-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича
Завершена
877 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 774.10 UAH
мін. крок: 1% або 8 774.10 UAH
Номер:
96bdcc60ce7e408496bf5f10b4f51483
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2025 00:00
Період моніторингу:
15.01.2025 10:58 - 06.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2025 № 4-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.01.2025 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-01-02-007886-a 02.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правомірності застосування обраної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 11-2 Особливостей.
За результатами відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 та пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП Яцків Руслана Іванівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірності застосування обраної процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди, звіту про виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» на 2025 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.01.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Яцків Руслана Іванівна, вимогу про усунення невідповідностей до 14 січня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2025 №5-п, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2025, договір про закупівлю від 20.01.2025 №39 (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 24.01.2025 до Договору щодо розірвання Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 24.01.2025, відповіді Замовника на пояснення від 20.01.2025 та від 26.01.2025 року, звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту абзацу першого пункту 28 та пункту 47 Особливостей.
Зокрема, у пункті 7 Розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) Замовником зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця. До інформації щодо субпідрядника/співвиконавця відносяться наступні відомості: повне найменування; місцезнаходження; платіжні реквізити; код за ЄДРПОУ; довідка про відсутність підстав, визначених п 47. Для субпідрядників/співвиконавців: У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Замовник перевіряє кожного з таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених п 47 для Учасника процедури закупівлі. Для об’єднань Учасників: У разі участі об’єднання Учасників підтвердження відсутності підстав, визначених п.47 Особливостей здійснюється щодо кожного такого Учасника», чим порушено пункт 47 Особливостей, оскільки видом предмета закупівлі є товар (яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича), а вищевказана вимога встановлюється в тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 11-2 Особливостей, Замовником здійснено закупівлю товару «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, тоді як предмет закупівлі відноситься до Переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями.
В ході проведення моніторингу органом державного фінансового контролю 22.01.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику, щодо причини закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» шляхом проведення відкритих торгів з особливостями замість застосування електронного каталогу. Замовником 26.01.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь щодо врахування викладеного зауваження та прийнято рішення про розірвання договору з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями.
Період усунення порушень:
29.01.2025 09:56 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2025 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
dce696837208497991f679d484b8ec6a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
673fdad2b9504f0aad3891915f1bad63
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.01.2025 15:12
Опис:
Відповідь на запит
На адресу замовника надійшов запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
На Ваш запит повідомляємо,що під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг замовник дотримається вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель та прозорого використання бюджетних коштів, в тому числі і ПКМУ № 710 від 11.10.2016р. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Виходячи зі змісту цієї норми, визначається обов’язковість наявності такого обґрунтування щодо публічних закупівель у розпорядників бюджетних коштів, а також оприлюднення такого обґрунтування при проведенні процедур закупівель. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 року №1266) замовник оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені під час розробки та затвердження тендерної документації у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших вимог законодавства про безпечнiсть та окремi показники якостi харчових продуктiв. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Для розрахунку очікуваної вартості брались для порівняння ціни на аналогічний товар інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Ргогогго» (проводили моніторинг цін на «Ргогогго»), а також ціну формували на підставі попередніх закупівель з урахуванням індексу інфляції. Обгрунтування закупівлі оприлюднено на сторінці замовника https://opnl.if.ua/procurement-information/
Примірне обгрунтування використано за зразком https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs, https://dnp.dasu.gov.ua/ua/plugins/userPages/284 , https://infobox.prozorro.org/articles/yak-sklasti-ta-oprilyudniti-obgruntuvannya-zakupivli-poradi-zamovnikam
Очікувана вартість предмета закупівлі обумовлена аналізом фактичної потреби Замовника (в т.ч. територіально відокремлених підрозділів у складі) за календарний рік, даними сайту Prozorro Market, відкритою інформацією з мережі та аналізом наявної інформації на ринку товарів з урахуванням вимог максимальної ефективності та економії. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник використав методики: 1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін: • здійснив пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; • провів статистичні розрахунки виведення зваженого значення очікуваної вартості. 2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів: • скоригувати ціну договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Національний банк України (НБУ) погіршив прогноз інфляції на 2025 рік із 6,6% до 6,9%. Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення отриманих даних.
Посилання на веб-сторінки супермаркетів
https://halytska-svizhyna.ua/yalovichina/
https://halytska-svizhyna.ua/svinina/
https://velmart.ua/product-category/meat-fish-poultry/
https://silpo.ua/product/yalovycha-zadnia-chastyna-bez-kistky-okholodzhena-32643?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAhbi8BhDIARIsAJLOludO8yOwvsb0-wTVMu8kLPMoGGCzTVJ2EsWJR18Pes4jzJLljh68-8AaAuMPEALw_wcB
https://epicentrk.ua/ua/shop/govyadina/
https://vse.ua/ct/9353/?ff=148614&city=if
https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/meat-food/meat/beef/
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-004939-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-30-002255-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-29-001008-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-010145-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-007842-a
Вимоги до предмета закупівлі
. Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим стандартам. Якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ, ГОСТ, ТУУ, ТУ або іншому нормативному документу
2. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, з урахуванням температурного режиму транспортування.
3. Товар повинен постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ГОСТів.
Поставка Товарів здійснюється на підставі заявки Замовника згідно з затвердженим графіком. Графік поставки продукції може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника. Періодичність поставки: орієнтовно 2 рази на тиждень понеділок, четвер кожного тижня
Завантажувально-розвантажувальні роботи та доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 2 годин.
Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують якість продукції: зразки документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати заводу-виробника або паспорт заводу-виробника, або сертифікованої лабораторії, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі).
Примітки:
1) При невідповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам цієї тендерної документації
2 ) В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз ”або еквівалент".
Учасник письмово гарантує(лист довільної форми), що товари, які наведені в переліку мають відповідну документацію, яка підтверджує якість до чинного законодавства України та яка обов’язково додається при поставці товару.
Учасник письмово (лист довільної форми) гарантує зменшення ціни на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін.
Місце поставки : вул. Медична, 15 м. Івано-Франківськ, 76011
Яловичина, телятина – 600кг
М'ясо свійської птиці -4300кг
Печінка яловича - 960кг
та
вул.Медична 1, с. Підмихайлівці Івано-Франківська обл
Яловичина, телятина – 300кг
М'ясо свійської птиці -2150кг
Печінка яловича - 480кг
Завантажувально-розвантажувальні роботи та доставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок на протязі 2 годин.
З метою виконання вимог частин першої та другої статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку повинні застосовувати системи процедури, що забезпечують доступність такої інформації компетентному органу за його запитами. Інформація повинна зберігатися протягом шести місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні.
Номер:
6d3a1efc590a4825ba356e3cc7254b77
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
22.01.2025 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Чому Замовником всупереч вимог пункту 11-2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» для закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича, в той час, як вказаний товар відноситься до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6e48f2300acc4feda6c3b9faca7bb8c9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.01.2025 13:29
Опис:
Відповідь на запит
На адресу замовника надійшов запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-007886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: Чому Замовником всупереч вимог пункту 11-2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» для закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича, в той час, як вказаний товар відноситься до переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
На Ваш запит повідомляємо. Замовником враховано Ваші зауваження та прийнято рішення про розірвання договору з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями .
Додаткову угоду про розірвання оприлюднено 24.01.2025 року. (Додається)