• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Холодний асфальт, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, бруківка, цегла вогнетривка, мертель вогнетривкий, залізобетонні вироби лотки, залізобетонні вироби плити

ЛОТ 1 – Холодний асфальт; ЛОТ 2 – Емульсія бітумна ЕКШ-60; ЛОТ 3 – Бордюр тротуарний; ЛОТ 4 – Бетон; ЛОТ 5 – Бруківка; ЛОТ 6 – Цегла вогнетривка; ЛОТ 7 – Мертель вогнетривкий; ЛОТ 8 – Залізобетонні вироби лотки; ЛОТ 9 – Залізобетонні вироби плити

Завершена

23 021 346.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 325.00 UAH
Номер: 7cdb6c2e3107464595fd2fe82dceafcf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 27.03.2025 10:00 - 18.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 33-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26.03.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-01-02-001955-a 02.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1: ТОВ «АБЗ 1», по лоту № 7: ПП фірма «Юніор», ПП Папій А.В., ТОВ «Виробничо – торгівельна компанія «ВВВ», ФОП Марфут А.П., по лоту № 8: ТОВ «Альянс будівельників України», по лоту № 9: ТОВ «ЗЗВ «Дорожні та енергетичні конструкції», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.01.2025 № 43/2025, роз’яснення від 08.01.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 06.01.2025, рішення замовника від 28.01.2025 на вимогу про усунення порушення від 28.01.2025 за номером UA-2025-01-02-001955-a.b2, пояснення надані 07.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель; по лоту № 1: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ 1» (далі – ТОВ «АБЗ 1»), протокол рішення уповноваженої особи від 20.01.2025 № 57/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025, договір про закупівлю товарів від 31.01.2025 № 4752/ДЗЗ-25 на суму 1 438 997,70 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АБЗ 1», по лоту № 7: тендерні пропозиції учасників приватного підприємства фірми «Юніор» (далі – ПП фірма «Юніор»), фізичної особи – підприємця Папій Анастасії Володимирівни (далі – ПП Папій А.В.), фізичної особи – підприємця Марфут Андрія Петровича (далі – ФОП Марфут А.П.), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо – торгівельна компанія «ВВВ» (далі – ТОВ «Виробничо – торгівельна компанія «ВВВ»), протоколи рішення уповноваженої особи від 22.01.2025 № 80/2025, від 22.01.2025 № 82/2025, від 28.01.2025 № 87/2025, від 28.01.2025 № 91/2025, від 28.01.2025 № 92/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.01.2025, договір про закупівлю товарів від 12.02.2025 № 4763/ДЗЗ-25 на суму 744 6000 грн, укладений між Замовником та ФОП Марфут А.П.); по лоту № 8: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс будівельників України» (далі – ТОВ «Альянс будівельників України»), протоколи рішення уповноваженої особи від 20.01.2025 № 58/2025, від 20.01.2025 № 59/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.07.2025, договір про закупівлю товарів від 03.02.2025 № 4755/ДЗЗ-25 на суму 3 998 498,40 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Альянс будівельників України»; по лоту № 9: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (далі – ТОВ «ЗЗВ «Дорожні та енергетичні конструкції»), протокол рішення уповноваженої особи від 20.01.2025 № 66/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025, договір про закупівлю товарів від 04.02.2025 № 4756/ДЗЗ-25 на суму 6 318 043,74 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЗЗВ «Дорожні та енергетичні конструкції»).
Період усунення порушень: 10.04.2025 12:28 - 16.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2025 12:28

Запити/Пояснення