційного критерія, дату та номер кожного аналогічного договору, назву замовника, інформацію про кількість закладів освіти, в яких надавалися послуги згідно із аналогічним договором, а також інформацію про приблизну кількість дітей, які харчувалися згідно із цим договором.
5) Договорів, вказаних у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), як аналогічні.
6) Актів приймання-передачі наданих послуг за кожним договором, який вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), як аналогічні, або звіту про виконання договору про закупівлю – якщо аналогічний договір укладався згідно із Законом/Особливостями.
Жодних інших вимог в цій частині тендерна документація не містила і не містить, в тому числі і вимог про надання усіх актів чи актів на усю суму, визначену у договорі.
На виконання даної вищезазначеної вимоги тендерної документації учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (арк.25 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Договір про закупівлю послуг з харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, інших категорій учнів у закладах загальної середньої освіти Ємільчинської селищної ради № 4-m від 22.01.2024 року з додатками (арк. арк. 26-34 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Додаткову угоду №1 від 22.01.2024 року (арк.35 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Додаткову угоду № 2 від 23.08.2024 року (арк. арк. 36-37 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Зведені акти приймання-передачі наданих послуг (арк. арк. 38-60 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Договір про закупівлю послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області № 1 від 08.03.2024 року з додатками (арк. арк. 1-10 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»), Додаткова угода № 1 від 03.09.2024 р. (арк. арк. 11-14 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»), Додаткова угода № 2 від27.12.2024 р. з додатком (арк. арк. 15-17 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»), Додаткова угода № 3 від 30.12.2024 р. (арк. арк. 18-19 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»), Зведені акти приймання-передачі наданих послуг (арк. арк. 20-27 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»). Отже, учасником процедури закупівлі були виконані усі умови тендерної документації у цій частині.
Так як, тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання документів, що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору саме на всю суму договору, у замовника не було жодних підстав як для відхилення тендерної пропозиції ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ, так і розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей.
Дана позиція замовника підтверджується також і практикою АМКУ при розгляді аналогічної справи, зокрема рішенням Комісії від 28.08.2024 № 14484-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-04-16-008286-a.
Номер:
d7a83b1436354d139f7efed860efef3b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.02.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-06-004186-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
4. Чи включена до очікуваної вартості предмета закупівлі вартість харчування дітей початкових класів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році»?
5. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників за лотом 1 КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" та за лотом 2 ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ на відповідність тендерній документації Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником за лотом 2 ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ на відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.01.2025 № 3, як того вимагалось розділом 1 Додатку 1 з копіями наявних двох договорів з актами приймання-передачі наданих послуг за кожним договором, який вказаний у Довідці.
Проте, на підтвердження виконання договору про закупівлю від 22.01.2024 № 4-m у складі тендерної пропозиції надано зведені акти приймання-передачі послуг на загальну суму 7 359 687,00грн, тоді як загальна вартість вказаного договору (з врахуванням внесених змін) становить 7 749 703,80 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4713343f126c4f8cb2f2b63901b16a95
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
18.02.2025 16:39
Опис:
10.02.2025 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області розпочато моніторинг закупівлі - ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги.
У рамках вищезазначеного моніторингу надійшов запит від Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
4. Чи включена до очікуваної вартості предмета закупівлі вартість харчування дітей початкових класів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році»?
5. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників за лотом 1 КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" та за лотом 2 ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ на відповідність тендерній документації Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником за лотом 2 ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ на відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.01.2025 № 3, як того вимагалось розділом 1 Додатку 1 з копіями наявних двох договорів з актами приймання-передачі наданих послуг за кожним договором, який вказаний у Довідці.
Проте, на підтвердження виконання договору про закупівлю від 22.01.2024 № 4-m у складі тендерної пропозиції надано зведені акти приймання-передачі послуг на загальну суму 7 359 687,00грн, тоді як загальна вартість вказаного договору (з врахуванням внесених змін) становить 7 749 703,80 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ?
Мною, Дмитром ГЕРАСИМЕНКОМ, уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області, розглянуто вищезазначений запит та вирішено надати пояснення наступного змісту:
Щодо першого питання запиту:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснений з врахуванням основних положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було також враховано рішення 65-ї сесії Малинської міської ради восьмого скликання від 24.12.2024 №1396 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Малинської міської територіальної громади у 2025 році» (що додається), кількість дітей, які мають право на безоплатне гаряче харчування в комунальних закладах загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету, тривалість освітнього процесу (кількість днів в які мають надаватися послуги) та додатково виділені кошторисні призначення, які мали б бути достатніми для закупівлі необхідного обсягу послуг до 01.06.2025 року.
Технічні та якісні характеристики визначалися з урахуванням норм чинного законодавства України, що регламентують відповідні відносини.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, з врахуванням кількості дітей, які мають право на безоплатне гаряче харчування в комунальних закладах загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету та тривалості освітнього процесу.
Очікувану вартість визначено відповідно до кошторисних призначень, виділених замовникові на дані цілі.
Щодо другого питання запиту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення було опубліковано на власному веб-сайті замовника (посилання для перегляду: http://osvita.zt.ua/prozoro/).
Щодо третього питання запиту:
Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету (включаючи кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) (КПКВК – 0611021 Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету; КПКВК – 0611403 Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) (довідка про зміни до кошторису на 2025 рік, довідка про зміни до річного розпису на 2025 рік та кошторис на 2025 рік додаються).
Щодо четвертого питання запиту:
До очікуваної вартості предмета закупівлі включено вартість харчування дітей початкових класів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році».
Щодо п’ятого питання запиту:
Згідно із частиною дев’ятою статті 29 Закону та пунктом 36 Особливостей замовник після розкриття тендерних пропозицій розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Ні Закон, ні Особливості не містять жодних норм стосовно обов’язку уповноважених осіб здійснювати оцінку/розгляд допущених учасниками формальних помилок, встановлювати будь-які факти стосовно допущених учасниками формальних помилок, зокрема і приймати якість рішення та складати якісь протоколи щодо допущених учасниками формальних помилок. Закон лише визначає, що формальні помилки не можуть слугувати підставою для відхилення тендерних пропозицій. Уповноважені особи своїми рішеннями (протоколами) жодним чином не впливають на допущені учасниками формальні помилки і не зобов’язані приймати жодних рішень щодо «встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок. Після розкриття тендерних пропозицій замовник лише розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації і за результатами такого розгляду приймає вже відповідне рішення за наявності відповідних підстав, передбачених Законом, а зараз і Особливостями. Саме рішення про відхилення розглянутої тендерної пропозиції чи визначення учасника переможцем є рішенням уповноваженої особи, яке має бути відповідно письмово оформлене.
Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отож замовник повністю виконав існуючі, чітко визначені вимоги Закону в цій частині. Приймати рішення чи складати протоколи, які не віднесені до компетенції уповноважених осіб Законом, вони не зобов’язані.
Стосовно допущених учасниками ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ та КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» формальних помилок повідомляємо, що їх виявлення провадилося під час розгляду їх тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у порядку статті 29 Закону і жодних окремих протоколів з цього приводу Закон не вимагає складати.
Щодо шостого питання запиту:
Згідно із частиною дев’ятою статті 29 Закону та пунктом 36 Особливостей замовник після розкриття тендерних пропозицій розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Тобто замовник лише перевіряє чи відповідає тендерна пропозиція учасника викладеним у тендерній документації вимогам.
Відповідно до п.п. 4-6 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
4) Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Ця довідка повинна містити інформацію про наявний в учасника документально підтверджений виконання аналогічних договорів відповідно до вимог встановленого у цій тендерній документації однойменного кваліфікаційного критерія, дату та номер кожного аналогічного договору, назву замовника, інформацію про кількість закладів освіти, в яких надавалися послуги згідно із аналогічним договором, а також інформацію про приблизну кількість дітей, які харчувалися згідно із цим договором.
5) Договорів, вказаних у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), як аналогічні.
6) Актів приймання-передачі наданих послуг за кожним договором, який вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), як аналогічні, або звіту про виконання договору про закупівлю – якщо аналогічний договір укладався згідно із Законом/Особливостями.
Жодних інших вимог в цій частині тендерна документація не містила і не містить, в тому числі і вимог про надання усіх актів чи актів на усю суму, визначену у договорі.
На виконання даної вищезазначеної вимоги тендерної документації учасником процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (арк.25 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Договір про закупівлю послуг з харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, інших категорій учнів у закладах загальної середньої освіти Ємільчинської селищної ради № 4-m від 22.01.2024 року з додатками (арк. арк. 26-34 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Додаткову угоду №1 від 22.01.2024 року (арк.35 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Додаткову угоду № 2 від 23.08.2024 року (арк. арк. 36-37 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Зведені акти приймання-передачі наданих послуг (арк. арк. 38-60 файлу «ВО Малин пропозиція 1-60.pdf»), Договір про закупівлю послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Коростенського району Житомирської області № 1 від 08.03.2024 року з додатками (арк. арк. 1-10 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»), Додаткова угода № 1 від 03.09.2024 р. (арк. арк. 11-14 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»), Додаткова угода № 2 від27.12.2024 р. з додатком (арк. арк. 15-17 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»), Додаткова угода № 3 від 30.12.2024 р. (арк. арк. 18-19 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»), Зведені акти приймання-передачі наданих послуг (арк. арк. 20-27 файлу «ВО Малин пропозиція 61-90.pdf»). Отже, учасником процедури закупівлі були виконані усі умови тендерної документації у цій частині.
Так як, тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання документів, що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору саме на всю суму договору, у замовника не було жодних підстав як для відхилення тендерної пропозиції ТОВ СВІТ ІНВЕСТ СІТ, так і розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей.
Дана позиція замовника підтверджується також і практикою АМКУ при розгляді аналогічної справи, зокрема рішенням Комісії від 28.08.2024 № 14484-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-04-16-008286-a.