-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D9))
Завершена
803 772.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 018.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 018.86 UAH
Номер:
5de5a1ebc1b1454babead51891e498ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 17:18 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 № 133
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2025-01-02-001220-a 02.01.2025
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу, установлено недотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», установлено порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 15.01.2025 № 651-р/пк-пз, від 22.01.2025 № 974-р/пк-пз, від 06.02.2025 № 1805-р/пк-пз та від 10.03.2025 № 3633 р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.01.2025 № 42, зі змінами (далі – ТД), рішення Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 651-р/пк-пз, від 22.01.2025 № 974-р/пк-пз, від 06.02.2025 № 1805-р/пк-пз та від 10.03.2025 № 3633 р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.02.2025, тендерні пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» від 18.02.2025 № 64, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 19.02.2025 № 65 та повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2025, договір про надання послуг від 28.03.2025 № ВТ-103, пояснення та документи надані Замовником від 04.04.2025 та від 21.04.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції двох учасників, а саме, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» з остаточною ціною пропозиції 789 960,00 гривень та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціною пропозиції 792 302,40 гривень.
Протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 64, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» на підставі пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Перевіркою підстав відхилення, порушень не установлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціною пропозиції 792 302,40 гривень з ПДВ та укладено договір про надання послуг від 28.03.2025 № ВТ-103.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 9 частини 2 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-ІХ (далі – Закон № 2320-ІХ), суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно з умовами Додатку 4 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД, за предметом закупівлі: послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності (код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D9)), Замовником встанолено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Наказ про видачу учаснику або субпідряднику (у разі залучення) ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням кодів відходів відповідно до Національного переліку відходів, додаток до наказу повинен містити коди відходів та перелік операцій з ними зазначені в технічних вимогах (Додаток 4), поруч з тим, учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 3)
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції надав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24 (далі – Дозвіл № 2666/24) із зазначенням конкретного виду та коду відходів відповідно до Національного переліку відходів, однак, у Дозволі № 2666/24 відсутній код операції D15 для відходів за кодами 18 01 03*, 18 02 02* та 16 12 46*, що визначені Замовником за предметом закупівлі, чим порушено вимоги Додатку 4 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби звернувся 14.04.2025 через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/ інформації, зокрема, щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником надано пояснення 21.04.2025, з порушенням триденного строку, чим не дотримано вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII, зокрема, такого змісту: «Згідно тендерної документації Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 3) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua); Інформацію про наявність дозволу на оброблення відходів та за кодами відходів 18 01 03* (D15), 18 02 02* (D15) та 16 12 46* (D15) перевірено в екосистемі в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері оброблення відходів. Таким чином встановлено відповідність ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам Додатку 4 до тендерної документації в частині надання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, за кодами відходів 18 01 03* (D15), 18 02 02* (D15) та 16 12 46* (D15)».
Слід зазначити, що Замовником до пояснень не долучено/не надано документального підтвердження щодо наявності в Дозволі № 2666/24 коду операції D15 для відходів за кодами 18 01 03*, 18 02 02* та 16 12 46*.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 3 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку в довільній формі про наявність в користуванні спеціалізованого транспорту (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації), що буде задіяний для транспортування мішків/пакетів, із зазначенням марки, моделі та державного номера, (самоскиди, тягачі, інші автомобілі з відкритим вантажним кузовом, цистерни не допускаються), а також, Замовником установлено, що на підтвердження інформації вказаній в довідці, надати копії підтверджуючих документів про право користування: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) (у разі користування власним транспортним засобом) або свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) разом з договором оренди (у разі оренди) або цивільно-правовий договір.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції надано «довідку в довільній формі про наявність в користуванні спеціалізованого транспорту» в якій вказав спеціалізований транспорт – MERCEDES BENZ ATEGO (АІ6361ЕА), однак, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії підтверджуючих документів про право користування, а саме: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) (у разі користування власним транспортним засобом) або свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) разом з договором оренди (у разі оренди) або цивільно-правовий договір.
Поруч з тим, відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 3 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з зазначенням найменування, заводського або інвентарного номера обладнання, температури оброблення (температура згорання та допалювання або газогенерації та згорання не менше 850 °C.);
-довідку про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження/відновлення люмінесцентних ламп.
Крім того, у пункті 1.1 Додатку 3 до ТД, Замовником установлено, що на підтвердження інформації вказаного в довідках надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди, технічний паспорт(и) обладнання, дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання, а також у складі пропозиції Учасник надає Акт відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам (Згідно Наказу № 729 від 04 грудня 2023 р. «Про затвердження Порядку здійснення перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам»), який подавався учасником для видачі ліцензії.
Так, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання призначеного для видалення небезпечних відходів в якій заначено «ТМ-Т-300 «ОVК-КZОТ»-К-300+О», однак, в даній довідці відсутнє саме «найменування» обладнання, чим недотримано вимог пункту 1.1 Додатку 3 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Слід зазначити, що у наданому в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Акті перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам від 21.02.2024 № 50-24 приховано інформацію щодо найменування та потужності обладнання «ТМ-Т-300 «ОVК-КZОТ»-К-300+О» та установки з демеркуризації (знешкодження) ртутних ламп, якими учасник планує надавати послуги за предметом закупівлі, а також приховано інформацію, що підтверджує право власності або оренди матеріально-технічної бази, що унеможливлює встановити відповідність ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» кваліфікаційним критеріям Замовника визначеним у пункті 1.1 Додатку 3 до ТД, встановленим відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII.
Згідно з пунктом 40 Особливостей № 1178 та вимог пункту 2 розділу ІV ТД конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Разом з тим, у пункті 3 розділу V ТД Замовник зазначив, що відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей № 1178.
Однак, Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 не виявлено вищезазначених невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», а відтак Замовник не надав можливості ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» їх усунути.
Враховуючи вищевикладене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», а укладено з Переможцем договір про надання послуг від 28.03.2025 № ВТ-103 на суму 792 302,40 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
23.04.2025 17:51 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2025 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ були вжиті заходи в частині усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором в односторонньому порядку.
Дата публікації звіту:
12.05.2025 14:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.05.2025 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
deefdccdbac0430198636edb8a0dd547
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
02.04.2025 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності (код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D9)), за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-001220-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d639aded5f834628b8d103f3b5d08b0a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
04.04.2025 14:54
Опис:
На запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D9))», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-02-001220-a) повідомляємо наступне.
На запитання №1 - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснюємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. «Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D9)», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» необхідні для забезпечення дотримання правил санітарного благополуччя населення та інших нормативних актів, що регулюють та забезпечують діяльність в даній сфері.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до умов на об’єктах, що підлягають обслуговуванню, кількості контейнерів та графіку вивезення сміття.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення для закупівлі визначений в сумі 803 772,00 грн. (вісімсот три тисячі сімсот сімдесят дві гривні 00 копiйок) з ПДВ відповідно фінансового плану підприємства на 2025 рік.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена методом порівняння ринкових цін керуючись підпунктом 2 пункту 1 розділу III «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме шляхом розрахунку середньоарифметичного значення масиву отриманих цінових даних з трьох цінових пропозицій. Протокол розрахунку очікуваної вартості та цінові пропозиції додаються.
Таким чином очікувана вартість закупівлі «Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*, 06 04 04* (операції D13, D15, D9)», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за KEKВ 2240 становила 803 772,00 грн. (вісімсот три тисячі сімсот сімдесят дві гривні 00 копiйок) з ПДВ.
На запитання №2 - Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.medmistechko.com/_files/ugd/5dc8de_2805d83fbe714505a8cc798f655d3f94.pdf
Номер:
3abc4dfd2b2b47cfb613eb8fb994646e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.04.2025 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати пояснення, яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам Додатку 4 до тендерної документації в частині надання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, за кодами відходів 18 01 03* (D15), 18 02 02* (D15) та 16 12 46* (D15), згідно з технічними вимогами Замовника установлених у Додатку 4 до тендерної документації.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам пункту 1.1 Додатку 3 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії), а саме, що кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам пункту 1.1 Додатку 3 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії), в частині надання підтверджуючих документів про право користування, зазначеного у довідці Учасника спеціалізованого транспорту - MERCEDES BENZ ATEGO (АІ6361ЕА), а саме: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) (у разі користування власним транспортним засобом) або свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(х) засобу(ів) разом з договром оренди (у разі оренди) або цивльно-правовий договір?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії), в частині надання у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність, зокрема, ВОДІЇВ, що мають свідоцтва ДОПНВ (з наданням свідоцтва), враховуючи, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідки в яких зазначив два транспортних засоби, якими планував здійснювати вивіз небезпечних відходів згідно з предметом закупівлі.
5. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 3 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії) ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі пропозиції надав довідку про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп, в якій зазначив: Установка зі демеркурізації ртутних ламп у кількості 2, разом з тим, у Дозволі на експлуатацію обладнання від 24.04.2023 № ДЗ-1587/Ц/1-23 зазначено дві установки знешкодження, утилізації відпрацьованих люмінесцентних ламп, приладів, що містять ртуть, а саме із заводським номером 014 і роком виготовлення 2013 та установка із заводським номером 015 і роком виготовлення 2014.
Враховуючи викладене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам пункту 1.1 Додатку 3 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії), в частині надання, на підтвердження інформації зазначеної в довідці, зокрема, ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА на установку 2014 року виготовлення із заводським номером 015.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
731e761accc6430180aacbeaee411f34
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.04.2025 09:29
Опис:
1. Згідно тендерної документації Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 3) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua);
Інформацію про наявність дозволу на оброблення відходів та за кодами відходів 18 01 03* (D15), 18 02 02* (D15) та 16 12 46* (D15) перевірено в екосистемі в Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері оброблення відходів. Таким чином встановлено відповідність ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам Додатку 4 до тендерної документації в частині надання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, за кодами відходів 18 01 03* (D15), 18 02 02* (D15) та 16 12 46* (D15).
2. Тендерною документацією вимагалось надання інформації у формі довідки в довільній формі щодо наявності транспортного засобу та перелік документів для підтвердження інформації зазначеної в довідці. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано довідку в довільній формі з інформацією про наявність транспортного засобу та документи, які підтверджують ту інформацію, яку учасник зазначив в довідці. З наданих ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» документів вбачається, що у користуванні наявний спеціалізований вантажний фургон. Спеціалізовані вантажні фургони мають кабіну водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації.
3. Тендерною документацією вимагалось надання лише однієї довідки з підтверджуючими документами, а не двох або більше довідок. Документи, які не вимагались тендерною документацією замовником не розглядались.
4. Тендерна документація не містила вимог надання підтвердження наявності конкретної кількості водіїв. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано свідоцтво ДОПНВ на фізичну особу – Якункіна Олега Миколайовича, що відповідає вимогам тендерної документації.
5. З тендерної документації очевидно, що технічний паспорт(и) обладнання та дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання вимагався у разі користування на підставі оренди.
У разі користування на праві власності надання таких документів не передбачалось. Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав підтверджуючі документи про право власності на обладнання та підтвердив відповідність тендерній документації.
Номер:
100b9c2695514335be3c76ea8c82098f
Назва:
Інформація та документи
Дата опублікування:
30.04.2025 14:59
Опис:
На виконання вимог Північного офісу Держаудитслужби від 23.04.2025 року за наслідками проведення моніторингу процедури закупівлі та з метою усунення виявлених порушень, Замовником вжито заходи для припинення зобов’язань за договором, а саме: на адресу Виконавця направлено повідомлення про розірвання Договору в односторонньому порядку згідно пункту 10.3 Договору та ст. 651 ЦКУ. Підтверджуючі документи додаються. Договір буде вважатись розірваним на 11 (одинадцятий) календарний день з дати отримання повідомлення ТОВ «Олестас Еко».