• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо)» Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці ; Печінка яловича

Завершена

877 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 774.10 UAH
Номер: 96bdcc60ce7e408496bf5f10b4f51483
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 15.01.2025 10:58 - 06.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.01.2025 № 4-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 15.01.2025 № 4-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-01-02-007886-a 02.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, tanjaryda@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності застосування обраної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 11-2 Особливостей. За результатами відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 та пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ФОП Яцків Руслана Іванівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правомірності застосування обраної процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди, звіту про виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» на 2025 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.01.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Яцків Руслана Іванівна, вимогу про усунення невідповідностей до 14 січня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2025 №5-п, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2025, договір про закупівлю від 20.01.2025 №39 (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 24.01.2025 до Договору щодо розірвання Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 24.01.2025, відповіді Замовника на пояснення від 20.01.2025 та від 26.01.2025 року, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту абзацу першого пункту 28 та пункту 47 Особливостей. Зокрема, у пункті 7 Розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) Замовником зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця. До інформації щодо субпідрядника/співвиконавця відносяться наступні відомості: повне найменування; місцезнаходження; платіжні реквізити; код за ЄДРПОУ; довідка про відсутність підстав, визначених п 47. Для субпідрядників/співвиконавців: У разі якщо Учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, Замовник перевіряє кожного з таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених п 47 для Учасника процедури закупівлі. Для об’єднань Учасників: У разі участі об’єднання Учасників підтвердження відсутності підстав, визначених п.47 Особливостей здійснюється щодо кожного такого Учасника», чим порушено пункт 47 Особливостей, оскільки видом предмета закупівлі є товар (яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича), а вищевказана вимога встановлюється в тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 11-2 Особливостей, Замовником здійснено закупівлю товару «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, тоді як предмет закупівлі відноситься до Переліку продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями. В ході проведення моніторингу органом державного фінансового контролю 22.01.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику, щодо причини закупівлі предмету «ДК 021:2015: 15110000-2: М’ясо (М’ясо) Яловичина, телятина М'ясо свійської птиці; Печінка яловича» шляхом проведення відкритих торгів з особливостями замість застосування електронного каталогу. Замовником 26.01.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь щодо врахування викладеного зауваження та прийнято рішення про розірвання договору з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями.
Період усунення порушень: 29.01.2025 09:56 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2025 09:56

Запити/Пояснення