-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки - водолічильників крильчастих та засобів обліку теплової енергії
Завершена
462 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 311.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 311.25 UAH
Номер:
fa81d1f0045e4298966b7eec2c8e6ce1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 15:17 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2025 №11-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.02.2025 №11-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2025-01-02-005650-a 02.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «Науково - виробничий центр оцінки відповідності «ЮГ»», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 02.01.2025, рішення комісії АМКУ від 23.01.2025 № 1022-р/пк-пз та від 30.01.2025 № 1447-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Науково - виробничий центр оцінки відповідності «ЮГ»» (далі – ПП «Науково - виробничий центр оцінки відповідності «ЮГ»»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2025 № б/н, вимогу про усунення невідповідностей до 05.02.2025 17:22, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 12.02.2025 № 276-25/15 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 28.02.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Розмір очікуваної вартості закупівлі визначено Замовником у сумі 462 250,00 грн.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.02.2025 про надання інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості, Замовник 28.02.2025 зазначив, що «Визначення очікуваної вартості проводилось на підставі запитів (у кількості 3 шт.) на отримання комерційних пропозицій (отримано 2 шт.) та аналіз ринку, щодо цін використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі (ціни з дійсних Договорів які знаходяться у відкритому доступі на сайті Prozorro). Для розрахунку використано дані цінових пропозицій від ДП «Вінницястандартметрологія» та ПП «НВЦ ОВ»ЮГ», які отримані згідно запитів та ціни на аналогічні послуги з відкритих джерел системи Prozorro (Договора від 2024 р. між «Тернопільміськтеплокомуненерго» та ПП «НВЦ ОВ»ЮГ» (ідентифікатор закупівлі ua-2024-01-05-002959-a), а також «Міські теплові мережі» м.Запоріжжя та ТОВ «Рівнестандарт» (ідентифікатор закупівлі ua-2024-01-12-002849-a). І. Повірка. Теплолічильники усіх типів. 1. Визначаємо середню ціну по запитам. Σ= (908+780)/2=844 грн. без ПДВ.
Середня ціна за послугу з повірки від ТОВ «Рівнестандарт» - 250 грн. без ПДВ., від ПП «НВЦ ОВ»ЮГ» - Σ= (200+200+200+200+250+450)/6=250 грн. без ПДВ. Визначаємо середню ціну по даній послузі: Σ= (844+250+250)/3=448 грн. без ПДВ. Вираховуємо загальну витрату: 728х448=326 144 грн. без ПДВ, або 391 372.80 грн. з ПДВ. Округляємо до 391 370 грн., з ПДВ».
Окрім цього, до свого пояснення Замовник надав отримані цінові пропозиції учасників, відповідно до яких розрахував очікувану вартість, зокрема: державного підприємства «Вінницястандартметрологія», вартість послуг за одиницю якого по повірці теплолічильників усіх типів, Ду < 100 (повірка на проливній установці Замовника) становить 780,0 грн без ПДВ, а також ПП «Науково - виробничий центр оцінки відповідності «ЮГ»», вартість цих же послуг за одиницю якого становить 908,0 грн без ПДВ.
За результатами відкритих торгів визнано переможцем торгів ПП «Науково - виробничий центр оцінки відповідності «ЮГ»» з остаточною ціновою пропозицією 199999,99 грн з ПДВ (у тому числі з вартістю послуг за одиницю по повірці теплолічильників одно- та двоканальних, складених або єдиних, усіх типів, для різних варіантів виконання (відкриті/закриті системи) з Ду < 100 (повірка на проливній установці Замовника) - 200,0 грн без ПДВ), з яким укладено договір про закупівлю від 12.02.2025 № 27625/15 на відповідну суму, що є меншою на 262250,01 грн або на 56,7% від очікуваної вартості процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
11.03.2025 17:07 - 15.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2025 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
d36fbe8a2cee4404a18853de514cfef2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2025 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з повірки засобів вимірювальної техніки – водолічильників крильчастих та засобів обліку теплової енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-02-005650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
675432fba6694d559a3bc5295db4edc1
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.02.2025 16:32
Опис:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором:№UA-2025-01-02-005650-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-02-24-000035.
25.02.2025 р. через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. При формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» керується примірною методикою, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, яка має рекомендаційний характер та самостійно визначає методику здійснення відповідного обґрунтування (очікувана вартість предмета закупівлі вищезазначеної закупівлі визначалась шляхом порівняння ринкових цін, а також аналізом ринку, щодо цін використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі).
Визначення очікуваної вартості проводилось на підставі запитів (у кількості 3 шт.) на отримання комерційних пропозицій (отримано 2 шт. ) та аналіз ринку, щодо цін використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі (ціни з дійсних Договорів які знаходяться у відкритому доступі на сайті Prozorro ).
Для розрахунку використано дані цінових пропозицій від ДП «Вінницястандартметрологія» та ПП «НВЦ ОВ»ЮГ», які отримані згідно запитів та ціни на аналогічні послуги з відкритих джерел системи Prozorro (Договора від 2024 р. між «Тернопільміськтеплокомуненерго» та ПП «НВЦ ОВ»ЮГ» (ідентифікатор закупівлі ua-2024-01-05-002959-a), а також «Міські теплові мережі» м.Запоріжжя та ТОВ «Рівнестандарт» (ідентифікатор закупівлі ua-2024-01-12-002849-a)).
І. Повірка. Теплолічильники усіх типів.
1. Визначаємо середню ціну по запитам.
Σ= (908+780)/2=844 грн. без ПДВ.
Середня ціна за послугу з повірки від ТОВ «Рівнестандарт» - 250 грн. без ПДВ., від ПП «НВЦ ОВ»ЮГ» - Σ= (200+200+200+200+250+450)/6=250 грн. без ПДВ.
Визначаємо середню ціну по даній послузі: Σ= (844+250+250)/3=448 грн. без ПДВ.
Вираховуємо загальну витрату: 728х448=326 144 грн. без ПДВ, або 391 372.80 грн. з ПДВ. Округляємо до 391 370 грн., з ПДВ.
ІІ. Повірка. Водолічильники DN ≤ 15.
1. Визначаємо середню ціну по запитам.
Σ= (34+84)/2=59 грн. без ПДВ.
Середня ціна за послугу з повірки від ТОВ «Рівнестандарт» - 40 грн. без ПДВ., від ПП «НВЦ ОВ»ЮГ» - 42 грн. без ПДВ.
Середня ціна на повірку водолічильників крильчатих з імпульсним виходом – 118 грн. без ПДВ.
Визначаємо середню ціну по даній послузі: Σ= (59+40+42)/3=47 грн. без ПДВ.
Вираховуємо загальну витрату: 414х47=19 458 грн. без ПДВ, або 23 349,60 грн. з ПДВ. Округляємо до 23 350 грн., з ПДВ.
Вираховуємо загальну витрату: 86х118=10 148 грн. без ПДВ, або 12 177,60 грн. з ПДВ. Округляємо до 12 180 грн., з ПДВ.
ІІІ. Повірка. Водолічильники 15 < DN ≤ 80.
1. Визначаємо середню ціну по запитам.
Σ= (227+330)/2=278,5 грн. без ПДВ.
Середня ціна за послугу з повірки від ТОВ «Рівнестандарт» DN 25…40 - 80 грн. без ПДВ., від ПП «НВЦ ОВ»ЮГ» DN 25…40 - 100 грн. без ПДВ.
Визначаємо середню ціну по даній послузі: Σ= (278,50+80+100)/3=152,80 грн. без ПДВ.
Вираховуємо загальну витрату: 83х152,80=12 682,40 грн. без ПДВ, або 15 218,88 грн. з ПДВ. Округляємо до 15 220 грн., з ПДВ.
Середня ціна за послугу з повірки від ТОВ «Рівнестандарт» DN 65…80 - 150 грн. без ПДВ., від ПП «НВЦ ОВ»ЮГ» DN 65…80 - 150 грн. без ПДВ.
Визначаємо середню ціну по даній послузі: Σ= (278,50+150+150)/3=192,80 грн. без ПДВ.
Вираховуємо загальну витрату: 87х192,80=16 773,6 грн. без ПДВ, або 20 128,32 грн. з ПДВ. Округляємо до 20 130 грн., з ПДВ.
Загальна очікувана вартість: Σ= 391 370+23 350+12 180+15 220+20 130=462 250 грн.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» були визначені на підставі реальних потреб та з урахуванням вимог визначених частиною другою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію з вимогами щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Тобто, ураховуючи викладене, замовник самостійно визначав необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства..
Копії документів додаються:
1. Запити та відповіді контрагентів.