-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія»)
Торги відмінено
2 421 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 210.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 210.00 UAH
Номер:
e43798de41e144269fd6a50c5cb2f616
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000179
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
25.03.2025 11:42 - 16.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2025 № 122
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-01-03-000732-a 03.01.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання стану виконання Замовником рішення органу оскарження від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз, встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо виконання Рішення органу оскарження від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз, та здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу - 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.01.2025 № 2, рішення Комісії АМКУ від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 31.03.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» від 10.01.2025 № UA-2025-01-03-000732-a.b1 щодо оскарження умов тендерної документації.
За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз, відповідно до якого: «Зобов'язати виконавчий комітет Баришівської селищної ради Броварського району Київської області (код ЄДРПОУ: 43560334) відмінити процедуру закупівлі – "Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 "Електрична енергія")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-000732-a».
Згідно з частиною двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Однак, відповідно до інформації в електронній системі закупівель на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз у тридцятиденний строк з дня його прийняття органом оскарження.
Враховуючи вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень, щодо причин невиконання рішення Комісії АМКУ від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз.
Відповідно до наданих Замовником пояснень, зазначено наступне: «…На рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2025 № № 1446-р/пк-пз направлена відповідь та протокол про відміну закупівлі Електрична енергія 14 лютого 2025 року.» та до пояснень долучено відповідні документи.
Разом з тим, відповідно до частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 встановлено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Однак, відповідно до інформації на вебпорталі Уповноваженого органу поточний статус процедури закупівлі станом на 14.04.2025 - «Подання пропозицій».
Таким чином, Замовником на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, не було виконано рішення Комісії АМКУ від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз, в частині відміни процедури закупівлі – «Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія»)».
Період усунення порушень:
15.04.2025 15:35 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 15:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день! Здійснили заходи щодо виконання Рішення органу оскарження від 30.01.2025 № 1446-р/пк-пз було звернення до системи zakupivli pro до усунення технічної помилки в системі відмінити процедуру закупівлі «Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія»)» 22.04.2025 року дана закупівля розблокована та торги відміняються 03.05.2025 року.
Дата публікації звіту:
22.04.2025 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
33053cc90e774a42b5e42507e7a73943
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Електрична енергія, ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-03-000732-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Прошу надати обґрунтовані пояснення, щодо причин невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2025 № № 1446-р/пк-пз?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d3247c8d9312472bb1a1eb13a55b686c
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 25.03.2024 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-M-2025-03-24-000179
Дата опублікування:
31.03.2025 16:50
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 25.03.2024 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-M-2025-03-24-000179) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи)
Відповідь на перше питання щодо обґрунтування розміру витрат, визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості повідомляємо, що Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу електричної енергії за календарний рік (бюджетний період) 2023 – 2024 роки. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» за посиланням https://www.oree.com.ua/ в розділі «Середньозважені ціни ВДР та РДН».
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Відповідь на друге питання
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. https://baryshivska-gromada.gov.ua/
3. На рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2025 № № 1446-р/пк-пз направлена відповідь та протокол про відміну закупівлі Електрична енергія 14 лютого 2025 року.