-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобілі вантажні Mitsubishi L200 2,4 TD типу пікап або еквівалент для потреб ЗСУ та інших військових формувань
закупівля здійснюється для потреб ЗСУ та інших військових формувань
Завершена
34 526 660.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 345 266.60 UAH
мін. крок: 1% або 345 266.60 UAH
Номер:
c169c5e4ed9545e08b539d567e02d954
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-28-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 14:59 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2025-01-02-005896-a 02.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НОВА ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ», ТОВ «МЕГАКАРС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02 січня 2025 року № 4, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «НОВА ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» (далі – ТОВ «НОВА ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ»), «МЕГАКАРС» (далі – ТОВ «МЕГАКАРС»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 15 січня 2025 року № 9, вимогу про усунення невідповідностей до 17 січня 2025 року, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 20 січня 2025 року № 14, договір від 27 січня 2025 року № 13/01-25 на суму 34 290 000,00 гривень з ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отриманий 05 лютого 2025 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.02.2025 18:13 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2025 18:13
Запити/Пояснення
Номер:
0c9244fa80d24843b88cb887a635b194
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2025 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Автомобілі вантажні Mitsubishi L200 2,4 TD типу пікап або еквівалент для потреб ЗСУ та інших військових формувань (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-02-005896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c2fa9807283141afb9b2d5a641209d5e
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
05.02.2025 14:34
Опис:
У відповідь на Ваш запит Виконавчий комітет ВМР надає пояснення (інформації та документи):
1.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлена зверненням окремого структурного підрозділу Збройних сил України в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися департаментом цивільного захисту Вінницької міської ради відповідно до запиту військової частини(додається), які будуть використовувати дані автомобілі для забезпечення обороноздатності.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид товару враховуючи потребу у закупівлі даного товару на відповідний рік. При визначені ціни товару за одиницю використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua/, https://hotline.ua/ та отриманих цінових пропозицій від потенційних постачальників (додаються). Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами за одиницю товару :
- ТОВ «Автоград» - 1 734 000 грн з ПДВ;
- ТОВ «Автоальянс-Захід»-1 730 000 грн з ПДВ;
- ТОВ «Мегакарс»-1 715 000 грн з ПДВ.
Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином: - середньоарифметична ціна за одиницю товару становить 1 726 333,33 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (1734000,00 грн.+1730000,00 грн. + 1715000,00 грн.) /3 .
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 34 526 660,00 грн. з ПДВ із розрахунку 1 726 333 грн. з ПДВ за одиницю товару та розрахована за формулою 1 726 333 х 20= 34 526 660,00 грн з ПДВ.
2. Надаємо інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме : посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі https://www.vmr.gov.ua/viddil-obliku-ta-zvitnosti#parentHorizontalTab3|undefined7
3. Закупівля здійснюється для потреб військових формувань відповідно до їх запитів. Запит з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку надається.