-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Холодний асфальт, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, бруківка, цегла вогнетривка, мертель вогнетривкий, залізобетонні вироби лотки, залізобетонні вироби плити
ЛОТ 1 – Холодний асфальт; ЛОТ 2 – Емульсія бітумна ЕКШ-60; ЛОТ 3 – Бордюр тротуарний; ЛОТ 4 – Бетон; ЛОТ 5 – Бруківка; ЛОТ 6 – Цегла вогнетривка; ЛОТ 7 – Мертель вогнетривкий; ЛОТ 8 – Залізобетонні вироби лотки; ЛОТ 9 – Залізобетонні вироби плити
Завершена
23 021 346.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 325.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 325.00 UAH
Номер:
7cdb6c2e3107464595fd2fe82dceafcf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
27.03.2025 10:00 - 18.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 33-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.03.2025 № 33-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-01-02-001955-a 02.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1: ТОВ «АБЗ 1», по лоту № 7: ПП фірма «Юніор», ПП Папій А.В., ТОВ «Виробничо – торгівельна компанія «ВВВ», ФОП Марфут А.П., по лоту № 8: ТОВ «Альянс будівельників України», по лоту № 9: ТОВ «ЗЗВ «Дорожні та енергетичні конструкції», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.01.2025 № 43/2025, роз’яснення від 08.01.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 06.01.2025, рішення замовника від 28.01.2025 на вимогу про усунення порушення від 28.01.2025 за номером UA-2025-01-02-001955-a.b2, пояснення надані 07.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель;
по лоту № 1: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ 1» (далі – ТОВ «АБЗ 1»), протокол рішення уповноваженої особи від 20.01.2025 № 57/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025, договір про закупівлю товарів від 31.01.2025 № 4752/ДЗЗ-25 на суму 1 438 997,70 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АБЗ 1»,
по лоту № 7: тендерні пропозиції учасників приватного підприємства фірми «Юніор» (далі – ПП фірма «Юніор»), фізичної особи – підприємця Папій Анастасії Володимирівни (далі – ПП Папій А.В.), фізичної особи – підприємця Марфут Андрія Петровича (далі – ФОП Марфут А.П.), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо – торгівельна компанія «ВВВ» (далі – ТОВ «Виробничо – торгівельна компанія «ВВВ»), протоколи рішення уповноваженої особи від 22.01.2025 № 80/2025, від 22.01.2025 № 82/2025, від 28.01.2025 № 87/2025, від 28.01.2025 № 91/2025, від 28.01.2025 № 92/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.01.2025, договір про закупівлю товарів від 12.02.2025 № 4763/ДЗЗ-25 на суму 744 6000 грн, укладений між Замовником та ФОП Марфут А.П.);
по лоту № 8: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс будівельників України» (далі – ТОВ «Альянс будівельників України»), протоколи рішення уповноваженої особи від 20.01.2025 № 58/2025, від 20.01.2025 № 59/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.07.2025, договір про закупівлю товарів від 03.02.2025 № 4755/ДЗЗ-25 на суму 3 998 498,40 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Альянс будівельників України»;
по лоту № 9: тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (далі – ТОВ «ЗЗВ «Дорожні та енергетичні конструкції»), протокол рішення уповноваженої особи від 20.01.2025 № 66/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025, договір про закупівлю товарів від 04.02.2025 № 4756/ДЗЗ-25 на суму 6 318 043,74 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЗЗВ «Дорожні та енергетичні конструкції»).
Період усунення порушень:
10.04.2025 12:28 - 16.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2025 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
74500aff9d1d451aabb6f10ee0278e7d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Холодний асфальт, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, бруківка, цегла вогнетривка, мертель вогнетривкий, залізобетонні вироби лотки, залізобетонні вироби плити» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-01-02-001955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4615c6ffc1534801a790e3e0174e0992
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару "Холодний асфальт, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, бруківка, цегла вогнетривка, мертель вогнетривкий, залізобетонні вироби лотки, залізобетонні вироби плити" оголошення № UA-2025-01-02-001955-a
Дата опублікування:
07.04.2025 16:21
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу UA-M-2025-03-26-000072 від 27.03.2025 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: "44110000-4 Конструкційні матеріали (Холодний асфальт, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, бруківка, цегла вогнетривка, мертель вогнетривкий, залізобетонні вироби лотки, залізобетонні вироби плити)" повідомляємо наступне:
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі запиту цінових пропозицій та моніторингу ринку. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника для виконання робіт з ремонту теплоенергетичного обладнання, будівель та споруд, благоустрою на підставі вимог чинних в Україні ДСТУ, ГОСТів, інших державних та галузевих нормативних документів, креслень та технічною документацією в даній сфері.
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/9B904ABA78696E29C2258C050044B6DC).
Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).
Номер:
e340208f15674060b78a675df3fc9828
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Холодний асфальт, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, бруківка, цегла вогнетривка, мертель вогнетривкий, залізобетонні вироби лотки, залізобетонні вироби плити» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-01-02-001955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f87d770737de48deba648e21bed4389b
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару "Холодний асфальт, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, бруківка, цегла вогнетривка, мертель вогнетривкий, залізобетонні вироби лотки, залізобетонні вироби плити" оголошення № UA-2025-01-02-001955-a
Дата опублікування:
07.04.2025 16:22
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу UA-M-2025-03-26-000072 від 27.03.2025 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: "44110000-4 Конструкційні матеріали (Холодний асфальт, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, бруківка, цегла вогнетривка, мертель вогнетривкий, залізобетонні вироби лотки, залізобетонні вироби плити)" повідомляємо наступне:
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі запиту цінових пропозицій та моніторингу ринку. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника для виконання робіт з ремонту теплоенергетичного обладнання, будівель та споруд, благоустрою на підставі вимог чинних в Україні ДСТУ, ГОСТів, інших державних та галузевих нормативних документів, креслень та технічною документацією в даній сфері.
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/9B904ABA78696E29C2258C050044B6DC).
Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).